Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
Rogue zei:
Is het eigenlijk de moeite om een champ als Shen of Morgana te unlocken? Ik speel enorm graag met Malphite, maar daar krijg ik ook zelden de kans toe. Die worden praktisch altijd gebanned. 'k Denk dat de volgende champ Trundle wordt.


De vorige champ die ik gekocht heb is Maokai. 'k Vind hem tamelijk eenvoudig om mee te spelen. Zijn q, w en e zijn vrij straight forward, maar zijn ult vind ik op een of andere manier nogal moeilijk om te gebruiken. De impact van zijn ult lijkt mij ook nogal klein.
Bij mij wordt Morgana juist nooit gebanned :p

CuRv3

Legacy Member
Rogue zei:
De vorige champ die ik gekocht heb is Maokai. 'k Vind hem tamelijk eenvoudig om mee te spelen. Zijn q, w en e zijn vrij straight forward, maar zijn ult vind ik op een of andere manier nogal moeilijk om te gebruiken. De impact van zijn ult lijkt mij ook nogal klein.

Zijn ult heeft ook niet de grootste impact qua damage, maar dient juist als defense. Zeer goeie ult imo.

Rogue

Legacy Member
Weebl zei:
Trundle is wel belachelijjk slecht he gast :p.


Ik weet dat hij weinig gespeeld wordt, maar is het echt zo dramatisch :p? 't Is een beetje met het oog op de s3 jungle dat ik hem zou unlocken. 't Lijkt mij ook vooral een grappige champ om mee te spelen.


MinatO zei:
Bij mij wordt Morgana juist nooit gebanned :p


Quasi elk spel bij mij. Misschien is het ook afhankelijk van het niveau waarop je speelt?


CuRv3 zei:
Zijn ult heeft ook niet de grootste impact qua damage, maar dient juist als defense. Zeer goeie ult imo.


Ik denk dat ik mijn ult iets te rap cancel.

Killstick

Legacy Member
Rogue zei:
Ik weet dat hij weinig gespeeld wordt, maar is het echt zo dramatisch :p? 't Is een beetje met het oog op de s3 jungle dat ik hem zou unlocken. 't Lijkt mij ook vooral een grappige champ om mee te spelen.


Quasi elk spel bij mij. Misschien is het ook afhankelijk van het niveau waarop je speelt?

Ik denk dat ik mijn ult iets te rap cancel.

Maokai is goed, je pickt hem enkel in teams die lategame goed zijn. Dus als je mid en top chars hebben die geen dmg doen en niet goed lategame zijn vergeet het dan maar al.
Mao is het beste in early midgame en dan dmg dealers late levend te houden. Maar als ander team turtled dan ben je fucked als je geen goeie dmg delaers hebt

Morgana is idem, vree afhankelijk champ van teamsetup. Kan farmen gelijk een baas en mooie ult voor TF. Maar alleen kan die nooit niet carryen. Dus idem aan Mao, als je top iets hebt dat geen dmg doet en dan vb jungle Maokai mag je hopen dat je een zeer goeie AD hebt

Je moet toch altijd wel 3 chars hebben die lategame goeie dmg doen

Mast3rCh13f

Legacy Member
Weebl zei:
Trundle is wel belachelijjk slecht he gast :p.
En volgens mij is elke champ het waard om unlocked te worden. Ik wil ze ooit toch allemaal hebben.. Al is het gewoon om ze te kunnen traden naar teammembers.

Trundle is echt een goeie champ.
Dieje wordt gwn super hard onderschat.

Martian

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Trundle is echt een goeie champ.
Dieje wordt gwn super hard onderschat.

+1

Sorry ze ma tis ni om da een paar nuubs ni me den trundle kunnen spelen da die dan KEI slecht is... :wtf:

Das in my opinion één van de beste huidige junglers...

Zeal

Legacy Member
Daarom dat ik hem nog nooit op een stream of een toernooi gezien heb in de laatste 6 maand. :unsure:

BrNlicious

Legacy Member
Zeal zei:
Daarom dat ik hem nog nooit op een stream of een toernooi gezien heb in de laatste 6 maand. :unsure:

opzich is die wel goed, hij heeft gwn ni veel gank mogelijkheden aangezien iedere champ die nu gespeeld word een built-in flash heeft

Weebl

Legacy Member
Er zijn gewoon tientallen champs die beter zijn in wat hij zou moeten doen..

CuRv3

Legacy Member
Martian zei:
+1

Sorry ze ma tis ni om da een paar nuubs ni me den trundle kunnen spelen da die dan KEI slecht is... :wtf:

Das in my opinion één van de beste huidige junglers...

zoals je zegt ;) JOUW opinie :D

Mast3rCh13f

Legacy Member
Ge kunt allemaal zegge wa ge wilt, ma den trundle is echt wel viable, dieje zijnen ulti is belachelijk sterk en das een van de weinige champs da OP/GODMODE yorick countert...
Ik vind die zijn ganks me dieje paal ook kei goe en veel beter dan bv shyvana ganks.
Dien champ wordt gwn echt hard onderschat.

pinoken

Legacy Member
Wat Shyvana dan wel heeft is betere movement speed dan trundle, een gap-closer, geen mana dependency en veel snellere jungleroute.

Ik zeg nergens dat Trundle een slechte champ is, vind hem zelf leuk en niet slecht maar er zijn gewoon betere picks.

DarkKhen

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ge kunt allemaal zegge wa ge wilt, ma den trundle is echt wel viable, dieje zijnen ulti is belachelijk sterk en das een van de weinige champs da OP/GODMODE yorick countert...
Ik vind die zijn ganks me dieje paal ook kei goe en veel beter dan bv shyvana ganks.
Dien champ wordt gwn echt hard onderschat.

:rofl:

Zeal

Legacy Member
Probleem is gewoon dat sommigen altijd in uitersten spreken.

"Trundle is belachelijk slecht jong!"
"Nee jonge trundle is kei goe hij is zeker 1 van de beste junglers die der is!"

Net zoals Mast3rCh13f nu zegt dat yorick GODMODE OP is. Een champion die ik nooit zie gebanned worden en slechts af en toe opduikt.

Doen jullie dat om jullie standpunt extra kracht bij te zetten ofzo, alles overdrijven naar uitersten?

Al een sjans dat brainrain en pinoken beetje zeggen waar het op staat :).

hashtag

Legacy Member
Ik heb maanden alleen maar met trundle gejungled, omdat toen nog weinig mensen zijn skills kenden (pre 30 en een tijdje op 30) en mij misschien ietwat voordeel gaf :p , daarnaast kunt ge supersnel uw jungle clearen en counterjunglen met uw Q, uw ultimate is onderschat en uw pillar of filth heeft zoveel mogelijkheden. zeker 66% winrate daarmee (op gebied van early game jungle dan) ook solo top met trinforce een stevige champ

Mast3rCh13f

Legacy Member
Zeal zei:
Probleem is gewoon dat sommigen altijd in uitersten spreken.

"Trundle is belachelijk slecht jong!"
"Nee jonge trundle is kei goe hij is zeker 1 van de beste junglers die der is!"

Net zoals Mast3rCh13f nu zegt dat yorick GODMODE OP is. Een champion die ik nooit zie gebanned worden en slechts af en toe opduikt.

Doen jullie dat om jullie standpunt extra kracht bij te zetten ofzo, alles overdrijven naar uitersten?

Al een sjans dat brainrain en pinoken beetje zeggen waar het op staat :).

Ja, ik zeg gewoon wa mijn mening is, 1v1 ga ge amper van de yorick kunne winne, toch zeker ni in laning fase.
Ge hebt wel een punt da da ni de volledige waarheid is wa ik zeg, want yorick is in teamverband dan weer niet zo goed aangezien hij geen cc heeft.
Dat is ook volgens mij de reden dat hij niet gebanned word.

BrNlicious

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ja, ik zeg gewoon wa mijn mening is, 1v1 ga ge amper van de yorick kunne winne, toch zeker ni in laning fase.
Ge hebt wel een punt da da ni de volledige waarheid is wa ik zeg, want yorick is in teamverband dan weer niet zo goed aangezien hij geen cc heeft.
Dat is ook volgens mij de reden dat hij niet gebanned word.

yorick in teamverband niet goed??oO Uninstall pls gg,

die vent heeft een slow dat al cc is hij doet dmg en is tanky en het beste van al hij zorgt voor een 2e ad carry. Hij is beter in een teamfight als trundle xd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan