Archief - Game Mania

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xagneto

Legacy Member
Weet niet waar ik dit juist moet plaatse maar goed.

Heb zojuist een kasticket gevonden van Game Mania. Is een ticket van toen ik RDR had gekocht en onder de afrekening en puntensaldo staat er "U heeft zojuist een waardebon ontvangen ter waarde van €15,00 met barcode ..."

Is dit ticket de waardebon zelf of is dat een apart ticket?
Weet het niet meer want het ticket is van 5 maart

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Is een apart ticket. Heb ooit eens daar gestaan met dat ticket en die ********* van Game Mania Gent zei "komt nog es terug, kem geen tijd om da nu op te zoeken" .... Stond geen kat in die winkel :sop:

Xagneto

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Is een apart ticket. Heb ooit eens daar gestaan met dat ticket en die ********* van Game Mania Gent zei "komt nog es terug, kem geen tijd om da nu op te zoeken" .... Stond geen kat in die winkel :sop:

Damn, spijtig
Heb het dan waarschijnlijk al gebruikt
Toch bedankt

h0us3cat

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Is een apart ticket. Heb ooit eens daar gestaan met dat ticket en die ********* van Game Mania Gent zei "komt nog es terug, kem geen tijd om da nu op te zoeken" .... Stond geen kat in die winkel :sop:

Die zag da mss nie tegoei? :rofl:

Curtis_ssk

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Is een apart ticket. Heb ooit eens daar gestaan met dat ticket en die ********* van Game Mania Gent zei "komt nog es terug, kem geen tijd om da nu op te zoeken" .... Stond geen kat in die winkel :sop:

Hoezo opzoeken ? Ik heb nog bij Game Mania gewerkt en op da ticket staat letterlijk : U hebt waardebon ontvangen met code xxxxxxxxxxxxxx

Als hij gwn die cijferkes intikt dan is u bonneke gebruikt :lol: Hij zak geen goesting gehad hebben om te werken

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
h0us3cat zei:
Die zag da mss nie tegoei? :rofl:

Ik vroeg aan haar "Ja ik heb dat bonneke dan in ieder geval niet meer, kan je dat niet in de computer zien dan?".... "ja tuurlijk maar ik heb nu geen tijd om dat op te zoeken, kom later nog eens terug" :sop:

Sindsdien ben ik er niet meer geweest. Heb die ook ooit eens tegen een paar ouders horen zeggen dat Call of Duty enkel online te spelen was :sop:

Brrrr! En het was een vrouw trouwens :p

Vancha

Legacy Member
Curtis_ssk zei:
Hoezo opzoeken ? Ik heb nog bij Game Mania gewerkt en op da ticket staat letterlijk : U hebt waardebon ontvangen met code xxxxxxxxxxxxxx

Als hij gwn die cijferkes intikt dan is u bonneke gebruikt :lol: Hij zak geen goesting gehad hebben om te werken

Idd klopt volledig (werk zelf in GM), feitelijk kon hij het ook opgezocht hebben in zen geschiedenis, maar zal dus te lui geweest zijn hé.

Bernie.be

Legacy Member
Koop gewoon je games op 'the hut', dan heb je altijd een korting (65€ bij GN = 45€ op de hut)

Creamium

Legacy Member
GM zijn idd je reinste afzetters. Online kopen buiten beschouwing gelaten, zijn ze zelfs hier qua retail prijzen superduur als je vergelijkt met andere winkels. Ik snap echt niet dat ze nog klanten hebben eerlijk gezegd. De winkel zou een meerwaarde kunnen bieden voor used games, maar zelfs daarin word je altijd gesjareld, zowel als koper en verkoper. Als je van de super buy & sell community hier gebruik maakt, ben je altijd beter af.

Er is echt geen enkele reden, waarom je GM ook maar een cent van je geld zou geven. Ik durfde er vroeger nog wel eens langs te rijden tijdens een leeg moment om wat te snuisteren, maar de algemene gedachte is altijd 'man, wat is alles hier toch overdreven duur'. Nu ga ik gewoon in het algemeen niet meer, good riddance to bad rubbish :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
enige reden dat ik nog langsga is voor koopjes 2dehands :p

R3L4X

Legacy Member
Voor retail games is Collishop tegenwoordig één v/d goedkoopsten geworden maar ze hebben natuurlijk wel niet alle games (vooral oudere games dan).

poppeke

Legacy Member
Game Mania zijn een bende afzetters inderdaad , voe 2dehands spel dat popular is trekken ze soms ma € 7 af van de originele prijs ,wauw tis vree 2dehands weh ton :s !
Mja bij ons zijn ze altyd vriendelijk dus :) Kan niet klagen :)

MmoRpgGuy

Legacy Member
nooit problemen gehad bij de GM in ieper toch ^^
wel al 2tal maand daar niet meer geweest :P

waffel

Legacy Member
Creamium zei:
GM zijn idd je reinste afzetters. Online kopen buiten beschouwing gelaten, zijn ze zelfs hier qua retail prijzen superduur als je vergelijkt met andere winkels. Ik snap echt niet dat ze nog klanten hebben eerlijk gezegd. De winkel zou een meerwaarde kunnen bieden voor used games, maar zelfs daarin word je altijd gesjareld, zowel als koper en verkoper. Als je van de super buy & sell community hier gebruik maakt, ben je altijd beter af.

Er is echt geen enkele reden, waarom je GM ook maar een cent van je geld zou geven. Ik durfde er vroeger nog wel eens langs te rijden tijdens een leeg moment om wat te snuisteren, maar de algemene gedachte is altijd 'man, wat is alles hier toch overdreven duur'. Nu ga ik gewoon in het algemeen niet meer, good riddance to bad rubbish :p

Ach, kijk naar hun top 4.

1. FIFA 11
2. Call of Duty - Bl...
3. Smurfen
4. Tour de France

Fifa 11 & COD blijft gewoon vanboven, en als nieuwkomers heb je dan Smurfen en TDF. Hun klanten zijn voornamelijk, wat ik noem, de wii-klanten. Ik ben er zeker van dat de die-hard gamers van vroeger niet meer naar GM gaan maar online of eventueel in andere winkels shoppen.

no xplode

Legacy Member
poppeke zei:
Game Mania zijn een bende afzetters inderdaad , voe 2dehands spel dat popular is trekken ze soms ma € 7 af van de originele prijs ,wauw tis vree 2dehands weh ton :s !
Mja bij ons zijn ze altyd vriendelijk dus :) Kan niet klagen :)

eerst klaagt ge da ze afzetters zijn, daarna kunde ineens nie klagen.
niemand verplicht u van te kopen in de GM dus zaag niet dat het afzetters zijn.

Dudenoob

Legacy Member
no xplode zei:
eerst klaagt ge da ze afzetters zijn, daarna kunde ineens nie klagen.
niemand verplicht u van te kopen in de GM dus zaag niet dat het afzetters zijn.

Of hij wil mensen waarschuwen voor de slechte kanten van de GM, maar wil toch ook de goeie kanten vernoemen?

no xplode

Legacy Member
Dudenoob zei:
Of hij wil mensen waarschuwen voor de slechte kanten van de GM, maar wil toch ook de goeie kanten vernoemen?
iedereen die op 9lives vertoeft zou toch op zn allerminst mogen weten dat GM duur is. (wa doet ge hier anders?)

en over die goede kanten: vriendelijkheid verschilt van filiaal tot filiaal (in hasselt zijn ze niet vriendelijk) dus dat is totaal niet representatief om over het algemeen aan te duiden.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik pre-order vooral dingen bij GameMania:)
Meestal wel iets "extra's" en ik ben zeker dat ik het op de dag van de release heb. Wat bij online pre-orders (Play,The Hut en zelfs Consoleshop) al anders is geweest:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan