waffel
Legacy Member
Echylol zei:GM merksem is groooooot fokke met de bredabaan da wordt aa doood
nej serieus wa vinde de 9livers van GM merksem , ik wor er altijd goed geholpen.
ze kenne er daar wel wa van op vlak van soft en hardware.
Nu in het Nederlands?

!) is dit eigenlijk normaal dat ze sommige games nietmeer binnenhebben?


