Archief - fragmovie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nokeyboard

Legacy Member
Ik ben van plan om binnenkort een fragmovie te maken met verschillende spelers van 9Lives, een soort community fragmovie zeg maar.

Je moet niet 2000 elo zijn, maar gewoon leuke moves laten zien in een replay. DIt kan gaan van triple kills tot een 1V1 met 10% hp en met nice movements/counter spelling etc uw enemy outplayen.

Hoe te recorden? Gebruik lolreplay, dit is eenprogramma van een mb dat je games opslaat als een replay, waardoor je ze later kunt afspelen en bekijken. Te vergelijken met warcraft 3 replays. Dit programma neemt ook totaal geen geheugen etc inbeslag, dus ge kunt nog altijd uw lol spelen zonder enige fps problemen(in tegenstelling tot bijvoorbeeld fraps)
Het programma is ook simpel, gwn zorgen dat jehet programma op hebt staan voor je een game begint en hetbegint vanzelf te recorden. Die records kun je hier dan zetten(eerst uploaden op een site ofc) en ik kan deze dan zelf afspelen en filmen. Gelieve wel met je upload te zeggen wat er bekeken moet worden (bv blitzcrank grab into an ashe arrow) en op welke tijd ingame.

Ik ga eind september beginnen met het filmen/editen van de movie, omdat ik nu herexamens heb+vakantie met vriendin etc heb ik totaal nu geen tijd. Da betekent natuurlijk ook dat jullie langer de tijd hebben om interessante dingen te doen op lol ;)

The Monopoly Guy

Legacy Member
we hadde vroeger eens een plateau diving team :D
toen dat nog ging tenminste

Alex40014

Legacy Member
Kut, khad gisteren nog een awesome moment toen ik met ww zo nog 50 hp had op lv18 en ene wou mij diven, kspring erop met mijn ulti, doe a en loop erachteraan, hij was dood. Heel het team zo gj XD

BrNlicious

Legacy Member
Eigenlijk is daar niks speciaal aan als je met ww iemand suppressed omdat die zo dom is om een ww met ulti te diven...

pinoken

Legacy Member
'k Heb al ne focking nice fight. We hebben hem dik verloren maar de tijd die ik levend blijft verdient ingekaderd te worden. :D

Zal hem later vandaag eens posten.

P.s. Welke site gebruik ik best om het up te loaden?

pinoken

Legacy Member
kakature zei:

Ah ja, the simplest of solutions gets forgotten the most. Kan je dat direct uploaden of moet je dat converteren.

+

Hoe kan ik daar een stuk uitknippen zodat alleen die Fight uploaded is?

nokeyboard

Legacy Member
pinoken zei:
'k Heb al ne focking nice fight. We hebben hem dik verloren maar de tijd die ik levend blijft verdient ingekaderd te worden. :D

Zal hem later vandaag eens posten.

P.s. Welke site gebruik ik best om het up te loaden?

je moet uw REPLAYFILE uploaden,ge hebt verschillende sites waar ge kunt uploaden.

2shared
mediafire
speedyshare

ge moet zelf niks filmen via fraps of weet ik veel, gewoon uw game spelen als lolreplay open staat, die maakt zelf een replay van die game, die replay upload je en je zegt bv op 35.26 own ik 3man. Dan open ik die replay met lolreplay en spoel ik door tot 35min en bekijk ik het. ALs het goed is dan film ik dat en gebruik ik dat dan voor de movie.
Dus ge moe zelf niks gaan encoden, filmen , converteren etc. Gwn lolreplay open hebbens taan als ge speelt en die file van de game gwn uplaoden op een uploadsite.

Paar weken geleden met janna eens ULT, waardoor 2 van de 3 in 3V3 op me platform(waar je spawnt/itemshop) kwamen en we zo wonnen. Da was fucking lolz. Jammer dat ik toen dat programmeke nog nie kende.

nokeyboard

Legacy Member
Net ff een pauze genomen met leren en toen introke voor 9lives al gemaakt, looks very nice with some special effects^^ En nu trg leren=(

pinoken

Legacy Member
shiche zei:
ja tuurlijk pak je geen damage als je ze stunt....

Dat is toch het schone, zo lang overleven omdat ge uw stun zoveel kunt doen en er dan nog neerhalen. Dat vind ik nu net schoon dingen om te zien. :)

nokeyboard

Legacy Member
Foto die ik heb getrokken van de intro scène, scène heeft animations en een leuke soundtrack erboven op. Maarja dat moet je binnekort maar zien. Dit geeft al een idee wat je kan verwachten in 1.5/2 maand.

http://imageshack.us/photo/my-images/18/introf.png


De rest doe ik later als ik iederene zen replays heb en ik zelf ook tijd heb(nu met examens etc gaan er anedre dingen voor)

Ironpole

Legacy Member
Ik heb LoLReplay geïnstalleerd. Ga het de volgende game eens testen. :)

Kennethdw

Legacy Member
Heb et ook installed, alleen hope dak nie vergeet nadien te checken als er iet graaf gebeurt =/

Kennethdw

Legacy Member
Heb een game, maar kvind de replay file niet? Alsk via 2shared naar me replay locatie gaat vindk niks. Of zitk verkeerd?
Vindt et opzich niet erg gemakkelijk werken, ik bekeek een replay, wil em afsluiten en heel da spel blokkeert -_-"


Edit: heb em denk

2shared - download LOLReplay.exe

Minuut 6 - 9 is waar het grappige gebeurt, wordt geganekd door warwick en ik kill nidalee terwijl ik ww tank. Dan jaag ik ww ook weg. Ga ik uberlow hp in bosje recallen, komt ww me ulten en kill ik hem er ook nog bij:) Opzich niet echt speciaal maar moet jij maar uitmaken:)

Jaegger159753

Legacy Member
Kennethdw zei:
Heb een game, maar kvind de replay file niet? Alsk via 2shared naar me replay locatie gaat vindk niks. Of zitk verkeerd?
Vindt et opzich niet erg gemakkelijk werken, ik bekeek een replay, wil em afsluiten en heel da spel blokkeert -_-"
Misschien is het iets onnozels zoals bestandstype op "alles/algemeen" dat ge moet zetten?

wartaal

Legacy Member
Juist uit nieuwsgierigheid. Met welk programma neemt gij die replays dan op (dus als ge die replay aan het afspelen zijt)?

Jaegger159753

Legacy Member
Fraps lijkt mij beste voor de kwaliteit. Ge gaat dan wel wat ruimte op uw harde schijf nodig hebben, maar aangezien het meestal scenes van 20 seconden of minder zijn, maakt het niet zo superveel uit en kunt ge de rest wegknippen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan