Finarfin
Legacy Member
Mijn probleem is meestal de omschakeling van een LLM-tactiek naar een meer dominante, technisch georiënteerde. Dat vergt een gans andere manier van denken. 
Bovendien probeer ik zo veel mogelijk zelf opgeleide spelers te hebben. Nogal onnozel in Duitsland eigenlijk, waar ze itt België en Europa geen vereisten hebben. Stilletjesaan meer Duitsers aantrekken is ook een doel.
Voorlopig is mijn succes dus beperkt tot het bereiken van een bekerfinale. Misschien maak ik ook eens een soort journal aan!

Bovendien probeer ik zo veel mogelijk zelf opgeleide spelers te hebben. Nogal onnozel in Duitsland eigenlijk, waar ze itt België en Europa geen vereisten hebben. Stilletjesaan meer Duitsers aantrekken is ook een doel.
Voorlopig is mijn succes dus beperkt tot het bereiken van een bekerfinale. Misschien maak ik ook eens een soort journal aan!


. Gonzalez is een jeugdproduct.

