Archief - fragmovie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nokeyboard

Legacy Member
Kennethdw zei:
Heb een game, maar kvind de replay file niet? Alsk via 2shared naar me replay locatie gaat vindk niks. Of zitk verkeerd?
Vindt et opzich niet erg gemakkelijk werken, ik bekeek een replay, wil em afsluiten en heel da spel blokkeert -_-"


Edit: heb em denk

2shared - download LOLReplay.exe

Minuut 6 - 9 is waar het grappige gebeurt, wordt geganekd door warwick en ik kill nidalee terwijl ik ww tank. Dan jaag ik ww ook weg. Ga ik uberlow hp in bosje recallen, komt ww me ulten en kill ik hem er ook nog bij:) Opzich niet echt speciaal maar moet jij maar uitmaken:)

ge hebt uw programme geupload , niet uw replay.
Die staat normaal in MIJN DOCUMENTEN/LOLREPLAY/REPLAYS/naamreplay

die naamreplay moet je uploaden

nokeyboard

Legacy Member
wartaal zei:
Juist uit nieuwsgierigheid. Met welk programma neemt gij die replays dan op (dus als ge die replay aan het afspelen zijt)?

Met fraps record ik(ganse versie) en met sony vegas+AE effecten maak ik de film.


Wie al wa scènes heeft kan ze al uploaden, kan ik die eens bekijken als ik ff stop met leren:p

wartaal

Legacy Member
Ik heb enkel dit al, maar die fraps lagde verschikkelijk als ik op full size opneem, zal wel aan m'n laptop liggen :p

EPIC ARROW TIME! - YouTube

Die game zit vol nice arrows, dus als ge die wilt zal ik die eens sturen :)

nokeyboard

Legacy Member
wartaal zei:
Ik heb enkel dit al, maar die fraps lagde verschikkelijk als ik op full size opneem, zal wel aan m'n laptop liggen :p

EPIC ARROW TIME! - YouTube

Die game zit vol nice arrows, dus als ge die wilt zal ik die eens sturen :)
upload maar=)


Als ge met fraps record en ge hebt maar 1 schijf op uw pc gaat uw pc ook traag gaan. Dus met C en D schijf werke/game gaat wel of me externe schijf, dan zou da wl goed moeten gaan.

The Monopoly Guy

Legacy Member
"epic arrow" kennen staat stil
kennen staat te autoattacken

ok dan^^

Ironpole

Legacy Member
Hebt gij dat opgenomen met Fraps terwijl hij geluid van uw micro opneemt? Ge kunt ervoor zorgen dat hij het geluid dat uit uw boxen komt opneemt, dan is het duidelijker.

Heb LoLReplay getest en het is wel een handig programma. Zo kunde ook terugzien welke matchen gespeeld hebt. :p Maar ik snap niet waarom bij het afspelen van een replay hij perse terug alles moet laden met zo die 10 champions op het scherm. :p

Misterblort

Legacy Member
hierjuist nen niet officiële penta gehaald met malahar en kheb het opgenomen :-)
strax is uploaden.

Hier downloaden op 18:30 ongeveer beginnet. ksterf wel :(

nokeyboard

Legacy Member
men replay werkt niemeer, wilt niemeer opneme. Raar.
Ga eens alle replays van andere verwijdere +freshinstall en het dan eens proberen


edit: werk trg

nokeyboard

Legacy Member
lol gisteren double kill als caitlyn wnnr ik dood ben me traps^^

nokeyboard

Legacy Member
Heb net de intro voor 9L eens gerenderd en geupload op youtube om kwaliteit eens te zien.
Wie wilt kijken=> INTRO9LHDYOUTUBE - YouTube
Kies 720p en fullscreen en tell me.


Kneem aan dat de kwaliteit in orde is? :p

The Monopoly Guy

Legacy Member
best de www. verwijderen
voor de rest ist goed
binnekort ook ff iet sture kdoe wel mee met collab dingen

nokeyboard

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
best de www. verwijderen

Zziet er idd beter uit zonder die www.

Enige kut is da ik niemeer weet hoe ge zon playernameplates maakt in vegas, moet ik binnekort dan nog eens ne keer zoeken;< ^^

KiPpIe

Legacy Member
Ben ik de enige waarbij na het zien van die intro beelden van één of andere marginale dakloze die in een steegje tegen een muur aan het masturberen is te binnen schieten? :unsure:

Kennethdw

Legacy Member
Schonen intro, kleure en muziek zijn goed alleen ik zou indd alleen "9lives gaming community" laten staan en de rest ervoor en erachter weglaten.

kakature

Legacy Member
nokeyboard zei:
welke muziek voor zon movie raadt gij dan aan?
@kippie: lol , ge komt wa te kort denk ik :p
Goh niet echt een voorstel. Maar dit is zo cliché als maar kan zijn imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan