nokeyboard
Legacy Member
Ik ben van plan om binnenkort een fragmovie te maken met verschillende spelers van 9Lives, een soort community fragmovie zeg maar.
Je moet niet 2000 elo zijn, maar gewoon leuke moves laten zien in een replay. DIt kan gaan van triple kills tot een 1V1 met 10% hp en met nice movements/counter spelling etc uw enemy outplayen.
Hoe te recorden? Gebruik lolreplay, dit is eenprogramma van een mb dat je games opslaat als een replay, waardoor je ze later kunt afspelen en bekijken. Te vergelijken met warcraft 3 replays. Dit programma neemt ook totaal geen geheugen etc inbeslag, dus ge kunt nog altijd uw lol spelen zonder enige fps problemen(in tegenstelling tot bijvoorbeeld fraps)
Het programma is ook simpel, gwn zorgen dat jehet programma op hebt staan voor je een game begint en hetbegint vanzelf te recorden. Die records kun je hier dan zetten(eerst uploaden op een site ofc) en ik kan deze dan zelf afspelen en filmen. Gelieve wel met je upload te zeggen wat er bekeken moet worden (bv blitzcrank grab into an ashe arrow) en op welke tijd ingame.
Ik ga eind september beginnen met het filmen/editen van de movie, omdat ik nu herexamens heb+vakantie met vriendin etc heb ik totaal nu geen tijd. Da betekent natuurlijk ook dat jullie langer de tijd hebben om interessante dingen te doen op lol
Je moet niet 2000 elo zijn, maar gewoon leuke moves laten zien in een replay. DIt kan gaan van triple kills tot een 1V1 met 10% hp en met nice movements/counter spelling etc uw enemy outplayen.
Hoe te recorden? Gebruik lolreplay, dit is eenprogramma van een mb dat je games opslaat als een replay, waardoor je ze later kunt afspelen en bekijken. Te vergelijken met warcraft 3 replays. Dit programma neemt ook totaal geen geheugen etc inbeslag, dus ge kunt nog altijd uw lol spelen zonder enige fps problemen(in tegenstelling tot bijvoorbeeld fraps)
Het programma is ook simpel, gwn zorgen dat jehet programma op hebt staan voor je een game begint en hetbegint vanzelf te recorden. Die records kun je hier dan zetten(eerst uploaden op een site ofc) en ik kan deze dan zelf afspelen en filmen. Gelieve wel met je upload te zeggen wat er bekeken moet worden (bv blitzcrank grab into an ashe arrow) en op welke tijd ingame.
Ik ga eind september beginnen met het filmen/editen van de movie, omdat ik nu herexamens heb+vakantie met vriendin etc heb ik totaal nu geen tijd. Da betekent natuurlijk ook dat jullie langer de tijd hebben om interessante dingen te doen op lol

.
