Xagneto
Legacy Member
Weet niet waar ik dit juist moet plaatse maar goed.
Heb zojuist een kasticket gevonden van Game Mania. Is een ticket van toen ik RDR had gekocht en onder de afrekening en puntensaldo staat er "U heeft zojuist een waardebon ontvangen ter waarde van €15,00 met barcode ..."
Is dit ticket de waardebon zelf of is dat een apart ticket?
Weet het niet meer want het ticket is van 5 maart
Heb zojuist een kasticket gevonden van Game Mania. Is een ticket van toen ik RDR had gekocht en onder de afrekening en puntensaldo staat er "U heeft zojuist een waardebon ontvangen ter waarde van €15,00 met barcode ..."
Is dit ticket de waardebon zelf of is dat een apart ticket?
Weet het niet meer want het ticket is van 5 maart


Hij zak geen goesting gehad hebben om te werken
!
Kan niet klagen