Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeHaWk

Legacy Member
Bram zei:
Kan iemand mij quoten/pm sturen en vertellen hoe ik voor iemand in België Riot Points kan kopen? 't Is voor een cadeautje.

Koop anders een paysafe card, steek het in een decorated envelop met een LoL pic en schrijf er , "for RP only" ! op :D

CuRv3

Legacy Member
Thorfin zei:
Mijn summoner name is Rokardir,
momenteel ben ik het best met Shyvana en Malphite (jungle/top),
ook met AD carry en Support kan ik goed overweg.

heb je toegevoegd en is gekeken, maar je last hitting is al dramatisch. Je hebt een avg van 100 cs met ad carries lol. Elke game duurt minimaal 20 minuten dus je zou worst case ~150 moeten zitten imo.

Rogue

Legacy Member
GeHaWk zei:
Koop anders een paysafe card, steek het in een decorated envelop met een LoL pic en schrijf er , "for RP only" ! op :D

Ik ben nogal achterdochtig als het gaat over zaken online kopen, maar deze manier van betalen kende ik totaal niet. 'k Denk dat ik dit ook eens ga doen.

Thorfin

Legacy Member
CuRv3 zei:
heb je toegevoegd en is gekeken, maar je last hitting is al dramatisch. Je hebt een avg van 100 cs met ad carries lol. Elke game duurt minimaal 20 minuten dus je zou worst case ~150 moeten zitten imo.

Da klopt toch niet? Ik heb 160 avg...

CuRv3

Legacy Member
gast serieus ik ben ook nog niet eens begonnen over je andere champs. 8 games met shyvana 40cs? Ryze 60cs?

DarkKhen

Legacy Member
MinatO zei:
Morde, werkt dat nog altijd? Lang niet meer gezien op mid.

Eve, Orianna, Ashe, MF, Malphite en Skarner ga ik ook mee akkoord. Rest niet echt.
Ik vind feitelijk Lee Sin ne solo Q carry. Hoe vaak ik het al wel niet gehad heb dat Lee sin gewoon op alle carries easykills geeft (niet alleen in enemy teams, ook in mn eigen team).

VICTORY: 6/1/10 - LEE
LOSS: 5/6/6 - LEE
VICTORY: 19/5/7 - MORDE
VICTORY: 12/8/9 - MORDE
VICTORY: 12/3/9 - MORDE
VICTORY: 10/3/13 - MORDE
VICTORY: 12/1/8 - MORDE
VICTORY: 8/1/4 - MORDE
VICTORY: 4/3/8 - RENGAR
VICTORY: 13/7/5 - MORDE

Zo ziet m'n match history op m'n smurf (1750 elo) er uit atm

MinatO

Legacy Member
hoe kan dat uwen smurf zijn als uw main account minder elo heeft =d

Volgens mij is het gewoon omdat morde uwen beste hero is? Kherinner mij dat ge die in s2 ook belachelijk veel hebt gespeeld.

Thorfin

Legacy Member
Mja je hebt gelijk, ik moet me echt meer concentreren op farmen.
Het probleem is dat ik altijd wil helpen met m'n teammaten in andere lanes en ik dus veel farm mis.

DarkKhen

Legacy Member
MinatO zei:
ge zijt ne pussy ken

Smurfs zijn voor mensen dat schrik hebben dat ze elo verliezen op uw main!

Tbh? Ja. Ik heb schrik om te verliezen op mijn main. I'm not afraid to admit it. :lol:

Heb da in Halo 3 ook gehad, heb in elke playlist een level 50 (op MLG na, daar was ik 49 op) en daarna wou ik daar niet meer op spelen omdat ik schrik had die 50 te verliezen. :P

hashtag

Legacy Member
Zodra ik goud heb op mijn main, zou ik ook geen ranked meer spelen, just sit back and watch the shiny bits.

Iemand FoM 15? :)

MinatO

Legacy Member
Ik ga sowieso naar FOM 15 in februari. Nog wel geen team en khoop toch zeker 200 elo hoger te zijn tegen dan.

Zeal

Legacy Member
Ik ga ook naar fom met maten, wil eventueel wel 9lives team vormen en iets spelen da'k wel kan (lees: geen jungle, ik zuig erin)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan