Archief - fragmovie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
2shared - download replay_25-08-11_16-30-21.lrf

Rond minuut 14 ongeveer, ik kill janna die vreemd genoeg naar mij toekomt lol, mss lagg fzo dunno. Dan switch ik op hun trist die low hp ontsnapt khad geen ult nimeer denk ik flash ernaar en geraak er net nie bij, trist draait zich om en ult mij terwijl ik net pilltover doe, je ziet mij dan wegvliegen en die piltover nog trist net raken voor de kill :D

Was in ranked op 1500 elo lulz.

Edit:

2shared - download replay_25-08-11_17-09-33.lrf

deze game was opzich ook wel enkele grappige momentjes in, niks speciaals maar wel paar leuke dinen zoals ik push turret op mid kweet da annie deraan komt langs hun wolf camp (zate al 2e tore) ik zet der trap , ze loopt derin ik finish de turret en net voor ze mij wilt ulte doe ik caliber net op der waardoor ze tibbers grandioos mist xD. En met dezen game ook gold gehaalt (A)

nokeyboard

Legacy Member
Kennethdw zei:
2shared - download replay_25-08-11_16-30-21.lrf

Rond minuut 14 ongeveer, ik kill janna die vreemd genoeg naar mij toekomt lol, mss lagg fzo dunno. Dan switch ik op hun trist die low hp ontsnapt khad geen ult nimeer denk ik flash ernaar en geraak er net nie bij, trist draait zich om en ult mij terwijl ik net pilltover doe, je ziet mij dan wegvliegen en die piltover nog trist net raken voor de kill :D

Was in ranked op 1500 elo lulz.

Edit:

2shared - download replay_25-08-11_17-09-33.lrf

deze game was opzich ook wel enkele grappige momentjes in, niks speciaals maar wel paar leuke dinen zoals ik push turret op mid kweet da annie deraan komt langs hun wolf camp (zate al 2e tore) ik zet der trap , ze loopt derin ik finish de turret en net voor ze mij wilt ulte doe ik caliber net op der waardoor ze tibbers grandioos mist xD. En met dezen game ook gold gehaalt (A)

grtz me gold:)

Alex40014

Legacy Member
Tussen 29:30 en 30:30. Een akali wil een teamgenoot ulten maar vlak daarna ult ik haar waardoor ze meteen doodgaat zonder ook maar enige damage te doen :P Van full hp naar 0 in enkel mijn ult :P
Ik weet niet zeker of die ult damage gedaan heeft maar daarna heeft ze niks meer kunnen doen, zelfs geen auto-attack.

2shared - download replay_29-08-11_18-44-25 ww ult akali.lrf

Heb die akali doorheen heel de game gefocussed waardoor ze geen kills kon krijgen :P
EDIT: heb het eens bekeken 5 van mijn 6 kills waren op akali en zij is 5 van de 9 keer door mij gekilled en bij elke death van haar had mijn ulti er wel iets mee te maken denk
Het is 30:05 en de damage van de ulti komt enkel aan voor de rest niks :p

nokeyboard

Legacy Member
@alex zalt binnekort eens bekijken als alles bekijk

BUMP: need more frags

Alex40014

Legacy Member
Uhm ik ben nog een vs AI game waarin ik een annie door een wall bats tegen de arrow van ashe slaag met lee sin zijn ulti XD Is dat goed?

nokeyboard

Legacy Member
bwah is wl nice ma tis tege AI=)
Ma zon dinge moe ik wl hebbe(maar dan tege spelers :p)

The Monopoly Guy

Legacy Member
nokey ben je eigenlijk nog van plan om een filmke te make?
if so ondertussen genoeg matchkes?

nokeyboard

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
nokey ben je eigenlijk nog van plan om een filmke te make?
if so ondertussen genoeg matchkes?

kwas op vakantie. Ben sinds gisterennacht trg in België. Ik ga vanaf morgen me wat bezig houden met recorden en wat editen.

Kweet niet of ik al genoeg materiaal heb, maar toch al redelijk wat. Tis toch de bedoeling dat de frags opzich zon 2/3/4 minturen in totaal gaan zijn. Een fastpaced movieke dus.
MInato gaat me normaal ook wl nog frags doorsturen, dan kank me ook een goed beeld vormen van de frags die we in totaal hebben, maar in totaal denk ik da we toch decent zitten zuh. Moest ik maar 70% van de frags hebben dan ga ik geen halve movie release, dan wacht ik liever 10dagen ofzo op nieuw leuk materiaal.

Maar morgen ga ik alle frags eens tegoei bekijken die hier upgeload zen en die al frapsen, dan ga ik me daar eens een tegoei beeld van vormen van wat ik heb en begin ik stillekes aan te editen.
Deze week ga ik al veel doen, maar het echte editen ga ik volgende week doen denk ik. Kmoet nog paar dingen hebbenvan afbeeldingen enzo, dat ging me vriendin binnekort wel doen als ze wat tijd heeft.(bv een logo voor de movie) Kga ook volgende week wnnr ik trg thuis ben(zit week bij vriendin en werk dus aan movie/game als ze wa werke is :p) bij mijn buurjongen langs gaan die een movie-editing opleiding heeft gedaan. Mss dat hij me met wat leuke dingen kan helpen in ruil voor reclame voor zenbvedrijf. Niet dat ik zijn hulp nodig heb, maar een professional zijn hulp bij paar effecten zou wel een + zijn voor de movie=)

nokeyboard

Legacy Member
heb een toepasselijke song gevonden ^^

Ben nu bezig me intro te vervolledigen

Ironpole

Legacy Member
Kan ik nog een frag insturen? (heb nog niks gepost maar wil wel meedoen :))

Jaegger159753

Legacy Member
Kheb wat material van gisteren/vandaag, zal de replays straks uploaden.

nokeyboard

Legacy Member
Ironpole zei:
Kan ik nog een frag insturen? (heb nog niks gepost maar wil wel meedoen :))

tuurlijk =) Liefst zo snel mogelijk uploaden. Kga nu op weekend met familie van men vriendin. Volgende week werk ik er verder aan. First 40sec zen nu al klaar.

@jaegger OK
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan