Kennethdw
Legacy Member
Man ik haat men eige, had net de meest fantastische game ooit op een maat zen acc in ranked. 27-2-10 met tristana, ik stond gewoon naast hun spawn en killde hen IN HUN SPAWN HAHA. Echt zo hard ng nooit gelachen. Ook paar zieke kills gedaan low hp en al.
Maar dan denk ik van yes lolrecorder sta wel aan da ga automatisch, gaank checke... Nope. Alle games van 02 nov ma niks van 03 nov >.<
Is er een manier om een game zonder lolrecorder uit je files te hale fzo?
Maar dan denk ik van yes lolrecorder sta wel aan da ga automatisch, gaank checke... Nope. Alle games van 02 nov ma niks van 03 nov >.<
Is er een manier om een game zonder lolrecorder uit je files te hale fzo?
, ergens tussen 28 en 30 minuten