Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
CuRv3 zei:
snap niet hoe je daar punish voor kan krijgen....

Iets zegt me dat ze het daar bij Riot niet al te nauw nemen met bans, gezien 9/10 toch gewoon een volgende account opstart = more sales. LoL is bij mijn weten ook het enige spel dat zowel de report + punish functie aan dezelfde persoon geeft.

Boemkool

Legacy Member
Amai, voor die twee zou ik wel u een forgive geven o.O
Misschien omdat ge al zoveel bans hebt gekregen dat ge nu niet veel meer moet misdoen om gebanned te worden? :unsure:

mIrReN

Legacy Member
Juve9le zei:
takei.gif

St3vain

Legacy Member
er is inderdaad niks gebeurd in die 2 report files.. had je al geen waarschuwing fzo?

Boemkool

Legacy Member
hij heeft er al veel gehad dacht ik, hij wist dat hij gepermbanned ging worden als hij er nog één kreeg

Juve9le

Legacy Member
reFleX.be zei:
hij heeft er al veel gehad dacht ik, hij wist dat hij gepermbanned ging worden als hij er nog één kreeg

Vorige ban was ook al door zo'n onzin reports, dus ik wist dat ik sowieso ging gepermd worden als ik bleef spelen gezien alles toch gepunished wordt.

St3vain zei:
er is inderdaad niks gebeurd in die 2 report files.. had je al geen waarschuwing fzo?

Jeps, alleen nogal bs om vervolgens alsnog te bannen terwijl ik sindsdien geen enkele regel overtreden heb. Goed dat ik er geen geld in gestoken heb anders zou ik me serieus afgeript voelen :p. Ik zie wel wat riot ervan zegt.

CuRv3

Legacy Member
ma ja jongens. Tribunal is niet broken he. Juve9le email riot is en post het op reddit imo ;) Er zijn al vaker mensen unbanned geweest vanaf het moment dat het op reddit gepost werd.

Ciberth

Legacy Member
keb een waarschuwing gehad omdat ik bleef verder spelen in een 3v5 (er waren twee afk) en omdat ik dus 1/10/3 stond ofzo omdat ik bleef gaan tof he :)

ander spel was spel waar ik zei done with this I am afk, (nooit afk gegaan, maar het zeggen was erg genoeg)

tribunal broken as shit

pinoken

Legacy Member
Juve9le zei:


Ben jij dat?
Dan heb ik deel gehad in uw ban.

"Hoe kan ik hiervoor banned raken"? 2 games en 2 keer en binnen de 15 minuten het aan de stok krijgen met mensen en 'dreigen' hen te reporten en muten.

10 min mark en al beginnen zagen over hoe jungle de game verloren heeft en het team moet surrenderen. En dan nog met een non-argument want het is zeer reëel dat een Skarner wint van Eve jungle. Those 2 games are drenched in negative attitude.

't Is zeker niet de eerste keer da jij banned wordt. Daarbij is het gewoon zo dat die case een punish verdiende.
Het probleem met tribunal is dat het misshien om geïssoleerde gevallen gaat (sowieso niet), maar dat kunnen wij niet weten. Wat we wel zien is dat we hier 2 games voorgeschoteld krijgen met heel wat 'bewijs' dat je niet altijd even beleefd blijft en een 'punish' verdient.

Je kan gaan discussiëren over dat sommige mensen harder moeten worden maar feit blijft gewoon dat je de regels brak, /discussie. Of jij die regels nu voor pussies vind maakt niet uit want je hebt gezegd dat je volgens die regels zou spelen.

Juve9le

Legacy Member
pinoken zei:
Ben jij dat?
Dan heb ik deel gehad in uw ban.

:lol: In uw eerste zin al duidelijk maken dat ge maar wat uit uw duim aan het zuigen zijt, ge moet het maar kunnen.

Soit, ondertussen alweer antwoord gekregen van Riot. Die games waren geen grounds voor een ban, ze gaan nog kijken naar de rest van mn games sinds mn vorige ban en dan zien of de ban al dan niet blijft.

pinoken

Legacy Member
Juve9le zei:
:lol: In uw eerste zin al duidelijk maken dat ge maar wat uit uw duim aan het zuigen zijt, ge moet het maar kunnen.

Soit, ondertussen alweer antwoord gekregen van Riot. Die games waren geen grounds voor een ban, ze gaan nog kijken naar de rest van mn games sinds mn vorige ban en dan zien of de ban al dan niet blijft.

Ik heb die case op tribunal gehad even terug en ik heb hem gepunished op basis van wat ik verder in mijn bericht type. Of jij dat 'uit je duim zuigen' noemt... soit, jij hebt ook recht op een mening al is ze fout.

CuRv3

Legacy Member
als Riot onze mening al deelt dan betekent dat dat jij gewoon uit je nek lult pinoken dus tief op met je lulverhaal.

Dit is overigens ook weer een mooi voorbeeld van hoe kut het systeem is, omdat er met alle soorten maten gemeten wordt. Pino is dus overtuigt dat dit een ban is terwijl ik niets foutief zie.

CuRv3

Legacy Member
pinoken zei:
soit, jij hebt ook recht op een mening al is ze fout.

Juve9le zei:
ondertussen alweer antwoord gekregen van Riot. Die games waren geen grounds voor een ban

wie is hier nu fout? Als je zo pretendeert volgens de "Summoners code" te handelen ben je dus wel de meest achterlijke kloot op de wereld. Oh wacht je bent pas 18 dus wat probeer ik ook te bewijzen.

pinoken

Legacy Member
CuRv3 zei:
wie is hier nu fout? Als je zo pretendeert volgens de "Summoners code" te handelen ben je dus wel de meest achterlijke kloot op de wereld. Oh wacht je bent pas 18 dus wat probeer ik ook te bewijzen.

Ik heb met die 'mening' niet over het feit of de ban rechtvaardig is maar over het feit dat ik zeg dat ik die case beoordeeld heb in tribunal en hij het niet geloofd. Dat hij die ban verdient dat is een mening die niet juist of fout kan zijn, maar de meerderheid bepaald.

Jah natuurlijk is dat systeem zeer subjectief, zelfs de personen die het land besturen, hebben enkel die macht door een veelheid van subjectieve stemmen. Ik ben inderdaad van mening dat wat juve9le zegt, breekt met de regels, jij niet. Als de meerderheid van de mensen die deze case beoordeeld hebben vinden dat hij geen ban verdient, dan is dat zo. Maar het tegendeel is ook waar (en dat is wss wat hier gebeurd is).

Ik zeg nergens dat ik een heilige ben, maar wie zijn gat brand moet op de blaren zitten. Als ik morgen banned ben omdat ik X aantal games achter elkaar flame en rage dan is dat maar zo. Feit is, dat zal bij mij niet gebeuren want ik flame niet (meer).

LiteC

Legacy Member
Kzou Juve9 nie punishen gwn om de reden dat hij niet begonnen is met flame/belachelijk gedrag. Nunu lokt hier de reacties uit en alhoewel het niet slim is van Juve9 om zo te reageren, is het gwn een begrijpelijke reactie.

PARDON THAT SHIT
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan