Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Max

Legacy Member
Hoe lang blijft die elo met zo'n grote sprongen stijgen (of zakken)? Want ik heb nu 6 games gespeeld, waarvan 4 gewonnen, en zit op 1219 elo. Maar de laatste keer dat'k won kwam er bijna 50 bij. Vorig season kreeg ik ongeveer 11-18 elo per game.

Begint dat aantal te zakken des te meer games ik speel, of is dit gewoon iets dat de eerste dagen is?

MinatO

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
en hoe graakt ge daar uit?
Ten eerste is er geen elo hell. Ge kunt altijd uit eender welke elo geraken ongeacht de aanwezigheid van trolls/flamers/leavers.

Er is vanalles dage kunt doen om u kansen te verbeteren. Maar meestal is mentaliteit het probleem vind ik persoonlijk. Ik heb in het begin van s2 enorm veel tijd gewaste door gewoon een slechte mentaliteit te hebben. Ik wou alleen maar AP mid en dan won ik meestal ook, maar als ik nen andere rol moest spelen, kon ik nooit carryen en was het de rest hun schuld. Uiteindelijk kwam het erop neer dat mijn championpool in de andere rollen gewoon outdated was en ik me niet aanpaste naar de huidige metagame/nieuwe OP heroes. (ik speelde nog altijd ashe, nog altijd brand, nog altijd annie, nog altijd cho gath, nog altijd janna terwijl er véél betere heroes zijn om te winnen in solo queue).

Ook als ge ziet dat er 2 kerels in uw team zitten, waarvan 1 ne flamer en 1 ne strontnub die geflamed wordt door den andere, dan zou'k ze gwn allebei proberen te motiveren.

Veel mensen geven te snel op. Hoe vaak ik wel niet mensen van die lategame heroes zie kiezen en dan willen surrenderen op 20 minuten, blijft me nog steeds verbazen.

Kdenk dage best maximum 3 heroes van elke rol kiest en die gewoon mained ipv een te brede championpool pakken en heroes spelen waarmee ge niet goed genoeg zijt om te carryen en dan uiteindelijk afhankelijk bent van andere mensen.

Vooral aandacht besteden aan de posts van Darkkhen/kenneth/Zeal, want wat zij zeggen over solo queue klopt meestal wel.

Weebl

Legacy Member
Eerste tien games zijn +-40, dan nog eens 10 games +-30, dan nog eens 10 games +-20 en dan is het +-11.
Ik weet dat het niet volledig correct is wat ik nu zeg, maar 't is toch iets in die aard :).

Mast3rCh13f

Legacy Member
Zeal zei:
Belangrijkste is toch wel uw mentaliteit veranderen en accepteren dat niet elke game te carryen valt. Ik kom ook redelijk zieke dingen tegen, kstond gisteren nog 14-2 met AD carry en onze mid kassadin 8-1, toen onze top disconnect en we de game verloren. Iedereen in mijn team werd compleet zot, maar mij stoort da nie zo hard meer want ik heb keihard geowned in die game dus ik ben tevreden.

Ik heb mijn mentaliteit al veranderd door nimeer te flamen op die noobs.
Ik kan er ook ni aan doen da ik ni blij word van te verliezen :S.

DarkKhen

Legacy Member
Stop is met mensen noob te noemen. Dat is al een hele verbetering.

Anyhow,
ik heb de mordekaiser nog is uit de doos gehaald. GG easy

DarkKhen

Legacy Member
is het nu ook al zo, hoe lager het elo, hoe minder de engelse kennis is ?

JT Indian: mid
steveNAE: mid :)
JT Indian: hi all
*****: sup dudes
*****: taking mid :)
bunnypwnzzz: heyheyheeyD
bunnypwnzzz: :D
psykey: mid too
psykey: xd
JT Indian: stevenae
bunnypwnzzz: all mid op k?
psykey: ok
steveNAE: y
JT Indian: take me jungler i taek you mid ok
JT Indian: ?
psykey: i want kata plz :)
psykey: xd
bunnypwnzzz: im not jungle guys
bunnypwnzzz: just if u want to loose:D
JT Indian: i jungle noob
bunnypwnzzz: too
steveNAE: bans?
bunnypwnzzz: top mid adc
JT Indian: stevenae take me rengar i take you mid
JT Indian: blitz ban
steveNAE: u have tf?
JT Indian: y
bunnypwnzzz: blitzi
steveNAE: ok
psykey: top?
psykey: ok
steveNAE: fk..
psykey: troll spell xd
*****: mid
steveNAE: u have kata?
psykey: y
JT Indian: y
psykey: i have
psykey: :)
bunnypwnzzz: im adc k?
psykey: i dont save play sup
psykey: sorry
psykey: i am bad sup
psykey: :'(

Mast3rCh13f

Legacy Member
MinatO zei:
Ten eerste is er geen elo hell. Ge kunt altijd uit eender welke elo geraken ongeacht de aanwezigheid van trolls/flamers/leavers.

Er is vanalles dage kunt doen om u kansen te verbeteren. Maar meestal is mentaliteit het probleem vind ik persoonlijk. Ik heb in het begin van s2 enorm veel tijd gewaste door gewoon een slechte mentaliteit te hebben. Ik wou alleen maar AP mid en dan won ik meestal ook, maar als ik nen andere rol moest spelen, kon ik nooit carryen en was het de rest hun schuld. Uiteindelijk kwam het erop neer dat mijn championpool in de andere rollen gewoon outdated was en ik me niet aanpaste naar de huidige metagame/nieuwe OP heroes. (ik speelde nog altijd ashe, nog altijd brand, nog altijd annie, nog altijd cho gath, nog altijd janna terwijl er véél betere heroes zijn om te winnen in solo queue).

Ook als ge ziet dat er 2 kerels in uw team zitten, waarvan 1 ne flamer en 1 ne strontnub die geflamed wordt door den andere, dan zou'k ze gwn allebei proberen te motiveren.

Veel mensen geven te snel op. Hoe vaak ik wel niet mensen van die lategame heroes zie kiezen en dan willen surrenderen op 20 minuten, blijft me nog steeds verbazen.

Kdenk dage best maximum 3 heroes van elke rol kiest en die gewoon mained ipv een te brede championpool pakken en heroes spelen waarmee ge niet goed genoeg zijt om te carryen en dan uiteindelijk afhankelijk bent van andere mensen.

Vooral aandacht besteden aan de posts van Darkkhen/kenneth/Zeal, want wat zij zeggen over solo queue klopt meestal wel.

Ik ben totaal akkoord met wat gij zegt, en ik doe alles wat gij zegt.
Enkel 2 dingen ben ik niet akkoord mee,
1.ELO hell bestaat duidelijk wel.
2.Brand is zowa de sterkste mid champ da er is...

Zeal

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ik heb mijn mentaliteit al veranderd door nimeer te flamen op die noobs.
Ik kan er ook ni aan doen da ik ni blij word van te verliezen :S.

Deze post geeft al aan dat het totaal aan u voorbij gaat wat ik eigenlijk bedoel. Ik zeg: leer in eigen boezem kijken en uw eigen game te verbeteren. Heb je goed gespeeld, move on. Heb je slecht gespeeld, leer uit uw fouten. No way dat jij elke game foutloos speelt, ik zie constant streamers die luidop zeggen van "damn, I played that totally wrong".

Maar jij gaat alweer direct andere mensen noobs noemen en vindt dat vriendelijk doen tegen hen genoeg moet zijn om naar 2k elo te cruisen.

Zeal

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ik ben totaal akkoord met wat gij zegt, en ik doe alles wat gij zegt.
Enkel 2 dingen ben ik niet akkoord mee,
1.ELO hell bestaat duidelijk wel.
2.Brand is zowa de sterkste mid champ da er is...

1. Blijven dromen jong, blijven dromen. Al die topspelers zijn al 3 seizoenen lang ongelooflijk lucky, ze hadden net zo goed op uw elo kunnen staan.

2. Ouch.

Mast3rCh13f

Legacy Member
Zeal zei:
Deze post geeft al aan dat het totaal aan u voorbij gaat wat ik eigenlijk bedoel. Ik zeg: leer in eigen boezem kijken en uw eigen game te verbeteren. Heb je goed gespeeld, move on. Heb je slecht gespeeld, leer uit uw fouten. No way dat jij elke game foutloos speelt, ik zie constant streamers die luidop zeggen van "damn, I played that totally wrong".

Maar jij gaat alweer direct andere mensen noobs noemen en vindt dat vriendelijk doen tegen hen genoeg moet zijn om naar 2k elo te cruisen.

Met alle respect, maar ik heb ook totaal nergens gezegd dat ik perfect speel.
Wa ik wil zeggen is dat er altijd en paar kerels zijn die totaal ni focusse of oplette en dat ge daardoor altijd verliest.

Zeal

Legacy Member
Denk je nu echt dat jij de enige bent die dat tegenkomt?

Jij vraagt: "hoe kom ik uit elo hell". Wij zeggen: "speel beter." Jij zegt: "ja ma ik speel goe ma heb altijd noobs die mijn game verkloten".

Sorry, maar meer valt er eigenlijk niet meer te zeggen. Misschien dat je het over een paar maanden inziet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan