Archief - Game Mania

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

waffel

Legacy Member
Echylol zei:
GM merksem is groooooot fokke met de bredabaan da wordt aa doood :p

nej serieus wa vinde de 9livers van GM merksem , ik wor er altijd goed geholpen.
ze kenne er daar wel wa van op vlak van soft en hardware.

Nu in het Nederlands?

MmoRpgGuy

Legacy Member
vorige week hadden ze geen warcraft 3 binnen(niet de addon)
(wou het nog eens spelen maar spel ergens kwijtgeraakt) dus wou het kopen in gm en ze hadden het niet binnen straks eens kijken of ze het binnenhebben(niet besteld :D!) is dit eigenlijk normaal dat ze sommige games nietmeer binnenhebben?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Daarnet naar Game Mania Gent, 20 min rond rijden voor een parkeerplaats te vinden. `
Staat ge voor de deur en is het gesloten :sop:

MmoRpgGuy

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Daarnet naar Game Mania Gent, 20 min rond rijden voor een parkeerplaats te vinden. `
Staat ge voor de deur en is het gesloten :sop:

kan gebeuren he :P

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Tijdens de Gentse Feesten ook al es voor gehad. GRRR

Echylol

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Daarnet naar Game Mania Gent, 20 min rond rijden voor een parkeerplaats te vinden. `
Staat ge voor de deur en is het gesloten :sop:

game mania gent (dampoort) ? die zijn ze atm aan het vernieuwen irc

Kiiilerke

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Daarnet naar Game Mania Gent, 20 min rond rijden voor een parkeerplaats te vinden. `
Staat ge voor de deur en is het gesloten :sop:

ja maar ik heb daar telefoon van gehad dat ze gingen sluiten voor een week of 2 :o

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ja heb nu ook gemerkt dat ze aan het verbouwen zijn :p

MmoRpgGuy

Legacy Member
hopla ze hadden geen WCIII binnen(lag toch niet tussen de rekken:P)

shumi-

Legacy Member
mja ze kunnen toch onmogelijk alle oude games in de rekken lhebben e? wc3 is toch al eindje oud(wel nog altijd super ofcourse)

Echylol

Legacy Member
warcraft 3 moet normaal gezien wel binnen zijn , kheb de mijne daar nog maar net gekocht kan mischien zijn dat dozeke just uit het rek was ? (dummy systeem enzo)

MmoRpgGuy

Legacy Member
Echylol zei:
warcraft 3 moet normaal gezien wel binnen zijn , kheb de mijne daar nog maar net gekocht kan mischien zijn dat dozeke just uit het rek was ? (dummy systeem enzo)

zal zaterdag nog eens gaan kijken anders koop ik wel een ander spel :S

Prior

Legacy Member
GM was vroeger leuk om binnen te gaan, vooral in Deinze met occasie pc games maar dat is ook al verleden tijd. Is er nog wel een GM winkel in België dat occasie pc games verkoopt?

Aescullus

Legacy Member
GM Dampoort heeft occasie pc games of had liever gezegd,want met de veranderingen weet ge maar nooit. Heb daar eens Prey 2de hands aangekocht.

CurrY

Legacy Member
Prior zei:
GM was vroeger leuk om binnen te gaan, vooral in Deinze met occasie pc games maar dat is ook al verleden tijd. Is er nog wel een GM winkel in België dat occasie pc games verkoopt?

In die van Borsbeek liggen er nog wel een aantal pc games ja.

thecoon

Legacy Member
Prior zei:
GM was vroeger leuk om binnen te gaan, vooral in Deinze met occasie pc games maar dat is ook al verleden tijd. Is er nog wel een GM winkel in België dat occasie pc games verkoopt?

ik ben een vorig jaar is met enkele games(waaronder PC games) naar GM geweest de PC games namen ze nooit aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan