Archief - fragmovie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
Man ik haat men eige, had net de meest fantastische game ooit op een maat zen acc in ranked. 27-2-10 met tristana, ik stond gewoon naast hun spawn en killde hen IN HUN SPAWN HAHA. Echt zo hard ng nooit gelachen. Ook paar zieke kills gedaan low hp en al.

Maar dan denk ik van yes lolrecorder sta wel aan da ga automatisch, gaank checke... Nope. Alle games van 02 nov ma niks van 03 nov >.<

Is er een manier om een game zonder lolrecorder uit je files te hale fzo?

Alex40014

Legacy Member
Kennethdw zei:
Man ik haat men eige, had net de meest fantastische game ooit op een maat zen acc in ranked. 27-2-10 met tristana, ik stond gewoon naast hun spawn en killde hen IN HUN SPAWN HAHA. Echt zo hard ng nooit gelachen. Ook paar zieke kills gedaan low hp en al.

Maar dan denk ik van yes lolrecorder sta wel aan da ga automatisch, gaank checke... Nope. Alle games van 02 nov ma niks van 03 nov >.<

Is er een manier om een game zonder lolrecorder uit je files te hale fzo?

Voorlopig niet maar ik heb gehoord dat LoL zelf ook een replay functie wil maken, dus misschien hebben ze alle replays opgeslagen op hun servers, al betwijfel ik dat.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Kennethdw zei:
Man ik haat men eige, had net de meest fantastische game ooit op een maat zen acc in ranked. 27-2-10 met tristana, ik stond gewoon naast hun spawn en killde hen IN HUN SPAWN HAHA. Echt zo hard ng nooit gelachen. Ook paar zieke kills gedaan low hp en al.

Maar dan denk ik van yes lolrecorder sta wel aan da ga automatisch, gaank checke... Nope. Alle games van 02 nov ma niks van 03 nov >.<

Is er een manier om een game zonder lolrecorder uit je files te hale fzo?

nee

Alex40014 zei:
Voorlopig niet maar ik heb gehoord dat LoL zelf ook een replay functie wil maken, dus misschien hebben ze alle replays opgeslagen op hun servers, al betwijfel ik dat.

"wil maken"

al sinds 2009-2010....
niets geloven van wat Riot allemaal zou beloven

Alex40014

Legacy Member
kakature zei:
Soooo, what's the status?

Vroeger speelde ik af en toe een match met steve, maar heb hem al weken niet meer online gezien, btw zijn username bestaat ook al niet meer op LoL (wss door een namechange).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan