Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Martian

Legacy Member
AeroFury zei:
Wat hij wil zeggen is dat het beter is om een champ te spelen die ge goe kent en veel ervaring mee hebt dan een counter die je amper al gespeeld hebt.
Zelfs al is da ne counter, als je geen kennis heb van zijn kit en cooldowns dergelijke gaje toch je lane verliezen.

Da heb ik toch echt zelf gewoon letterijk gezegd :wtf:

'Tis wel gewoon waar da ge me champs moet spelen waarmee ge u comfortabel voelt.'

Martian

Legacy Member
Hier se voor de manne die zijde da den trundle rotslecht is...
Just een matchke gecarried 5/2/24 en het 2de meeste damage gdn ;)

enj0i^

Legacy Member
Aah Lux is mijn nieuwe favoriet :)

Die haar snare is zo easy om te hitten tegen heel wat champs, daarna e erin en finishen met haar ulti :')

Daarnet gans het team gecarried door op juiste moment haar shield en snare te gebruiken! Honor for me!

Zeal

Legacy Member
DarkKhen zei:
Owja, hebt gij da ooit al is gerunned? GP10 quints? Da's fuckin beast man. Ik dacht er vroeger ook zo over hoor. Nu run ik armor reds & yellows en mr/level blues. Maar over support ben ik vrij los ze wa mening betreft. Support runen hangt af van uw speelstijl én de champ. Als ik de pages zou hebben ervoor, zou'k taric bv runnen met red ad en ms quints.

Nee ik heb die nog nooit gerunned maar ik vind runes kopen die uw eigen champion vooruit helpen als support nogal raar. Uw AD carry gaat zoveel meer impact hebben op de teamfights in mid/lategame, dat ge echt alles moet kopen in functie van hem.

Extra hp/armor gaat zeker early game een groot verschil maken in de trades, en geeft u de kans om die cruciale kill te halen of de enemy te zonen. Zelfde met MS quints op taric, da lijkt mij veel nuttiger dan runes die u verplichten passief te spelen, om dan lategame een extra ruby crystal te kunnen kopen wanneer de uitkomst al grotendeels vastligt.

Op een soraka cava, maar als ik support speel ik sona, blitz, taric of janna en probeer ik altijd aggressief te harassen.

Just my 2 cents, want ik ben zeker geen pro wat runes betreft :unsure:.

Zeal

Legacy Member
Martian zei:
Hier se voor de manne die zijde da den trundle rotslecht is...
Just een matchke gecarried 5/2/24 en het 2de meeste damage gdn ;)

Shit wij nemen alles terug. Sorry voor onze debiele opmerkingen :(.

Chickenlal

Legacy Member
Ik zou ook nooit gp10 runes steken op support! Die 500g op een game zal het ook niet maken. Maar de 80hp op level 1, dat wel!


Sent from my iPhone using Tapatalk

DarkKhen

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Ik zou ook nooit gp10 runes steken op support! Die 500g op een game zal het ook niet maken. Maar de 80hp op level 1, dat wel!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Owja, ge moet nu ook ni gewoon typen wat Zeal u voorkauwt he, we weten allemaal da ge sucked! SUCKED ZEG IK U!

Thorfin

Legacy Member
graak op m'n internaat niet op Lol... wss heeft de server het geblokkeerd, raar want met andere games kan ik wel online

Lukkie

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Ik zou ook nooit gp10 runes steken op support! Die 500g op een game zal het ook niet maken. Maar de 80hp op level 1, dat wel!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dat beetje gold per 10 zorgt er voor dat je sneller je main gp10 items kan kopen. Als je 0 farm hebt is het geld dat je daarmee wint echt merkbaar ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

CuRv3

Legacy Member
VknoU.png


[x] tribunal is broken

DarkKhen

Legacy Member
CuRv3 zei:
VknoU.png


[x] tribunal is broken

Wat is daar broken aan? Als ik u report voor "i don't like your name" verschijnt gij daar ook ze. Maar daarom zijt ge nog niet gebanned. :D

CuRv3

Legacy Member
omdat iedereen wel is een game heeft waarin hij een keer raget en normaal kom je dan niet in de tribunal, maar met zo'n reports wel en vaak krijg je dan alsnog een temp ban aan je voeten, omdat er 1/5 cases een keer "fuck you" stond en dan praten we over 250+ games.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan