Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal m'n opties wat moeten overwegen.Gewoon poken met uw E en uw snare bewaren tot de gapcloser komt. Heb haar in solo Q nog niet veel gespeeld maar speel haar veel mid in normal games en dan win ik toch meestal. Haar farm is wel niet zo goed als anders mids.enj0i^ zei:Gisterenavond eerste keer met Lux gespeeld, heb me wel geamuseerd met haar
Leuke combo met die snare/orb en ulti!
Vraag me wel af hoe goed die is in ranked, want tegen gapclosers heeft ze het wel zwaar zitten...
Iemand tips?![]()
Darkseid zei:@Mast3rCh13f: Ik heb nu ook 3 losses op rij dat we hard aant winnen waren en door dc verloren zijn (2x mijn dc gisterenavond maar soit lol). Wat is die kans? Maar ge wint dat elo wel terug als ge blijft spelen, opgeven is voor pussies man![]()
.
.
Mast3rCh13f zei:Normal games zijn geen serieuze games, 50% van de speres die daar zitten zijn trolls, feeders, afk noobs en flamers dus de kans is al heel klein da ge da serieus kunt teste daar.
wartaal zei:@Risk, kwil anders wel een teamke met u vormen
Op 't moment 2-2 in ranked, betere start dan vorig jaar in ieder geval
edit: waarvan 1 game waar ik terecht verloren was omdak slecht speelde
Ik weet dat ge me soms ne inv stuurt en meestal kan ik niet omdat ik al met anderen ne ARAM ben gaan doen, of anders, sorry daarvoor eh.
Of ge spreekt gwn uren/dagen af, anders gaat dat nooit lukken imoenj0i^ zei:Probleem imo met teamkes is dat het altijd zo lang duurt tegen dat je effectief kan beginnen![]()
Het is zoveel makkelijker om gewoon online te gaan en een matchke te starten. Er zijn er altijd die nog ingame zitten of met iets anders bezig zijn.
Ofwel moeten mensen van hier die graag samen spelen es meer automatisch inloggen op de 9lives chatbox ingame. Kun je sneller iemand zoeken om mee samen te spelen...
CuRv3 zei:Als er hier mensen zijn die is een ranked team willen opstarten zie ik dat ook wel zitten. Is ook leuker dan elke keer wat normal drafts te spelen met wat mensen.
MinatO zei:Ja tegen bots, dus daar zou ik niet te veel belang aan hechten.
Ge kunt coop doen als ge nen hero voor 1e keer speelt, maar daarna zou ik toch direct normal games spelen.
