Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GemaneDude zei:Begonnen met OH Leuven, meteen lekkere seizoenstart met een 13 op 18 met oa overwinning tegen Standard, gelijkspel in Club Brugge en gelijkspel in Genk.

)
Energised zei:Bon,
eerste seizoen in Dortmund is (buiten het niet bereiken van de bekerfinale) een groot succes ^^
screens zeggen meer dan woorden (screens te krijgen op aanvraag)
tabel --> 1x verloren tegen schalke waar ik ook ng eens 3x de paal had geraakt.. meer pech dan onkunde dus !
overzicht --> let vooral op mn spitsen die elk meer dan 30x hebben gescoord :|
puni zei:Toevallig, ik ook. Goeie spelers kunnen binnenhalen, of verder aan het werken met de bestaande kern? Ik heb eigenlijk alleen James Lahousse vastgelegd als directe versterking, niet evident zo met een opgesoupeerd loonbudget en geen transfergeld. En dan nog langdurige blessures erbij voor Gislason en Chuka.![]()


