Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zowat alle pc games komen met een cd-key en die kan al in gebruik zijn of gebanned, ik vermoed dat ze daarmee teveel problemen hadden.Prior zei:GM was vroeger leuk om binnen te gaan, vooral in Deinze met occasie pc games maar dat is ook al verleden tijd. Is er nog wel een GM winkel in België dat occasie pc games verkoopt?
Dawg (oi22) zei:Had in Oostende ook al problemen met mijn WoW CE destijds.
Een week voor de aankondiging van de CE "We hebben nog geen informatie"
Blizzard kondigt CE aan.
Ik ging de dag van de aankondiging naar de GM van Oostende: "Sorry, je bent net te laat. We hebben maar 10 plaatsen en jij bent nr. 11"
Die verdelen dat sowieso onder henzelf en hun vriendjes prolly :/
Voor zover ik weet gaan ze voor een WoW CE ( en andere prolly ook ) de preorders afbellen en vragen of ze een CE willen ( of degenen die aangegeven hebben geïntresseerd te zijn)
.
.
gStar zei:Ben al in redelijk veel GM stores geweest.
GM Merksem , GM Oudenaarde , GM Heist op den berg , GM Mol , GM Turnhout , ...
Vroeger was er ene in Herentals ook , recht tegenover station , jammer dat dieje ni lang open geweest is daar.
Nu gezien da er binnenkort ene open gaat in Lier.
Ben altijd al tevreden geweest van GM , wel soms langs dure kant , maar bij used games kan je soms wel koopjes doen.
GM stores waar ik het liefste ging of ga : GM Oudenaarde , GM Heist op den berg. Vriendelijke mensen daar.
In heist met release van AC Brotherhood de Auditore editie meegekregen voor de prijs van de gewone , terwijl er mensen stonden die hem gepre orderd hadden en ik niet.
Wss heb ik da toen meegekregen omda ik toen voor 230 euro aan games had gekocht.
Wat ik wel goe vind is de Try before you buy , Vrijdag in GM Turnhout eerst Dead Island ff getest en toen beslist om de game te kopen![]()
ik heb daar ook al redelijk wat CE's meegekregen toen ik een spel ging halen. Of ik nu pre ordered had of niet
ik ga daar graag heen. Ook al is dat soms een triple
daar vind ik de service enzo toch echt wel beter dan op verschillende plaatsen.MmorgpGuy zei:
maar je kan het misschien beter gewoon meteen aan de kassa vragen
das het beste opgelost 
P R O Red zei:heyy, kheb eens een vraagske ;d als je iets pre ordert bij GM, moet je het dan gaan afhalen, want ik heb een game gepreoderd, maar heb dezelfde game gewonnen in een wedstrijd, of MOET ik die game in GM nog gaan kopen dan? ;d
Bill zei:Moet je nooit een voorschot betalen bij een pre order?
Laatste keer dat ik iets pre orderde bij de GM was met de PS3, daar was da logisch maar vraag me af of dat bij games ook moet?
The_Cat zei:Inderdaad want anders bellen ze u na een weekje op ofzo. Dan moeten die mensen dat daar houden voor niets. Voor een gewone versie zal dat nogal gaan, maar voor een CE of LE gaan ze dat toch wel lastig vinden denk ik

SHIGSY zei:Je moet het niet gaan afhalen maar uit beleefdheid wel een seintje geven dat je je order niet meer moet hebben, maar een kleine moeite. Nogal raar dat je dat moet vragen...
bedankt eh!