Archief - fragmovie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nokeyboard

Legacy Member
Kennethdw zei:
Schonen intro, kleure en muziek zijn goed alleen ik zou indd alleen "9lives gaming community" laten staan en de rest ervoor en erachter weglaten.

heb ook die www. weggelate zoals eerder werd aangehaald.
Staat nu dujs 9lives.BE
gaming community


kakature zei:
Goh niet echt een voorstel. Maar dit is zo cliché als maar kan zijn imo.

Van alle movies van LOL, heb ik dit lied nog nooit gezien in ne movie....
AAA, fnatic , SK, doublelift enzo, ben het nog nie tegengekomen.
Cliché in lol movies zen wel pendulum(wa ook dnb is)

Ken het gewoon van hydra8, een world of warcraft movie.


Eerst eens zien wa voor replays ik binnekrijg, dan kank eens nadenke hoe ik het ga maken. 'relax' muziek zoals in de intro op utube, ofwel een snelle actions movie met songs zoals bllue stahli - bulletproof

The Monopoly Guy

Legacy Member
LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE ....... FFLOOOOORRRRR:music:

ik vote hiervoor, dat liedje hoor je zelden

nokeyboard

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE ....... FFLOOOOORRRRR:music:

ik vote hiervoor, dat liedje hoor je zelden

haha^^

Kennethdw

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE ....... FFLOOOOORRRRR:music:

ik vote hiervoor, dat liedje hoor je zelden

Zo hebk er ook veel, heb die op me mp3 staan^^

Disturbed - down with the sickness is er bv ook zo één.

nokeyboard

Legacy Member
Kennethdw zei:
Zo hebk er ook veel, heb die op me mp3 staan^^

Disturbed - down with the sickness is er bv ook zo één.

moest ook aan down with the sickness denke=)
Maar die songs gaan imo niet zo goed op lol.

Maar iedereen kan hier wa songs opsommen, kank later eens bekijken=)

The Monopoly Guy

Legacy Member
Die liedjes gaan nergens bij lol
Most overused crappy songs on youtube

Anyway, wa voor muziek zoekte? Nog voor intro of heel de clip?

nokeyboard

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Die liedjes gaan nergens bij lol
Most overused crappy songs on youtube

Anyway, wa voor muziek zoekte? Nog voor intro of heel de clip?

da liedje op da clipke (Yiruma - River Flows In you (DjMrSmith DnB Remix) - YouTube ) ga ik gebruiken op zowel intro als ganse movie ofFwel ga ik mss blue stahli - bulletproff gebruiken (kunt ge easier editen met nice fast gameplay en wa zooms etc, camera gebruiken in lol dus via lolreplay)

Tenzij er hier andere goeie songs gepost worden. Moet natuurlijk ook wel zien wa voor frags ik binnenkrijg é:) Maar tot nu toe twijfel ik dus die river flows remix ofwel blue stahli bulletproof voor de movie.

Voor aftiteling heb ik al een goeie song in gedachte=)

Alex40014

Legacy Member
Ik hem weinig van die awesome momenten, wel is dat ik met zilean met mijn ulti iemand op het laatste moment red maar dat is standard shit. Kunnen we zo ook geen fail filmke van de 9livers da ligt me veel beter xd

nokeyboard

Legacy Member
Kennethdw zei:
pendulum - hold your colour - YouTube

Da vink ook ng wel goe vo zon soort frag movies.
Besten fragmovies dak ken zen de dees trouwens:

Mazarini and paradox : Play With Soul ( MAZADOX ) - YouTube
TEK9 Stevy - 9Lives HD - YouTube deze heet nog 9lives ook :D

wel van cod4 en je hoort in sommige stukken ook Deman commentaar geven die doet nu ook de lol commentare van dreamhack / iem enzow ^^

nja ma pendulum is overused.
Met stevy heb ik vroeger nog in cod1 teams gezeten =)
Kend ie films ofc ^^

(mazarini zen fragmovie is wl by far beste ge-edite fragmovie allerrtijde van eendr wa game)

pinoken

Legacy Member
nokeyboard zei:
welke muziek voor zon movie raadt gij dan aan?
@kippie: lol , ge komt wa te kort denk ik :p

Qua muziek valt er uit zoveel te kiezen maar zoals ze al gezegd hebben is deze wel vrij cliché. :p

Je moet ook zien dat het bij het clipje past dat op dat moment getoont word.

Misschien is het wel cool om een liedje te gebruiken dat met LoL verband houd.

Voorbeeldjes:
Gluglug - Like A Gragas - YouTube
Gluglug - See Me Trollin (The LoL Trollin Song) - YouTube
Keep Feeding [League of Legends Parody] - YouTube

Jaegger159753

Legacy Member
Drum & Bass in gamevideos? Tzal waarschijnlijk slechts mijn mening zijn, maar dat vind ik er dus absoluut niet bijpassen :/

Als ik aan muziek moet denken voor gaming videos, met name voor intros/eindes en fastpacing frag scenes:

300 To Victory Music (300 To Victory Music Video - YouTube)
Drowning - Let the bodies hit the floor (Drowning Pool - Bodies (Let The Bodies Hit The Floor) - YouTube)
Il Nino - This is war (Ill Nino - This Is War - YouTube)
MOP Ante Up (M.O.P. - Ante Up - YouTube)
Kill Bill Soundtrack -Don't let me be misunderstood (Kill Bill - dont let me be misunderstood - YouTube)
Kill Bill Soundtrack - Battle without Honor or Huamnity (Kill Bill, Vol. 1 Soundtrack)
The Matrix Soundtrack - Navras (The Matrix Soundtrack- Juno Reactor Vs Don Davis - Navras - YouTube)
Skrip Breaks - Enemy Crush (Skrip Breaks - Enemy Crush [HQ] - YouTube)
Three Days Grace - Animal I have become (Three Days Grace - Animal I Have Become - YouTube)
Scorpions - Eye of the Tiger (Survivor -eye of the tiger video - YouTube)
Fort Minor - Remember the name (

Aleja thangt er natuurlijk vanaf wat voor filmpke ge gaat maken.

Zo heb ik bv. vroeger 2 filmpkes gemaakt voor een oud schietspel dak speel(de)
http://www.youtube.com/watch?v=6ftkjmsSNV0
=> wegens tijdgebrek & te weinig record materiaal had ik het wel niet volledig afgemaakt maar zo ziet ge toch wat ik in gedachten had met muziek/fragmomenten
http://www.youtube.com/watch?v=6zXxlvPSC-w
=> geen fragscenes, dus ge zult wel zien, ander soort muziek

nokeyboard

Legacy Member
die soundtrack van 300 is wl nice=)


Heb al men idee hoe ik film ga maken. Zullen jullie wel binnenkort zien, ma tgaat een fastpaced film zijn me snelle acties etc.

Zorg ma voor nice frags^^

Alex40014

Legacy Member
Op 14:00 wordt ik gedived door een full hp lee sin en amumu op lv8 denk terwijl ik en nidalee slechts 40% waren, kdoe mijn ult op lee sin als ashe, kill hem snel en geraak ermee weg, ondertussen killt amumu nidalee met 90%hp maar omdat ie onder turret staat en ik hem slow breng ik hem terug naar 40% en gaat ie terug :P

Niet super epic but will do i guess XD

2shared - download Bloodvampire_24-08-11_20-20-17.lrf

pinoken

Legacy Member
Disturbed - Decadence
Disturbed - Voices
Disturbed - Stupify

/Discussion. :p

nokeyboard

Legacy Member
Alex40014 zei:
Op 14:00 wordt ik gedived door een full hp lee sin en amumu op lv8 denk terwijl ik en nidalee slechts 40% waren, kdoe mijn ult op lee sin als ashe, kill hem snel en geraak ermee weg, ondertussen killt amumu nidalee met 90%hp maar omdat ie onder turret staat en ik hem slow breng ik hem terug naar 40% en gaat ie terug :P

Niet super epic but will do i guess XD

2shared - download Bloodvampire_24-08-11_20-20-17.lrf
Hoe, dus 2V2 en beide teams verliezen een speler? Da hebk wl nie zoveel aan é:p

Alex40014

Legacy Member
nokeyboard zei:
Hoe, dus 2V2 en beide teams verliezen een speler? Da hebk wl nie zoveel aan é:p

Jua ma wij hadden allebei weinig hp en hun waren nog vol en sterk genoeg om te diven. Als die nidalee teruggelopen was hadden we niemand verloren maja ge kent da die wou toch nog de kill :p

Misterblort

Legacy Member
mijne penta derin dedju ^^ alle tis eigenlijk triple en double kill omdak mij eerst misklik ma het dan goemaak me ne flash ><

nokeyboard

Legacy Member
Misterblort zei:
mijne penta derin dedju ^^ alle tis eigenlijk triple en double kill omdak mij eerst misklik ma het dan goemaak me ne flash ><

DIe kans is heel groot ja:p

Heb zelf al paar leuke dingen ook gerecord. DEnk dat ik nog een 15tal nice scènes moet hebben van jullie.

give me that shit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan