Archief - Game Mania

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piekatsjoe

Legacy Member
Kan hier niet klagen eigenlijk :/.

Gasten die de GM openhouden zijn zeer vriendelijk, weten waarover ze spreken als je iets vraagt, zijn altijd op de hoogte van het laatste nieuws.. En doen hun werk enorm graag. Heb al in andere GM stores geweest en sommige staan daar echt tegen hun goesting :/.

Flatline

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik vroeg aan haar "Ja ik heb dat bonneke dan in ieder geval niet meer, kan je dat niet in de computer zien dan?".... "ja tuurlijk maar ik heb nu geen tijd om dat op te zoeken, kom later nog eens terug" :sop:

Sindsdien ben ik er niet meer geweest. Heb die ook ooit eens tegen een paar ouders horen zeggen dat Call of Duty enkel online te spelen was :sop:

Brrrr! En het was een vrouw trouwens :p

Da is een kutwijf, heb er ook al problemen mee gehad. maar wat wil je het is dampoort

Domieneo

Legacy Member
Tegen mij is ze wel altijd vriendelijk.

Tis wel nie zo een hete :unsure:

Edenian

Legacy Member
Zeer onvriendelijk en grote prutsers in Oostende. Waarschijnlijk heb ik mijn Uncharted Explorer Edition niet dankzij hun terwijl ik de eerste was die het kwam vragen. In andere GM's moesten ze voorschot betalen en was die sowieso voor hun. Ik kom en dan werken de computers niet, schrijf ik alles mooi op een blaadje en dan "vergeten" ze het in te geven. Dan kom ik 2 keer terug wat 40 minuten kost om er te geraken met de tram en zeggen ze dat ik op de lijst sta maar dat het niet zeker is dat die voor mij is. Dikke BS dus, en nu kan ik nergens nog een Explorer edition krijgen... + mega duur.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Had in Oostende ook al problemen met mijn WoW CE destijds.

Een week voor de aankondiging van de CE "We hebben nog geen informatie"

Blizzard kondigt CE aan.

Ik ging de dag van de aankondiging naar de GM van Oostende: "Sorry, je bent net te laat. We hebben maar 10 plaatsen en jij bent nr. 11" :wtf:

Die verdelen dat sowieso onder henzelf en hun vriendjes prolly :/

agrash

Legacy Member
Die eigenaar van GM roeselare is ook niet echt de vriendelijkheid zelve, maar then again het is al een eindje geleden dat ik daar nog ben geweest. Vooral door het feit dat er een mediamarkt een halve km verderop zit die goedkoper is en online banking die dan nog eens voordeliger is.

Edenian

Legacy Member
Ik denk ook dat ze ze aan hun zelf geven want aangezien er maar 1 per GM is ben ik echt gezien... :(

eurowarriors

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ik pre-order vooral dingen bij GameMania:)
Meestal wel iets "extra's" en ik ben zeker dat ik het op de dag van de release heb. Wat bij online pre-orders (Play,The Hut en zelfs Consoleshop) al anders is geweest:p

², ik kan trouwens niet klagen over de GM in Genk, heel goede service en ze zijn allemaal vriendelijk. Vind het ook wel leuk om er eens in rond te kijken zoals vroeger. Als ik een game echt op de release wil, pre-order ik hem in de GM. Zoals dit najaar bijvoorbeeld Skyrim, Revelations en Uncharted 3.

Piekatsjoe

Legacy Member
Welk1 bedoelde? Ken maar 2 gasten van GM roeselare omdat het telkens die 2 zijn die id winkel staan, heb er infeite nog geen andere gezien...

u4ea

Legacy Member
Weet wel da fifa 08 en 09 der respectievelijk aan 3 en 4 euro staan 2de hands op ps3.
Als iemand den instap wilt maken.:p

Booka Shade

Legacy Member
Ik ben tevreden over de GM in Sint-Truiden. Vriendelijk, altijd bereid om te helpen.
En dat het iets duurder is, tja..dat is mijn keuze. Ik betaal liever iets meer voor een game als ik het zelf kan kopen en meteen meenemen dan het online te doen.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik blijf voor de moment GM trouw :)

The_Cat

Legacy Member
Ik ben ook zeer tevreden over de GM van Heist-op-den-berg. Het is wel 20 minuten rijden maar het is de dichtstbijzijnde GM in de buurt voor mij :) Ik ben ook al eens naar die van Turnhout geweest, en daar zet ik geen stap meer binnen. Toen ik WoW speelde wou ik daar de CE gaan bestellen, en kreeg ik als antwoord dat dat niet ging en dat ik maar eens moest langskomen op de dag van de launch zelf. Ik daar dus heen op launchdag, ik vraag een CE en daar stonden er nog een paar. Zegt die kerel tegen mij: ja ik mag u er geen meegeven want gij hebt geen WoW besteld. En ik zei dat ze toen tegen mij hadden gezegd dat dat niet ging. Zegt die kerel weer: Jaaah maar ik mag u toch nog geen WoW meegeven, als ge er graag een hebt moet ge maar volgende week terugkomen. Zelfs de normale kreeg ik niet mee. Danku vriendelijk ><

Daarna is er in Heist een opengegaan en daar ben ik wel tevreden over. Mensen proberen me altijd te helpen, zijn altijd vriendelijk. Hebben me zelfs een paar keer een CE meegegeven voor de prijs van een gewone versie omdat de mensen voor wie ze waren ze niet meer moesten hebben. Ze zijn daar altijd hulpvaardig en zeer vriendelijk :)

kristofke_1

Legacy Member
The_Cat zei:
Ik ben ook zeer tevreden over de GM van Heist-op-den-berg. Het is wel 20 minuten rijden maar het is de dichtstbijzijnde GM in de buurt voor mij :) Ik ben ook al eens naar die van Turnhout geweest, en daar zet ik geen stap meer binnen. Toen ik WoW speelde wou ik daar de CE gaan bestellen, en kreeg ik als antwoord dat dat niet ging en dat ik maar eens moest langskomen op de dag van de launch zelf. Ik daar dus heen op launchdag, ik vraag een CE en daar stonden er nog een paar. Zegt die kerel tegen mij: ja ik mag u er geen meegeven want gij hebt geen WoW besteld. En ik zei dat ze toen tegen mij hadden gezegd dat dat niet ging. Zegt die kerel weer: Jaaah maar ik mag u toch nog geen WoW meegeven, als ge er graag een hebt moet ge maar volgende week terugkomen. Zelfs de normale kreeg ik niet mee. Danku vriendelijk ><

Daarna is er in Heist een opengegaan en daar ben ik wel tevreden over. Mensen proberen me altijd te helpen, zijn altijd vriendelijk. Hebben me zelfs een paar keer een CE meegegeven voor de prijs van een gewone versie omdat de mensen voor wie ze waren ze niet meer moesten hebben. Ze zijn daar altijd hulpvaardig en zeer vriendelijk :)

Inderdaad, ik ga daar ook regelmatig naartoe en ze zijn daar inderdaad heel behulpzaam. Alleen spijtig dat het een 'tripke' is hé :p.
Ben ook 1 keer naar de GM van mol geweest omdat die dicht bij het station ligt en dus goed te doen was met de trein, maar daar was het maar redelijk triestig qua 'sfeer' imo.

kjellevirus

Legacy Member
Ik vind GM geweldig.
Ik ga altijd naar die van vilvoorde en die van leuven.
De mensen die in Leuven staan zijn echt geweldig, weten alles en zijn zeer vriendelijk.
In vilvoorde is het altijd wa minder, maar toch nog altijd een plezier om een keertje binnen te springen. ;)

playforfun91

Legacy Member
Hier geen GM in de buurt. Ben één keer speciaal naar die van Aalst gegaan. Supervriendelijke daar imo maar o zo duur. Als ik al mijn PS3 games zou kopen bij hun tegenover nu bij Zavvi dan geeft dat een verschil van 900&#8364;.

cocabonca

Legacy Member
GM is vind ik super echt waar , ik koop daar soms m'n games
MAAR ze zijn inderdaad duurder dan andere winkels
maar ik vind wel dat hun service beter is dan andere winkels Bv. Media Markt
(Regio Brugge & Oostende)

Nirron

Legacy Member
GM Aalst is redelijk goed. De eigenaar is heel vriendelijk (Frank).
Qua prijs beetje aan de dure kant, maar voor de rest in orde.

Maar wat ik wel dikke bullshit vind is hun beleid i.v.m collectors edition's. Daar geven ze de mensen die eerst gereserveerd hebben de kans om hun reservatie te veranderen in collectors edition.

Langs ene kant logisch, maar toch irritant want sommige preorderen gewoon voor de normale editie en worden dan toch "overtuigt" door GM om de collectors te kopen. Precies of ze zullen er blijven met zitten.

Toch niet met de CE van World of Warcraft des tijds.

Ook jammer dat zicht GM niet in één van de winkelstraten van Aalst bevind.
Ze hebben hier bewust? gekozen om hun locatie te nemen aan een school met parkeer gelegenheid.

The_Cat

Legacy Member
Nirron zei:
GM Aalst is redelijk goed. De eigenaar is heel vriendelijk (Frank).
Qua prijs beetje aan de dure kant, maar voor de rest in orde.

Maar wat ik wel dikke bullshit vind is hun beleid i.v.m collectors edition's. Daar geven ze de mensen die eerst gereserveerd hebben de kans om hun reservatie te veranderen in collectors edition.

Langs ene kant logisch, maar toch irritant want sommige preorderen gewoon voor de normale editie en worden dan toch "overtuigt" door GM om de collectors te kopen. Precies of ze zullen er blijven met zitten.

Toch niet met de CE van World of Warcraft des tijds.

Ook jammer dat zicht GM niet in één van de winkelstraten van Aalst bevind.
Ze hebben hier bewust? gekozen om hun locatie te nemen aan een school met parkeer gelegenheid.

Ik denk dat ge u zou verbazen met hoeveel CE ze blijven zitten ^^ In GM turnhout staan er nu nog altijd van wow; en ge vergeet ook dat er veel mensen zijn die 'vergeten' hun CE te komen afhalen

Echylol

Legacy Member
GM merksem is groooooot fokke met de bredabaan da wordt aa doood :p

nej serieus wa vinde de 9livers van GM merksem , ik wor er altijd goed geholpen.
ze kenne er daar wel wa van op vlak van soft en hardware.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan