actix
Legacy Member
Mast3rCh13f zei:Ja, ik zeg gewoon wa mijn mening is, 1v1 ga ge amper van de yorick kunne winne, toch zeker ni in laning fase.
Ge hebt wel een punt da da ni de volledige waarheid is wa ik zeg, want yorick is in teamverband dan weer niet zo goed aangezien hij geen cc heeft.
Dat is ook volgens mij de reden dat hij niet gebanned word.
Ge moet gewoon weten wanneer ge all in kunt gaan tegen yorick. Als ge u eerst laat kapotpoken tot half hp en ge trade niet terug is het al te laat natuurlijk.

Ik heb zelf absoluut geen idee en wil het wel graag weten.