Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fearofthedark

Legacy Member
Snoeckers zei:
Elke keer je je mails moet lezen, al u mails selecteren en read doen (je kan dit via de knopjes net boven de inbox doen).
Dit ga je moeten doen totdat die mail niet meer tussen de 225 mails staat die je in je inbox kan hebben.

Ik moet wel zeggen dat sinds de laatste patch weer veel meer crasht.

ok thanks, straks eens proberen

Anoniem06

Legacy Member
Energised zei:
woop ! 50 zeges op 'n rij ^^

toch maar eens rondkijken of er nergens 'n gevallen topclub is wat ik kan terugbrengen want dees begint eentonig te worden :p

Real Madrid misschien, die moeten op uw spel nu toch ver failliet zijn :)

GemaneDude

Legacy Member
Crashdump en mijn backup gaat ook niet meer.. Daar gaat mijn prachtige game met Münster..

Runkle

Legacy Member
Treble gehaald in mijn 3e Liga BBVA seizoen, Europa cup 1-0 gewonnen tegen Fiorentina.
Kampioen geworden op de laatste speeldag, stond op gelijke hoogte met Real Madrid. Zij moesten naar Athlétic en ik naar Barcelona, beetje geluk gehad dat ik 3-3 speelde en zei 3-1 verloren hebben :p.

Nu ga ik denk ik nog een beetje voortspelen op men Sheff W game, heb ff genoeg van deze :p.

Runkle

Legacy Member
The fuck, 2 dagen na mekaar een wedstrijd, eentje tegen liverpool en eentje tegen chelsea :s.

Energised

Legacy Member
hmm tga OF dortmund worden of Juventus ^^ ik denk op zich wl Dortmund, zegt me altijd wl iets zo'n duitse ploeg, ff de heerschappij van Bayern doorbreken..

jerre125

Legacy Member
ik heb raad opgevolgd en begonnen met hoffenheim
klaar om ook de heerschappij van bayern te doorbreken :D

Energised

Legacy Member
bon, getekend bij Dortmund, weinig budget (van 957m naar 50m :p :| )

maar de ploeg wat er nu staat moet al voldoende zijn om kampioen te spelen, lening is bijna afbetaald (laatste maand !!) dus de club kan enkel beter worden ;)

jerre125

Legacy Member
lol das idd ook een verandering :)
ik had meer transferbudget bij hoffenheim verwacht maar kreeg maar 2m

Maver!ck

Legacy Member
eerste seizoen bij brugge

pablo mouche binnengehaald (zeer goedkoop, echt toppertje) (19 goals in 17 matchen, heeft wel grote blessure gehad)
en bressan (iets duurder 1.5m, maar was het zoiezo waard echt niet normaal)
en muslimovic op vrije transfer (was om blessure mouche op te vangen, zeker niet slecht maar ook geen topper heeft mooi aantal keer gescoord maar ga hem niet verlengen)

toen gespeeld en in de winterperiode nigel hasselbaink gehaald (ook vrij goede speler maar vooral zeer snel)

kampioen geworden en de beker gewonnen
halve finale EUFA gehaald en tegen sporting dachtek verloren (op penals dan nog :()

zeer goed jaar dus en heb met moeite 2.5m moeten uitgeven

voor volgend seizoen gaat het moeilijker worden
heb kouemaha en diaz al buitengekregen

maar akpala(die zeer goed speelde) donk en vadis hadden nog 1 jaar over

niet 1 wou verlengen, heb akpala al moeten verkopen (tot woede van de fans)
en durf nu eig donk en vadis niet meer te verkopen

verrassend vond ik toch wel dat ik na dit seizoen meteen een transferbedrag van 10m kreeg 0.0

nuja ik wil altijd koopjes doen XD en zal waarschijnlijk nog geen 3m ervan gebruiken

mss gwn houden en dan in de winter kijken voor vervangers voor donk en vadis

zargo toure en carlos fierro binnengehaald (worden zoiezo toppers :p)
dan nog een beloftevolle linksback

mujangi bia ook opgehaald van standard

fearofthedark

Legacy Member
@Snoeckers: merci voor de tip :)

Het is gelukt

Ondertussen ook de spaanse beker gewonnen.
3 jaar RAFC: 1x kampioen in 2de, 2x kampioen in 1ste, 1x beker gewonnen
2 jaar Tottenham: 2x FA Cup gewonnen, 2x Eufa beker gewonnen, 1x league cup gewonnen, 1x 3de in premier league, 1x 5de in premier league.
1 jaar Real Madrid: 1x Spaans kampioen, 1x Eufa beker gewonnen, 1 x spaanse beker gewonnen.

Kan niet klagen :D

Maver!ck

Legacy Member
ik speel eig nog 12.0.4, heb het gevoel dat zowel meunier als lestienne niet echt super zijn
goed voor hun leeftijd, maar nog weinig groeimarge

wat is jullie favoriete opstelling?
mijne:
--------GK--------
------------------
DR---DC---DC---DL
------------------
-----MC---MC-----
AMR-----------AML
-----RS---LS------

Clouds&Cereals

Legacy Member
--------MGK--------

VVR---DC---DC---VVL

-----DMC---MC-----

AMR-----10-----AML

----------ST------

Energised

Legacy Member
Wooop wereldkampioen met italie in 2022^^ nu bondscoach van frankrijk geworden ! (monsterlijke jeugd)

Runkle

Legacy Member
Mau5 zei:
--------MGK--------

VVR---DC---DC---VVL

-----DMC---MC-----

AMR-----10-----AML

----------ST------

Zelfde hier, sommige seizoenen scoren men flanken zelf meer dan men spits :p.

Energised

Legacy Member
ik speel met

----------DM----------

AVV---VBV---SV---AVV

----VSM--SVD--VSM---

---A-----10-----A----

Maver!ck

Legacy Member
Black Cock zei:
Eerste puntenverlies sinds ik trainer ben bij Juventus is een feit..
Ben wel van de 8e plaats naar 1e plaats met 7 punten voorsprong gegaan.
AMR/ST gekocht en nog een DM, op het einde van seizoen eens alle spelers en staff grondig evalueren en grote kuis houden.

Juventus vs Catania - Sardella Goal 43 minutes - YouTube

Wat een goal :(

ik haat het altijd als die middelmatige voetballers

altijd tegen mij zo een wereldgoals kunnen maken XD

Energised

Legacy Member
start niet gemist bij dortmund :) 9 op 9 met 12 gescoorde goals en 3 tegendoelpunten ^^

edit: 15 op 15 met 27 goals voor & 3 tegen :p (1x 8-0 en 1x 7-0 verklaart het grote aantal)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan