Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MmoRpgGuy

Legacy Member
ben bezig lol aan het downloaden omdat een maat het me vroeg , iemand tips voor een beginner? :p

MinatO

Legacy Member
Direct normal games spelen, IP sparen, zoveel mogelijk champs uitproberen en niet letten op mensen dat mogelijk flamen/ragen :p.

LezZ_

Legacy Member
MinatO zei:
Direct normal games spelen, IP sparen, zoveel mogelijk champs uitproberen en niet letten op mensen dat mogelijk flamen/ragen :p.

this.
en niet direct stoppen want de meeste games zijn er wel flamers/whiners/ragers/..

Darkseid

Legacy Member
Nog iemand die in q blijft vaststeken? meer dan 5 minuten "searching for match" is niet bepaald normaal :p

DarkKhen

Legacy Member
allez, na een winningstreakske mid zullen we is gaan janglen op 1250 elo

DarkKhen

Legacy Member
lol.jpg


1250 elo. Jungle. Gg easy. Check de malphite en de brand. Ze dachten dat ze goed hebben gespeeld. Yap..

MinatO

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Met alle respect, maar ik heb ook totaal nergens gezegd dat ik perfect speel.
Wa ik wil zeggen is dat er altijd en paar kerels zijn die totaal ni focusse of oplette en dat ge daardoor altijd verliest.

Mast3rCh13f zei:
Ik ben totaal akkoord met wat gij zegt, en ik doe alles wat gij zegt.
Enkel 2 dingen ben ik niet akkoord mee,
1.ELO hell bestaat duidelijk wel.
2.Brand is zowa de sterkste mid champ da er is...

Nee elo hell bestaat niet. Ik zal ff quoten wat Dyrus ooit zei (weet het niet meer echt vanbuiten) maar het kwam ongeveer hier op neer:

Elo hell is the following:
@400 elo: It's people saying "MORDE ES OP HEUEHEUHEH #01"
@600 elo: It's people with heal/clarity
@800 elo: It's 2 polaks going 2-10 in lane, reporting the team for not saying ss about the enemy jungler
@1000 elo: It's 2 guys going mid cause in champ select they were both spamming "me mid".
@1200 elo: It's the ashe farming botlane near the 40 minute mark when both teams are baiting around baron.
@1600 elo: It's dat teemo getting caught, giving the enemy team a free baron.
@1800-2K elo: 2K+ players playing on smurfs

In other words, there is no elo hell.

Ik heb in s2 lang Brand gemaind (70% in 60 games ofzo) tot de Sion FOTM kwam. Brand doet het meeste damage, maar is het zwakste in lane. Probleem bij hem survivability, hij heeft gewoon 0,0 survivability en dus easykill voor de 1000 dashing assassins die Riot tegenwoordig maakt. Bijna alle AP carries tegenwoordig hebben escape/shields/movementspeedbuffs, behalve hij. (Ahri, Morgana, Diana, Mordekaiser, Gragas, Anivia, Fizz, Orianna)

MinatO

Legacy Member
Man man man, kzat op reddit deze topic van Ocelote te lezen waar ge hem eender wat kunt vragen en hij zal antwoorden.

Puur humor sommige vragen/antwoorden:
ocelote AMA Ask Me Anything : leagueoflegends

Persoon A: Ocelote when did you loose your virginity?
Ocelote: My first blood was roughly when I was around 15 years old!
Persoon B: It was a two man gank.
Persoon C: in her jungle
Persoon D: No, they backdoored her Nexus.
Persoon E: so how did your anus feel afterwards?

:rofl:

Mast3rCh13f

Legacy Member
Ik geef het op, 10 matchkes gedaan en in 80 procent ervan zitte flamers en laggers en kerels die ni eens wete hoe hun skills werke.
Ik maak ook foute idd, maar dees is gwn belachelijk.
Ik word telkens weer getrollt.
Mss binnen een maand nog eens terug queuen als ik dit heb kunnen verwerken.
LoL is gwn ni gemaakt voor solo q.
Ge kunt ni deftig comunicere wat een must is voor deze game en ge kunt ni alleen een matchke winne, ookal wetek da er mense zijn die denke da da wel ga, het is gwn een feit da da ni mogelijk is tenzij de vijande allemaal intentional feede.
Ranked solo queue is veel te frustrerend dus ik denk da ik mij maar is op CoD BO 2 ga focusse waar da ge wel solo een matchke kunt winne.

pinoken

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ik geef het op, 10 matchkes gedaan en in 80 procent ervan zitte flamers en laggers en kerels die ni eens wete hoe hun skills werke.
Ik maak ook foute idd, maar dees is gwn belachelijk.
Ik word telkens weer getrollt.
Mss binnen een maand nog eens terug queuen als ik dit heb kunnen verwerken.
LoL is gwn ni gemaakt voor solo q.
Ge kunt ni deftig comunicere wat een must is voor deze game en ge kunt ni alleen een matchke winne, ookal wetek da er mense zijn die denke da da wel ga, het is gwn een feit da da ni mogelijk is tenzij de vijande allemaal intentional feede.
Ranked solo queue is veel te frustrerend dus ik denk da ik mij maar is op CoD BO 2 ga focusse waar da ge wel solo een matchke kunt winne.

Hoe lang speel jij al LoL misschien? Ik vraag me af hoe goed je eigenlijk werkelijk bent.

Ja in BO2 kan je beter alleen een match winnen, maar daar heb je dan ook veel minder skill voor nodig aangezien je gewoon moet schieten op alles wat beweegt.

DarkKhen

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ik geef het op, 10 matchkes gedaan en in 80 procent ervan zitte flamers en laggers en kerels die ni eens wete hoe hun skills werke.
Ik maak ook foute idd, maar dees is gwn belachelijk.
Ik word telkens weer getrollt.
Mss binnen een maand nog eens terug queuen als ik dit heb kunnen verwerken.
LoL is gwn ni gemaakt voor solo q.
Ge kunt ni deftig comunicere wat een must is voor deze game en ge kunt ni alleen een matchke winne, ookal wetek da er mense zijn die denke da da wel ga, het is gwn een feit da da ni mogelijk is tenzij de vijande allemaal intentional feede.
Ranked solo queue is veel te frustrerend dus ik denk da ik mij maar is op CoD BO 2 ga focusse waar da ge wel solo een matchke kunt winne.

Ik werd ook voortdurend getrolled in al m'n games. Een malph die 55cs had na 30 min die int begin vroeg, camp my top plz. Na 3/0 te staan was hij nog ant verliezen in cs. Ik kwam ganken en die gast wou telkens finishen met z'n ult. Die vraagt om te diven omdat ie ult heeft, hij doet niets. Still carried that son of a bitch.

Andere game, een nocturne die constant zat te baron suiciden omdat niemand wou groupen. Still carried that game.

Een volibear jungle die constant zat te invaden met geen vision. Dus wat doe je als mid, je pushed out en gaat die helpen. Die zijn domme acties gaven mij voortdurend kills.

Lol is perfect voor soloqueue. Communicatie boeit geen hol. Ik mute altijd iedereen als ik op low elo speel. Daar luistert toch niemand.

Darkseid

Legacy Member
@Mast3rCh13f: Ik heb nu ook 3 losses op rij dat we hard aant winnen waren en door dc verloren zijn (2x mijn dc gisterenavond maar soit lol). Wat is die kans? Maar ge wint dat elo wel terug als ge blijft spelen, opgeven is voor pussies man :p

Weebl

Legacy Member
Darkseid zei:
@Mast3rCh13f: Ik heb nu ook 3 losses op rij dat we hard aant winnen waren en door dc verloren zijn (2x mijn dc gisterenavond maar soit lol). Wat is die kans? Maar ge wint dat elo wel terug als ge blijft spelen, opgeven is voor pussies man :p

't Zou erg zijn als gij gaat opgeven als ge zelf dc't he :D
Waarom dc je ook in een ranked game? Als je weet dat je weg moet, queue niet. Of als je weet dat jouw internet moeilijk doet, queue niet. Zo verpest je zelf de game-ervaring voor anderen.

Darkseid

Legacy Member
Weebl zei:
't Zou erg zijn als gij gaat opgeven als ge zelf dc't he :D
Waarom dc je ook in een ranked game? Als je weet dat je weg moet, queue niet. Of als je weet dat jouw internet moeilijk doet, queue niet. Zo verpest je zelf de game-ervaring voor anderen.

Mijn internet werkte perfect, tot het ineens 10 minuten neer lag, geen idee waarom dus moeilijk te voorzien hé :) En game daarna was de stroom uitgevallen, the badluck <3

MinatO

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ik geef het op, 10 matchkes gedaan en in 80 procent ervan zitte flamers en laggers en kerels die ni eens wete hoe hun skills werke.
Ik maak ook foute idd, maar dees is gwn belachelijk.
Ik word telkens weer getrollt.
Mss binnen een maand nog eens terug queuen als ik dit heb kunnen verwerken.
LoL is gwn ni gemaakt voor solo q.
Ge kunt ni deftig comunicere wat een must is voor deze game en ge kunt ni alleen een matchke winne, ookal wetek da er mense zijn die denke da da wel ga, het is gwn een feit da da ni mogelijk is tenzij de vijande allemaal intentional feede.
Ranked solo queue is veel te frustrerend dus ik denk da ik mij maar is op CoD BO 2 ga focusse waar da ge wel solo een matchke kunt winne.
Dus ge hebt 10x verloren ofwat? Als ge effectief 10x verloor, dan bent ge gewoon niet goed genoeg om zelf games te carryen.

Weebl

Legacy Member
Mast3rCh13f zei:
Ik geef het op, 10 matchkes gedaan en in 80 procent ervan zitte flamers en laggers en kerels die ni eens wete hoe hun skills werke.
Ik maak ook foute idd, maar dees is gwn belachelijk.
Ik word telkens weer getrollt.
Mss binnen een maand nog eens terug queuen als ik dit heb kunnen verwerken.
LoL is gwn ni gemaakt voor solo q.
Ge kunt ni deftig comunicere wat een must is voor deze game en ge kunt ni alleen een matchke winne, ookal wetek da er mense zijn die denke da da wel ga, het is gwn een feit da da ni mogelijk is tenzij de vijande allemaal intentional feede.
Ranked solo queue is veel te frustrerend dus ik denk da ik mij maar is op CoD BO 2 ga focusse waar da ge wel solo een matchke kunt winne.


Geef mij anders eens uw ingame name, dan zal ik eens zien of ik u ergens mee kan helpen.

enj0i^

Legacy Member
Gisterenavond eerste keer met Lux gespeeld, heb me wel geamuseerd met haar :)

Leuke combo met die snare/orb en ulti!

Vraag me wel af hoe goed die is in ranked, want tegen gapclosers heeft ze het wel zwaar zitten...

Iemand tips? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan