Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CuRv3

Legacy Member
en jij hebt ook nooit overdreven wanneer je een kloot in je team had en je wilt dat die gepunished wordt? ;)

Boemkool

Legacy Member
Jullie zijn echt aant zagen e, khebet over uw woorden gewoon e
Ge zegt dat op uw eentje in hun hele team lopen niet feeden is, ik vind van wel.
Bon ja, andere topic pls (voor weebl komt deleten :unsure: )

Juve9le

Legacy Member
reFleX.be zei:
Ik heb al vaak 0-10 games gehad, maar als ge constant solo tegen vijf man gaat kunde toch niet verwachten dat uw team daar blij mee is? Aleja, kheb de game niet gezien dus ik kan niet oordelen e

reFleX.be zei:
Jullie zijn echt aant zagen e, khebet over uw woorden gewoon e
Ge zegt dat op uw eentje in hun hele team lopen niet feeden is, ik vind van wel.
Bon ja, andere topic pls (voor weebl komt deleten :unsure: )

Zijn mooi twee problemen van het tribunal opgesomd. Mensen die hun team gaan reporten omdat hij slecht speelt en vervolgens diezelfde spelers die dan zo'n reports gaan punishen omdat ze niet logisch kunnen redeneren.

CuRv3

Legacy Member
er wordt verwacht dat kinderen van 12 een redeneringsvermogen hebben. Je ziet dat dat niet zo evident is bij sommigen. Van mij mogen ze dat hele tribunal gewoon afschaffen.

Weebl

Legacy Member
Ik begrijp nog steeds niet hoe dat is gebeurd hoor. Sorry :(.
Hoe dan ook, ne loss meer of minder, daar komt het ook niet op aan he bij jou!

Juve9le

Legacy Member
9r29e.png

DarkKhen

Legacy Member
Log in onto smurf. Play a game of 20 minutes, wait again 40 minutes till the next game. Gawd.

Crosserke

Legacy Member
Hoe werkt Elo eigenlijk ? krijgt ge end season rewards based op een nummer dat ge ooit hebt behaald, of moete constant rond hetzelfde nummer blijven ?

Bedoel eigenlijk, als ge ooit bv minimum haalt voor Plat en dan dropt tot Gold krijgde dan end season nog steeds Plat omdat ge ooit dat nummer hebt behaald?

zag de weken voor end s2 patch veel mensen gewoon spelen en niet echt caren dat ze verloren dus daarmee dat ik dacht dat het ging via een '' ooit behaald nummer '' systeem, en dat het dan niet uitmaakt hoeveel ge daarna dropt, of is dat enkel op het einde van een season?

DarkKhen

Legacy Member
Crosserke zei:
Hoe werkt Elo eigenlijk ? krijgt ge end season rewards based op een nummer dat ge ooit hebt behaald, of moete constant rond hetzelfde nummer blijven ?

Bedoel eigenlijk, als ge ooit bv minimum haalt voor Plat en dan dropt tot Gold krijgde dan end season nog steeds Plat omdat ge ooit dat nummer hebt behaald?

zag de weken voor end s2 patch veel mensen gewoon spelen en niet echt caren dat ze verloren dus daarmee dat ik dacht dat het ging via een '' ooit behaald nummer '' systeem, en dat het dan niet uitmaakt hoeveel ge daarna dropt, of is dat enkel op het einde van een season?

Da systeem is geïmplementeerd vlak op het einde van S02. Dus dat is vanaf nu permanent en niet alleen op het einde van het season. :)

hashtag

Legacy Member
ha ha @ above, voelt ge u nu opeens te goed om af en toe es gecarried te worden door mij? :crazy:

Saphira

Legacy Member
Weet er iemand wanneer de reskin van Nidalee uitkomt? Kzit er precies al een tijdje op te wachten :p.

Weebl

Legacy Member
Daar zijn ze aan bezig, maar dat kan nog even duren. Daar werd geen datum op geplakt als ik mij niet vergis :).

Juve9le

Legacy Member
Default nidalee skin vind ik nog meevallen, de andere skins zijn wel bagger.

DarkKhen

Legacy Member
Nu mag ik lanen tegen iemand da gestart is dit season met +1700 elo. Oh shiiiit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan