eerste seizoen bij brugge
pablo mouche binnengehaald (zeer goedkoop, echt toppertje) (19 goals in 17 matchen, heeft wel grote blessure gehad)
en bressan (iets duurder 1.5m, maar was het zoiezo waard echt niet normaal)
en muslimovic op vrije transfer (was om blessure mouche op te vangen, zeker niet slecht maar ook geen topper heeft mooi aantal keer gescoord maar ga hem niet verlengen)
toen gespeeld en in de winterperiode nigel hasselbaink gehaald (ook vrij goede speler maar vooral zeer snel)
kampioen geworden en de beker gewonnen
halve finale EUFA gehaald en tegen sporting dachtek verloren (op penals dan nog

)
zeer goed jaar dus en heb met moeite 2.5m moeten uitgeven
voor volgend seizoen gaat het moeilijker worden
heb kouemaha en diaz al buitengekregen
maar akpala(die zeer goed speelde) donk en vadis hadden nog 1 jaar over
niet 1 wou verlengen, heb akpala al moeten verkopen (tot woede van de fans)
en durf nu eig donk en vadis niet meer te verkopen
verrassend vond ik toch wel dat ik na dit seizoen meteen een transferbedrag van 10m kreeg 0.0
nuja ik wil altijd koopjes doen XD en zal waarschijnlijk nog geen 3m ervan gebruiken
mss gwn houden en dan in de winter kijken voor vervangers voor donk en vadis
zargo toure en carlos fierro binnengehaald (worden zoiezo toppers

)
dan nog een beloftevolle linksback
mujangi bia ook opgehaald van standard