Archief - Game Mania

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Cat

Legacy Member
W000T zei:
Even iets anders aangezien het hier toch over GM gaat.

Ik ga vandaag even langs aan de Dampoort met COD:World at war, staat er een vrouw achter den toog, bekijkt de bluray eens en zegt dat er teveel krasjes in zitten...

Ik had de disc natuurlijk op voorhand bekeken en daar zitten dus minuscule minikrasjes in van gewoon te gebruiken die zelfs niet zichtbaar zijn als je er uw neus ni op zet (DUUUUH 2DEHANDS???) dus echt totaal niet relevant om het spel te weigeren, is dit nu altijd zo??? ik had beter eens een disc gevraagd van de 2dehands games, die had er zeker slechter uit gezien!

Ik moet nu eerlijk zijn dat de discs van 2dehands games die ik altijd gehad heb in zeer goede staat zijn :) bij sommige zou je nog niet weten dat ze 2de hands zijn ^^ en mja ze mogen het altijd weigeren he :) ze zijn het niet verplicht om het aan te nemen :)

R3L4X

Legacy Member
Ik zou zeggen, zet het op ebay/2ehands/hier op het forum in B&S en hoogstwaarschijnlijk krijg je 2x meer geld ervoor.

W000T

Legacy Member
Geloof me, deze is ook in nieuwstaat en ze mogen het idd weigeren maar dat ze dan niet zeggen dat er teveel krassen opstaan alsof ik mn games niet verzorg. Eerlijkheid duurt het langst, ben net bij de frs geweest, veel goedkoper ook! ;)

Mn games zal ik idd via internet verkopen, no more game mania for me!

MmoRpgGuy

Legacy Member
morgen eens gaan zien of ze wat games binnen hebben voor me pentium 2

Vancha

Legacy Member
W000T zei:
Even iets anders aangezien het hier toch over GM gaat.

Ik ga vandaag even langs aan de Dampoort met COD:World at war, staat er een vrouw achter den toog, bekijkt de bluray eens en zegt dat er teveel krasjes in zitten...

Ik had de disc natuurlijk op voorhand bekeken en daar zitten dus minuscule minikrasjes in van gewoon te gebruiken die zelfs niet zichtbaar zijn als je er uw neus ni op zet (DUUUUH 2DEHANDS???) dus echt totaal niet relevant om het spel te weigeren, is dit nu altijd zo??? ik had beter eens een disc gevraagd van de 2dehands games, die had er zeker slechter uit gezien!

Opzich worden alle games aangenomen (360, Wii, PS3, PS2; ...) omdat we die ook allemaal krasvrij kunnen maken via een kuismachine (tenzij breuken, dan is het game over).

Blu-ray's zijn echter volledig anders opgebouwd dan DVD's, waardoor onze huidige kuismachines deze niet kunnen ontkrassen. Gelukkig zijn deze schijfjes wel vele keren krachtiger en zie je normaal zelden tot nooit krasjes tevoorschijn komen.
95% van de PS3-games die ik al gezien heb van klanten zaten zonder krasjes, miss wat vlekjes, maar dat kan nog opgeboend worden.

Maar toch, omdat we de games altijd krasvrij willen presenteren moeten we ook vrij strikt blijven op krassen bij PS3-games.

W000T

Legacy Member
@Knight: ik ben er zeker van dat als ik met dit spel bij u of in Eeklo langskom dat je er geen probleem van gaat maken, ik kocht een nieuw spel bij frs en ik keek meteen naar de disc en er zat ook al een minuscuul krasje in als ik het tegen het zonlicht hield en er met mn neus op ging kijken, er zijn grenzen toch é...

Kennaah

Legacy Member
knight801 zei:
Opzich worden alle games aangenomen (360, Wii, PS3, PS2; ...) omdat we die ook allemaal krasvrij kunnen maken via een kuismachine (tenzij breuken, dan is het game over).

Blu-ray's zijn echter volledig anders opgebouwd dan DVD's, waardoor onze huidige kuismachines deze niet kunnen ontkrassen. Gelukkig zijn deze schijfjes wel vele keren krachtiger en zie je normaal zelden tot nooit krasjes tevoorschijn komen.
95% van de PS3-games die ik al gezien heb van klanten zaten zonder krasjes, miss wat vlekjes, maar dat kan nog opgeboend worden.

Maar toch, omdat we de games altijd krasvrij willen presenteren moeten we ook vrij strikt blijven op krassen bij PS3-games.
TOch al 2de hands games met krasjes gekocht hoor in GM

Vancha

Legacy Member
Kennaah zei:
TOch al 2de hands games met krasjes gekocht hoor in GM

Kun je hen gerust vragen of ze hem er effe willen insteken :p. Iedere GM kan natuurlijk iets anders in zijn werk gaan. Wij zijn het gewoon om echt alles te kuisen

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
knight801 zei:
Kun je hen gerust vragen of ze hem er effe willen insteken :p. Iedere GM kan natuurlijk iets anders in zijn werk gaan. Wij zijn het gewoon om echt alles te kuisen

Ah Vancha zit ook op 9lives :) Volgende week kom ik achter RAGE + The Hunted!

The_Cat

Legacy Member
Sorry dat ik deze thread bump maar ik had een vraag en het leek me beter om deze te gebruiken dan een nieuwe aan te maken.

Weet iemand of het mogelijk is om een pre-order waarbij je een voorschot hebt gegeven te annuleren? Ik wil dit graag weten in de toekomst omdat ik atm een normale versie heb gepre-ordered maar ik zou graag een CE willen, maar als ik die niet bij Game Mania kan krijgen (dus als ik te laat ben) wil ik graag die pre-order annuleren en online een CE versie bestellen :p maar ik weet dus niet of dit gaat :p Iemand een idee? En zou je dan je geld terugkrijgen of niet? ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan