nokeyboard
Legacy Member
Kennethdw zei:Heb een game, maar kvind de replay file niet? Alsk via 2shared naar me replay locatie gaat vindk niks. Of zitk verkeerd?
Vindt et opzich niet erg gemakkelijk werken, ik bekeek een replay, wil em afsluiten en heel da spel blokkeert -_-"
Edit: heb em denk
2shared - download LOLReplay.exe
Minuut 6 - 9 is waar het grappige gebeurt, wordt geganekd door warwick en ik kill nidalee terwijl ik ww tank. Dan jaag ik ww ook weg. Ga ik uberlow hp in bosje recallen, komt ww me ulten en kill ik hem er ook nog bijOpzich niet echt speciaal maar moet jij maar uitmaken
![]()
ge hebt uw programme geupload , niet uw replay.
Die staat normaal in MIJN DOCUMENTEN/LOLREPLAY/REPLAYS/naamreplay
die naamreplay moet je uploaden
Opzich niet echt speciaal maar moet jij maar uitmaken

