Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MinatO zei:Direct normal games spelen, IP sparen, zoveel mogelijk champs uitproberen en niet letten op mensen dat mogelijk flamen/ragen.
Mast3rCh13f zei:Met alle respect, maar ik heb ook totaal nergens gezegd dat ik perfect speel.
Wa ik wil zeggen is dat er altijd en paar kerels zijn die totaal ni focusse of oplette en dat ge daardoor altijd verliest.
Mast3rCh13f zei:Ik ben totaal akkoord met wat gij zegt, en ik doe alles wat gij zegt.
Enkel 2 dingen ben ik niet akkoord mee,
1.ELO hell bestaat duidelijk wel.
2.Brand is zowa de sterkste mid champ da er is...

MmoRpgGuy zei:ben bezig lol aan het downloaden omdat een maat het me vroeg , iemand tips voor een beginner?![]()
Mast3rCh13f zei:Ik geef het op, 10 matchkes gedaan en in 80 procent ervan zitte flamers en laggers en kerels die ni eens wete hoe hun skills werke.
Ik maak ook foute idd, maar dees is gwn belachelijk.
Ik word telkens weer getrollt.
Mss binnen een maand nog eens terug queuen als ik dit heb kunnen verwerken.
LoL is gwn ni gemaakt voor solo q.
Ge kunt ni deftig comunicere wat een must is voor deze game en ge kunt ni alleen een matchke winne, ookal wetek da er mense zijn die denke da da wel ga, het is gwn een feit da da ni mogelijk is tenzij de vijande allemaal intentional feede.
Ranked solo queue is veel te frustrerend dus ik denk da ik mij maar is op CoD BO 2 ga focusse waar da ge wel solo een matchke kunt winne.
Mast3rCh13f zei:Ik geef het op, 10 matchkes gedaan en in 80 procent ervan zitte flamers en laggers en kerels die ni eens wete hoe hun skills werke.
Ik maak ook foute idd, maar dees is gwn belachelijk.
Ik word telkens weer getrollt.
Mss binnen een maand nog eens terug queuen als ik dit heb kunnen verwerken.
LoL is gwn ni gemaakt voor solo q.
Ge kunt ni deftig comunicere wat een must is voor deze game en ge kunt ni alleen een matchke winne, ookal wetek da er mense zijn die denke da da wel ga, het is gwn een feit da da ni mogelijk is tenzij de vijande allemaal intentional feede.
Ranked solo queue is veel te frustrerend dus ik denk da ik mij maar is op CoD BO 2 ga focusse waar da ge wel solo een matchke kunt winne.
Darkseid zei:@Mast3rCh13f: Ik heb nu ook 3 losses op rij dat we hard aant winnen waren en door dc verloren zijn (2x mijn dc gisterenavond maar soit lol). Wat is die kans? Maar ge wint dat elo wel terug als ge blijft spelen, opgeven is voor pussies man![]()

Weebl zei:'t Zou erg zijn als gij gaat opgeven als ge zelf dc't he
Waarom dc je ook in een ranked game? Als je weet dat je weg moet, queue niet. Of als je weet dat jouw internet moeilijk doet, queue niet. Zo verpest je zelf de game-ervaring voor anderen.
En game daarna was de stroom uitgevallen, the badluck <3Dus ge hebt 10x verloren ofwat? Als ge effectief 10x verloor, dan bent ge gewoon niet goed genoeg om zelf games te carryen.Mast3rCh13f zei:Ik geef het op, 10 matchkes gedaan en in 80 procent ervan zitte flamers en laggers en kerels die ni eens wete hoe hun skills werke.
Ik maak ook foute idd, maar dees is gwn belachelijk.
Ik word telkens weer getrollt.
Mss binnen een maand nog eens terug queuen als ik dit heb kunnen verwerken.
LoL is gwn ni gemaakt voor solo q.
Ge kunt ni deftig comunicere wat een must is voor deze game en ge kunt ni alleen een matchke winne, ookal wetek da er mense zijn die denke da da wel ga, het is gwn een feit da da ni mogelijk is tenzij de vijande allemaal intentional feede.
Ranked solo queue is veel te frustrerend dus ik denk da ik mij maar is op CoD BO 2 ga focusse waar da ge wel solo een matchke kunt winne.
Mast3rCh13f zei:Ik geef het op, 10 matchkes gedaan en in 80 procent ervan zitte flamers en laggers en kerels die ni eens wete hoe hun skills werke.
Ik maak ook foute idd, maar dees is gwn belachelijk.
Ik word telkens weer getrollt.
Mss binnen een maand nog eens terug queuen als ik dit heb kunnen verwerken.
LoL is gwn ni gemaakt voor solo q.
Ge kunt ni deftig comunicere wat een must is voor deze game en ge kunt ni alleen een matchke winne, ookal wetek da er mense zijn die denke da da wel ga, het is gwn een feit da da ni mogelijk is tenzij de vijande allemaal intentional feede.
Ranked solo queue is veel te frustrerend dus ik denk da ik mij maar is op CoD BO 2 ga focusse waar da ge wel solo een matchke kunt winne.