Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
Iedere game: report x for feed, report y for unskilled, report z for flame

tumblr_m8f1f7CRHI1rtc9of.gif

Yusifer

Legacy Member
^ Omwille van dat, en het feit dat ik echt graag mid speel maar daar niet altijd op kan rekenen in soloqueue, ben ik min of meer gestopt met normal games te spelen. Met een groep vrienden spelen zou dan ideaal zijn, komt ge zoiets niet tegen, maar iedereen in m'n vriendenlijst heeft al zo'n premade team, doet enkel ranked of enkel ARAM. :p

Ofwel zal ik moeten zoeken naar een onbekend premade team dat een mid wilt (moet ik met slechts 180 wins so far niet op rekenen), of hopen dat Riot ooit een systeem instelt dat je je favoriete lane kunt instellen en matchmaking zoekt met spelers die de andere lanes als favoriet hebben. :unsure: Zal m'n opties wat moeten overwegen.

Hannibal

Legacy Member
enj0i^ zei:
Gisterenavond eerste keer met Lux gespeeld, heb me wel geamuseerd met haar :)

Leuke combo met die snare/orb en ulti!

Vraag me wel af hoe goed die is in ranked, want tegen gapclosers heeft ze het wel zwaar zitten...

Iemand tips? :)
Gewoon poken met uw E en uw snare bewaren tot de gapcloser komt. Heb haar in solo Q nog niet veel gespeeld maar speel haar veel mid in normal games en dan win ik toch meestal. Haar farm is wel niet zo goed als anders mids.

Mast3rCh13f

Legacy Member
Darkseid zei:
@Mast3rCh13f: Ik heb nu ook 3 losses op rij dat we hard aant winnen waren en door dc verloren zijn (2x mijn dc gisterenavond maar soit lol). Wat is die kans? Maar ge wint dat elo wel terug als ge blijft spelen, opgeven is voor pussies man :p

Wete, ge hebt een punt daar.
Kzal nog is probere, en me wa geluk zit ik nu een paar keer in een deftig team :p.
Opgeven is inderdaad voor pussies :).

wartaal

Legacy Member
@Risk, kwil anders wel een teamke met u vormen :D

Op 't moment 2-2 in ranked, betere start dan vorig jaar in ieder geval :p

edit: waarvan 1 game waar ik terecht verloren was omdak slecht speelde

CuRv3

Legacy Member
Als er hier mensen zijn die is een ranked team willen opstarten zie ik dat ook wel zitten. Is ook leuker dan elke keer wat normal drafts te spelen met wat mensen.

enj0i^

Legacy Member
Probleem imo met teamkes is dat het altijd zo lang duurt tegen dat je effectief kan beginnen :p

Het is zoveel makkelijker om gewoon online te gaan en een matchke te starten. Er zijn er altijd die nog ingame zitten of met iets anders bezig zijn.

Ofwel moeten mensen van hier die graag samen spelen es meer automatisch inloggen op de 9lives chatbox ingame. Kun je sneller iemand zoeken om mee samen te spelen...

Rogue

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Normal games zijn geen serieuze games, 50% van de speres die daar zitten zijn trolls, feeders, afk noobs en flamers dus de kans is al heel klein da ge da serieus kunt teste daar.


Ik speel enkel normal games en ik moet zeggen dat ik hier echt amper last van heb. Trolls, die bijvoorbeeld alleen maar boots kopen, zie ik bijna nooit. Af en toe heb je er wel die beginnen schelden, maar ik negeer gewoon elke negatieve comment. Voor mij is dit spel echt pure ontspanning. Ik heb nu iets meer dan 200 pvp's gespeeld en ik heb mij in nog geen enkel spel opgejaagd.

Yusifer

Legacy Member
wartaal zei:
@Risk, kwil anders wel een teamke met u vormen :D

Op 't moment 2-2 in ranked, betere start dan vorig jaar in ieder geval :p

edit: waarvan 1 game waar ik terecht verloren was omdak slecht speelde

Hehe, dit zag ik van u al een beetje komen. :p Ik weet dat ge me soms ne inv stuurt en meestal kan ik niet omdat ik al met anderen ne ARAM ben gaan doen, of anders, sorry daarvoor eh.

Teamke is goed, maar ranked... 'k peins dat ik ver van genoeg skilled ben daarvoor. :unsure:

MinatO

Legacy Member
enj0i^ zei:
Probleem imo met teamkes is dat het altijd zo lang duurt tegen dat je effectief kan beginnen :p

Het is zoveel makkelijker om gewoon online te gaan en een matchke te starten. Er zijn er altijd die nog ingame zitten of met iets anders bezig zijn.

Ofwel moeten mensen van hier die graag samen spelen es meer automatisch inloggen op de 9lives chatbox ingame. Kun je sneller iemand zoeken om mee samen te spelen...
Of ge spreekt gwn uren/dagen af, anders gaat dat nooit lukken imo

Zeal

Legacy Member
CuRv3 zei:
Als er hier mensen zijn die is een ranked team willen opstarten zie ik dat ook wel zitten. Is ook leuker dan elke keer wat normal drafts te spelen met wat mensen.

Ik wil in uw team.

MinatO

Legacy Member
Ja tegen bots, dus daar zou ik niet te veel belang aan hechten :p.
Ge kunt coop doen als ge nen hero voor 1e keer speelt, maar daarna zou ik toch direct normal games spelen.

MmoRpgGuy

Legacy Member
MinatO zei:
Ja tegen bots, dus daar zou ik niet te veel belang aan hechten :p.
Ge kunt coop doen als ge nen hero voor 1e keer speelt, maar daarna zou ik toch direct normal games spelen.

ik was eigenlijk al blij dat ik mee was van lvl , ik zal eerst wat nog oefenen in co op daarna beginnen in normal game :)

enj0i^

Legacy Member
nah vergeet die co op, gewoon lezen over de basis en meteen tegen andere personen spelen...

tegen bots leer je imo niks :)

off topic: een mede ieperling :)

CuRv3

Legacy Member
yep gewoon tegen andere mensen spelen! Ik heb nog nooit tegen bots gespeeld. Die games tot lvl 30 doen er toch niet toe. Oefen vanaf het begin tegen mensen en je zal VEEEL sneller leren.

MinatO

Legacy Member
Als ge niet weet wat ge moet builden, ga naar solomid.net, daar staan toch vrij deftige guides bij.

Rogue

Legacy Member
Ik heb in het begin iets te veel tegen bots gespeeld. Hoe langer je het uitstelt, hoe lastiger de overgang naar pvp is. Bots zijn gewoon te voorspelbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan