Archief - Game Mania

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Game mania dampoort heeft er toch een heleboel hoor.

Echylol

Legacy Member
wrs stopgezet wegens die steam crap zeker , met al die key's tegenwoordig :p

nameless

Legacy Member
Prior zei:
GM was vroeger leuk om binnen te gaan, vooral in Deinze met occasie pc games maar dat is ook al verleden tijd. Is er nog wel een GM winkel in België dat occasie pc games verkoopt?
Zowat alle pc games komen met een cd-key en die kan al in gebruik zijn of gebanned, ik vermoed dat ze daarmee teveel problemen hadden.

The_Cat

Legacy Member
In Game Mania in Heist staan ook nog wel wat PCgames maar deze zijn meestal van een oudere reeks. Zoals nameless hierboven al zei, de meeste komen met een key en deze zijn meestal al gebruikt en geactiveerd. Hierdoor kan je ze amper nog verder verkopen.

Booka Shade

Legacy Member
Game Mania blijft leuk om eens te gaan neuzen bij de used Ps3 games :')

zarathustra

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
Had in Oostende ook al problemen met mijn WoW CE destijds.

Een week voor de aankondiging van de CE "We hebben nog geen informatie"

Blizzard kondigt CE aan.

Ik ging de dag van de aankondiging naar de GM van Oostende: "Sorry, je bent net te laat. We hebben maar 10 plaatsen en jij bent nr. 11" :wtf:

Die verdelen dat sowieso onder henzelf en hun vriendjes prolly :/

ja maar ja :p Voor zover ik weet gaan ze voor een WoW CE ( en andere prolly ook ) de preorders afbellen en vragen of ze een CE willen ( of degenen die aangegeven hebben geïntresseerd te zijn)

Ik heb cataclysm preordered een dikke 2 weken na de aankondiging op BLizzcon. Het zat toen nog niet in hun systeem maar die zei me toen al dat ik nr 14 ofzo was op de lijst ( dit is dus meer dan een jaar voor de release eh).

6 dagen voor de release hebben ze gebeld of ik die nog altijd wou en ik had blijkbaar de laatste. Dus je moet niet onderschatten hoe snel mensen zijn om wow expansions te orderen :p

Cpt. Awesome

Legacy Member
Saturn is altijd heel goedkoop in games.
Ik heb er zo 20 euro minder betaald voor COD BO dan mijn maten in GM en Fnac

omegahealer

Legacy Member
idd, beter langs de saturn gaan of online kopen. had wat games besteld bij de GM in kortrijk en dan waren ze nog in staat men pre-order bonussen en CE extra's kwijt te spelen (ze hadden die weggegeven aan anderen). had een half jaar ervoor al een voorschot gegeven op die games. Service is echt een probleem, zelfs met de Fnac al minder last gehad.

gStar

Legacy Member
Ben al in redelijk veel GM stores geweest.

GM Merksem , GM Oudenaarde , GM Heist op den berg , GM Mol , GM Turnhout , ...

Vroeger was er ene in Herentals ook , recht tegenover station , jammer dat dieje ni lang open geweest is daar :( .

Nu gezien da er binnenkort ene open gaat in Lier.

Ben altijd al tevreden geweest van GM , wel soms langs dure kant , maar bij used games kan je soms wel koopjes doen.

GM stores waar ik het liefste ging of ga : GM Oudenaarde , GM Heist op den berg. Vriendelijke mensen daar.

In heist met release van AC Brotherhood de Auditore editie meegekregen voor de prijs van de gewone , terwijl er mensen stonden die hem gepre orderd hadden en ik niet.

Wss heb ik da toen meegekregen omda ik toen voor 230 euro aan games had gekocht :p.

Wat ik wel goe vind is de Try before you buy , Vrijdag in GM Turnhout eerst Dead Island ff getest en toen beslist om de game te kopen :p

The_Cat

Legacy Member
gStar zei:
Ben al in redelijk veel GM stores geweest.

GM Merksem , GM Oudenaarde , GM Heist op den berg , GM Mol , GM Turnhout , ...

Vroeger was er ene in Herentals ook , recht tegenover station , jammer dat dieje ni lang open geweest is daar :( .

Nu gezien da er binnenkort ene open gaat in Lier.

Ben altijd al tevreden geweest van GM , wel soms langs dure kant , maar bij used games kan je soms wel koopjes doen.

GM stores waar ik het liefste ging of ga : GM Oudenaarde , GM Heist op den berg. Vriendelijke mensen daar.

In heist met release van AC Brotherhood de Auditore editie meegekregen voor de prijs van de gewone , terwijl er mensen stonden die hem gepre orderd hadden en ik niet.

Wss heb ik da toen meegekregen omda ik toen voor 230 euro aan games had gekocht :p.

Wat ik wel goe vind is de Try before you buy , Vrijdag in GM Turnhout eerst Dead Island ff getest en toen beslist om de game te kopen :p

Die van Heist op den berg zijn gewoon epic :P ik heb daar ook al redelijk wat CE's meegekregen toen ik een spel ging halen. Of ik nu pre ordered had of niet :P ik ga daar graag heen. Ook al is dat soms een triple :p daar vind ik de service enzo toch echt wel beter dan op verschillende plaatsen.

P R O Red

Legacy Member
heyy, kheb eens een vraagske ;d als je iets pre ordert bij GM, moet je het dan gaan afhalen, want ik heb een game gepreoderd, maar heb dezelfde game gewonnen in een wedstrijd, of MOET ik die game in GM nog gaan kopen dan? ;d

SHIGSY

Legacy Member
P R O Red zei:
heyy, kheb eens een vraagske ;d als je iets pre ordert bij GM, moet je het dan gaan afhalen, want ik heb een game gepreoderd, maar heb dezelfde game gewonnen in een wedstrijd, of MOET ik die game in GM nog gaan kopen dan? ;d

Je moet het niet gaan afhalen maar uit beleefdheid wel een seintje geven dat je je order niet meer moet hebben, maar een kleine moeite. Nogal raar dat je dat moet vragen...

Bill

Legacy Member
Moet je nooit een voorschot betalen bij een pre order?

Laatste keer dat ik iets pre orderde bij de GM was met de PS3, daar was da logisch maar vraag me af of dat bij games ook moet?

SHIGSY

Legacy Member
Bill zei:
Moet je nooit een voorschot betalen bij een pre order?

Laatste keer dat ik iets pre orderde bij de GM was met de PS3, daar was da logisch maar vraag me af of dat bij games ook moet?

Voor CE's kan het zijn dat je nog eens effectief iets moet gaan betalen. Voor TOR overlaatst nog moeten doen en dacht voor Skyrim ook. Al de rest kan je zonder problemen zonder geld voorbestellen, doe dat meestal via de website.

Maar als je iets gaat annuleren, geef ze dan wel een seintje.

The_Cat

Legacy Member
Inderdaad want anders bellen ze u na een weekje op ofzo. Dan moeten die mensen dat daar houden voor niets. Voor een gewone versie zal dat nogal gaan, maar voor een CE of LE gaan ze dat toch wel lastig vinden denk ik

Vancha

Legacy Member
The_Cat zei:
Inderdaad want anders bellen ze u na een weekje op ofzo. Dan moeten die mensen dat daar houden voor niets. Voor een gewone versie zal dat nogal gaan, maar voor een CE of LE gaan ze dat toch wel lastig vinden denk ik

Helemaal de waarheid. CE's op zich kun je ook nog bestellen via onze site, maar als de prijs hoger ligt dan bvb €80, kan het zijn dat je eens moet langskomen voor een klein voorschot.

In het verleden bestelde men alles wel eens via pc en kwamen ze er nooit achter, als je dan met een Nano editie (Crysis 2) van €150 blijft zitten besef je wel dat dat niet altijd fijn is ;)

P R O Red

Legacy Member
SHIGSY zei:
Je moet het niet gaan afhalen maar uit beleefdheid wel een seintje geven dat je je order niet meer moet hebben, maar een kleine moeite. Nogal raar dat je dat moet vragen...

Ja, ik heb het vandaag aan GM gezegd (: bedankt eh!

W000T

Legacy Member
Even iets anders aangezien het hier toch over GM gaat.

Ik ga vandaag even langs aan de Dampoort met COD:World at war, staat er een vrouw achter den toog, bekijkt de bluray eens en zegt dat er teveel krasjes in zitten...

Ik had de disc natuurlijk op voorhand bekeken en daar zitten dus minuscule minikrasjes in van gewoon te gebruiken die zelfs niet zichtbaar zijn als je er uw neus ni op zet (DUUUUH 2DEHANDS???) dus echt totaal niet relevant om het spel te weigeren, is dit nu altijd zo??? ik had beter eens een disc gevraagd van de 2dehands games, die had er zeker slechter uit gezien!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan