Kennethdw
Legacy Member
Mast3rCh13f zei:en hoe graakt ge daar uit?
verkoopt uw ziel aan den duivel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mast3rCh13f zei:en hoe graakt ge daar uit?
Mast3rCh13f zei:en hoe graakt ge daar uit?
Ten eerste is er geen elo hell. Ge kunt altijd uit eender welke elo geraken ongeacht de aanwezigheid van trolls/flamers/leavers.Mast3rCh13f zei:en hoe graakt ge daar uit?
wartaal zei:En hoeveel elo verlies je dan die eerste games? Evenveel als ge wint?
Zeal zei:Belangrijkste is toch wel uw mentaliteit veranderen en accepteren dat niet elke game te carryen valt. Ik kom ook redelijk zieke dingen tegen, kstond gisteren nog 14-2 met AD carry en onze mid kassadin 8-1, toen onze top disconnect en we de game verloren. Iedereen in mijn team werd compleet zot, maar mij stoort da nie zo hard meer want ik heb keihard geowned in die game dus ik ben tevreden.
.





MinatO zei:Ten eerste is er geen elo hell. Ge kunt altijd uit eender welke elo geraken ongeacht de aanwezigheid van trolls/flamers/leavers.
Er is vanalles dage kunt doen om u kansen te verbeteren. Maar meestal is mentaliteit het probleem vind ik persoonlijk. Ik heb in het begin van s2 enorm veel tijd gewaste door gewoon een slechte mentaliteit te hebben. Ik wou alleen maar AP mid en dan won ik meestal ook, maar als ik nen andere rol moest spelen, kon ik nooit carryen en was het de rest hun schuld. Uiteindelijk kwam het erop neer dat mijn championpool in de andere rollen gewoon outdated was en ik me niet aanpaste naar de huidige metagame/nieuwe OP heroes. (ik speelde nog altijd ashe, nog altijd brand, nog altijd annie, nog altijd cho gath, nog altijd janna terwijl er véél betere heroes zijn om te winnen in solo queue).
Ook als ge ziet dat er 2 kerels in uw team zitten, waarvan 1 ne flamer en 1 ne strontnub die geflamed wordt door den andere, dan zou'k ze gwn allebei proberen te motiveren.
Veel mensen geven te snel op. Hoe vaak ik wel niet mensen van die lategame heroes zie kiezen en dan willen surrenderen op 20 minuten, blijft me nog steeds verbazen.
Kdenk dage best maximum 3 heroes van elke rol kiest en die gewoon mained ipv een te brede championpool pakken en heroes spelen waarmee ge niet goed genoeg zijt om te carryen en dan uiteindelijk afhankelijk bent van andere mensen.
Vooral aandacht besteden aan de posts van Darkkhen/kenneth/Zeal, want wat zij zeggen over solo queue klopt meestal wel.
Mast3rCh13f zei:Ik heb mijn mentaliteit al veranderd door nimeer te flamen op die noobs.
Ik kan er ook ni aan doen da ik ni blij word van te verliezen.
Mast3rCh13f zei:Ik ben totaal akkoord met wat gij zegt, en ik doe alles wat gij zegt.
Enkel 2 dingen ben ik niet akkoord mee,
1.ELO hell bestaat duidelijk wel.
2.Brand is zowa de sterkste mid champ da er is...
Zeal zei:Deze post geeft al aan dat het totaal aan u voorbij gaat wat ik eigenlijk bedoel. Ik zeg: leer in eigen boezem kijken en uw eigen game te verbeteren. Heb je goed gespeeld, move on. Heb je slecht gespeeld, leer uit uw fouten. No way dat jij elke game foutloos speelt, ik zie constant streamers die luidop zeggen van "damn, I played that totally wrong".
Maar jij gaat alweer direct andere mensen noobs noemen en vindt dat vriendelijk doen tegen hen genoeg moet zijn om naar 2k elo te cruisen.