actix
Legacy Member
pinoken zei:100% winchance me Galio, wa een beast is dat. :O
Op 2 games dan nog wel. PLS NERF
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pinoken zei:100% winchance me Galio, wa een beast is dat. :O
CuRv3 zei:tis maar goed dat we duoQ waren anders was je gegarandeerd in tribunal beland daarstraks![]()
CuRv3 zei:toen je vayne was en zat te feeden was je ook aant schelden![]()
Faal zei:ELOHELL HURRDUR
Zo grappig dat mensen constant zitten te klagen over hun team maar blijkbaar zelf ook feeden. Als er een elo hell bestaat volgens jou dan ben je zelf een deel van die hel.
actix zei:Op 2 games dan nog wel. PLS NERF


CuRv3 zei:wat is je s/n?
1. Iedereen heeft die pech
2. Ok misschien verdien je het niet om op 1060 elo te zitten, maar is je plafond qua skill maar 1200. Dan zit je behoorlijk op je plaats ook al ervaar je dat niet zo. Je bent namelijk niet bij machte om gewoon de game in je eentje te doen kantelen.
3. Leer een aantal snowballende champs
Thorfin zei:Kan je me een paar van die snowballende champs opnoemen?
Morde, werkt dat nog altijd? Lang niet meer gezien op mid.DarkKhen zei:ITS MY TIME TO SHINE
TheDopplerEffect is king snowball champs. Da moet ge zowieso leren.
- Mordekaiser (king)
- Evelyn (mobility)
- Oriana (om ze optimaal te benutten moet je wel praten met je team om zo iemand te laten suicide runnen met je bal lategame)
- Ahri (mobility)
- Miss Fortune (king ad atm)
- Ashe (een goeie ashe carried games ez, arrow is ZO gamechanging)
- Rengar (c'mon, it's rengar)
- Shen
- Irelia
- Malphite
- Xin Zhao
- Skarner
- Champs die ook gaan, maar ik zelf niet beheers (Kha'Zix, Elise, Viktor, .. )
Nu verwacht niet dat elke champ u easy elo bezorgt. Ik kan met champs die hierboven staan carryen tot 1.9k + (niet flawless, er zullen losses bij zijn, maar da gaat), maar da's ook omdat ik die champs tot de core ken. Daarnaast game knowledge en people knowledge speelt een enorme rol ook. Mid bijvoorbeeld kan je 1 lane en 1 hypothetische "lane" mee uitschakelen. Jungle dus. Maak het leven van de enemy jungler een hel door z'n buffs enzo te warden, push mid wanneer je eigen jungler invade enzo. Allemaal tricks for easy elo.
MinatO zei:Morde, werkt dat nog altijd? Lang niet meer gezien op mid.
Eve, Orianna, Ashe, MF, Malphite en Skarner ga ik ook mee akkoord. Rest niet echt.
Ik vind feitelijk Lee Sin ne solo Q carry. Hoe vaak ik het al wel niet gehad heb dat Lee sin gewoon op alle carries easykills geeft (niet alleen in enemy teams, ook in mn eigen team).

Daar ging mn post over? Ksnappem ni kenny boyDarkKhen zei:Het onderwerp is toch soloq?![]()