Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
Imba 10 loss streak morgen, met pino in deze topic "omfg wtf galio needs buff"

actix

Legacy Member
Voor mensen die nogal rap hun tik krijgen van teammates die for no reason beginnen wenen: muten die handel vanaf de start.
Ik kan het nooit laten van die mongolen op hun plaats te zetten als ze weer voor de zoveelste keer beginnen kakken over 'counterpicks'.
Op den duur zijde meer bezig met te typen dan met het spel zelf.

@ champselect: OMG GEN1A NEVER HEARD ABOUT COUNTERS? U WITH KATA GET RAPED AND WILL FEED LEBLANC
Eerste teamfight: quadra
Tweede teamfight: triple

-.-

CuRv3

Legacy Member
tis maar goed dat we duoQ waren anders was je gegarandeerd in tribunal beland daarstraks ;)

Faal

Legacy Member
CuRv3 zei:
toen je vayne was en zat te feeden was je ook aant schelden:p

ELOHELL HURRDUR

Zo grappig dat mensen constant zitten te klagen over hun team maar blijkbaar zelf ook feeden. Als er een elo hell bestaat volgens jou dan ben je zelf een deel van die hel.

actix

Legacy Member
Faal zei:
ELOHELL HURRDUR

Zo grappig dat mensen constant zitten te klagen over hun team maar blijkbaar zelf ook feeden. Als er een elo hell bestaat volgens jou dan ben je zelf een deel van die hel.

En jij bent?

Thorfin

Legacy Member
Ik zoek iemand die zou willen Duo Q doen met me om me boven de 1200 elo te krijgen.
Ik heb namelijk zoveel pech dat ik iedere keer met leavers en trolls in mij team zit.
Ik weet van mezelf dat ik een goeie speler ben en anderen hebben dit ook al bevestigd, ik verdien het echt niet om op 1060 elo te zitten maar ik geraak niet meer hoger, hoe hard ik ook probeer.
Is er iemand die me zou willen helpen? Ik wil gerust een testmatch spelen om te tonen dat ik geen noob ben... :p

CuRv3

Legacy Member
wat is je s/n?

1. Iedereen heeft die pech
2. Ok misschien verdien je het niet om op 1060 elo te zitten, maar is je plafond qua skill maar 1200. Dan zit je behoorlijk op je plaats ook al ervaar je dat niet zo. Je bent namelijk niet bij machte om gewoon de game in je eentje te doen kantelen.
3. Leer een aantal snowballende champs

Bram

Legacy Member
Kan iemand mij quoten/pm sturen en vertellen hoe ik voor iemand in België Riot Points kan kopen? 't Is voor een cadeautje.

Thorfin

Legacy Member
Mijn summoner name is Rokardir,
momenteel ben ik het best met Shyvana en Malphite (jungle/top),
ook met AD carry en Support kan ik goed overweg.

Thorfin

Legacy Member
CuRv3 zei:
wat is je s/n?

1. Iedereen heeft die pech
2. Ok misschien verdien je het niet om op 1060 elo te zitten, maar is je plafond qua skill maar 1200. Dan zit je behoorlijk op je plaats ook al ervaar je dat niet zo. Je bent namelijk niet bij machte om gewoon de game in je eentje te doen kantelen.
3. Leer een aantal snowballende champs

Kan je me een paar van die snowballende champs opnoemen?

DarkKhen

Legacy Member
Thorfin zei:
Kan je me een paar van die snowballende champs opnoemen?

ITS MY TIME TO SHINE

TheDopplerEffect is king snowball champs. Da moet ge zowieso leren.

- Mordekaiser (king)
- Evelyn (mobility)
- Oriana (om ze optimaal te benutten moet je wel praten met je team om zo iemand te laten suicide runnen met je bal lategame)
- Ahri (mobility)
- Miss Fortune (king ad atm)
- Ashe (een goeie ashe carried games ez, arrow is ZO gamechanging)
- Rengar (c'mon, it's rengar)
- Shen
- Irelia
- Malphite
- Xin Zhao
- Skarner
- Champs die ook gaan, maar ik zelf niet beheers (Kha'Zix, Elise, Viktor, .. )

Nu verwacht niet dat elke champ u easy elo bezorgt. Ik kan met champs die hierboven staan carryen tot 1.9k + (niet flawless, er zullen losses bij zijn, maar da gaat), maar da's ook omdat ik die champs tot de core ken. Daarnaast game knowledge en people knowledge speelt een enorme rol ook. Mid bijvoorbeeld kan je 1 lane en 1 hypothetische "lane" mee uitschakelen. Jungle dus. Maak het leven van de enemy jungler een hel door z'n buffs enzo te warden, push mid wanneer je eigen jungler invade enzo. Allemaal tricks for easy elo.

MinatO

Legacy Member
DarkKhen zei:
ITS MY TIME TO SHINE

TheDopplerEffect is king snowball champs. Da moet ge zowieso leren.

- Mordekaiser (king)
- Evelyn (mobility)
- Oriana (om ze optimaal te benutten moet je wel praten met je team om zo iemand te laten suicide runnen met je bal lategame)
- Ahri (mobility)
- Miss Fortune (king ad atm)
- Ashe (een goeie ashe carried games ez, arrow is ZO gamechanging)
- Rengar (c'mon, it's rengar)
- Shen
- Irelia
- Malphite
- Xin Zhao
- Skarner
- Champs die ook gaan, maar ik zelf niet beheers (Kha'Zix, Elise, Viktor, .. )

Nu verwacht niet dat elke champ u easy elo bezorgt. Ik kan met champs die hierboven staan carryen tot 1.9k + (niet flawless, er zullen losses bij zijn, maar da gaat), maar da's ook omdat ik die champs tot de core ken. Daarnaast game knowledge en people knowledge speelt een enorme rol ook. Mid bijvoorbeeld kan je 1 lane en 1 hypothetische "lane" mee uitschakelen. Jungle dus. Maak het leven van de enemy jungler een hel door z'n buffs enzo te warden, push mid wanneer je eigen jungler invade enzo. Allemaal tricks for easy elo.
Morde, werkt dat nog altijd? Lang niet meer gezien op mid.

Eve, Orianna, Ashe, MF, Malphite en Skarner ga ik ook mee akkoord. Rest niet echt.
Ik vind feitelijk Lee Sin ne solo Q carry. Hoe vaak ik het al wel niet gehad heb dat Lee sin gewoon op alle carries easykills geeft (niet alleen in enemy teams, ook in mn eigen team).

DarkKhen

Legacy Member
MinatO zei:
Morde, werkt dat nog altijd? Lang niet meer gezien op mid.

Eve, Orianna, Ashe, MF, Malphite en Skarner ga ik ook mee akkoord. Rest niet echt.
Ik vind feitelijk Lee Sin ne solo Q carry. Hoe vaak ik het al wel niet gehad heb dat Lee sin gewoon op alle carries easykills geeft (niet alleen in enemy teams, ook in mn eigen team).

Het onderwerp is toch soloq? :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan