Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Energised

Legacy Member
epic :) mn goedkope braziliaanse spits heeft zich na 'n half seizoen en 25 goals later ontwikkeld tot "wonderkind" ^^ zalig

Maver!ck

Legacy Member
eerste prijs van het nieuwe seizoen is al binnen :p

de supercup
was eig al een herhaling van de bekerfinale aangezien ik kampioen was en de beker had :p

nuja staat toch alweer mooi op me palmares :D
maar toch niet zo gemakkelijk gewonnen :( als ik in de bekerfinale deed

wakka

Legacy Member
Kampioen en Beker gewonnen. Halve finale CL.
Nu een goei EK afleggen met de rode duivels se! goeie start genomen allezins, 3-1 wibst tegen spanje :D

Svartálfar

Legacy Member
1ste seizoen: Kampioen + beker gewonnen en 2de ronde RU van EL bereikt (uitgeschakeld door uitdoelpunten: uit: 0-0, thuis: 1-1)

Dus al bij al een goed seizoen.

Vedeco

Legacy Member
Damn, heb teveel verschillende games lopen die mij bezighouden :p

Zowel Gent, Gladbach als MVV zijn de max ^^
Gladbach heeft echt een heel leuke kern btw + er zitten enkele leuke spelers in de jeugdwachtkamer.

GemaneDude

Legacy Member
Begonnen met OH Leuven, meteen lekkere seizoenstart met een 13 op 18 met oa overwinning tegen Standard, gelijkspel in Club Brugge en gelijkspel in Genk.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Olaa de komst van Cavani heeft ervoor gezorgd dat ik eindelijk resultaat begin te halen met Chelsea! Bijkomstig worden veel spelers ineens bestempeld als wonderkind: Muniain, Chalobah, Courtois, Ter Stegen, Babacar, Valencia.

kingsodab0mb

Legacy Member
Nieuwe computer, kans om heel wat meer competities te laden :applause:.

Nu nadeel is wel dat ik enorm veel "mails" krijg per dag, wat het spel behoorlijk vertraagd. Zijn er mogelijkheden om bijvoorbeeld om die wat te beperken, het interesseert mij bijvoorbeeld maar matig dat speler X een transfer krijgt naar een ploeg in de Indonesische 2e klasse.

Ik dacht dit wel te kunnen oplossen met de abonnementen etc. maar voorlopig krijg ik ze niet gestopt.

puni

Legacy Member
GemaneDude zei:
Begonnen met OH Leuven, meteen lekkere seizoenstart met een 13 op 18 met oa overwinning tegen Standard, gelijkspel in Club Brugge en gelijkspel in Genk.

Toevallig, ik ook. Goeie spelers kunnen binnenhalen, of verder aan het werken met de bestaande kern? Ik heb eigenlijk alleen James Lahousse vastgelegd als directe versterking, niet evident zo met een opgesoupeerd loonbudget en geen transfergeld. En dan nog langdurige blessures erbij voor Gislason en Chuka. :(

Energised

Legacy Member
Bon,

eerste seizoen in Dortmund is (buiten het niet bereiken van de bekerfinale) een groot succes ^^

screens zeggen meer dan woorden (screens te krijgen op aanvraag :p)

tabel --> 1x verloren tegen schalke waar ik ook ng eens 3x de paal had geraakt.. meer pech dan onkunde dus !



overzicht --> let vooral op mn spitsen die elk meer dan 30x hebben gescoord :|

Energised

Legacy Member
nu nog 'n seizoen proberen beter te doen en dan op naar de volgende club (teken altijd maar voor 1jaar ^^)

Energised

Legacy Member
beste seizoen dat ik tot nutoe in fm gehad heb, zeker in verhouding van de kwaliteit van de ploeg, maar 'n goede taktiek zorgt ervoor dat ge in fm heel goed kunt presteren met minieme middelen :)

wakka

Legacy Member
Halve finale van het EK2016 en de belgen spelen de partij van hun leven tegen de hollanders. Aan de rust stond het al 5-0, en de partij is geeindigd op 7-1.
In de finale wacht Spanje. We hebben er al van gewonnen in de groepsfasen, maar ze lijken te groeien hoe verder het tornooi vordert. In de groepsfase bleek wel dat ze enorm, maar dan ook enorm snel kunnen omschakelen ...

Runkle

Legacy Member
Energised zei:
Bon,

eerste seizoen in Dortmund is (buiten het niet bereiken van de bekerfinale) een groot succes ^^

screens zeggen meer dan woorden (screens te krijgen op aanvraag :p)

tabel --> 1x verloren tegen schalke waar ik ook ng eens 3x de paal had geraakt.. meer pech dan onkunde dus !



overzicht --> let vooral op mn spitsen die elk meer dan 30x hebben gescoord :|

Zou gij da eens zien zitten om op de een of andere manier u tactic te sharen? Zou hem eens willen vergelijken met de mijne.
Bij mij wordt er ook wel veel gescoord maar meer gespreid over al men spelers (vooral men flankspelers).

GemaneDude

Legacy Member
puni zei:
Toevallig, ik ook. Goeie spelers kunnen binnenhalen, of verder aan het werken met de bestaande kern? Ik heb eigenlijk alleen James Lahousse vastgelegd als directe versterking, niet evident zo met een opgesoupeerd loonbudget en geen transfergeld. En dan nog langdurige blessures erbij voor Gislason en Chuka. :(

Ik heb Toni Sunjic en Vincent Lachambre gratis binnengehaald en dan nog een jonge Nederlandse verdediger (Ramsteijn) gehuurd van Feyenoord, dat nu mijn moederclub is. Gislason heb ik nog niet in mijn kern. :p
Van Goethem viel wel al meteen uit voor een paar maanden. :(

Svartálfar

Legacy Member
Nieuwe seizoen goed begonnen, 4 matchen ver in de competitie en 14 doelpunten gemaakt 1 tegen. Dat is wat anders dan verleden seizoen, te hopen dat we dit vol kunnen houden.

Maver!ck

Legacy Member
je kan tactic sharen hoor hem gwn opslaan

en dan dat bestand hier uploaden (ale als hij wil ntrlk)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan