kingsodab0mb
Legacy Member
Zojuist nieuwe carrière gestart met Saint Andreu in de spaanse 3e klasse.
Ben volop bezig met wat op conditie te trainen, maar momenteel slaag ik er niet in om al mijn spelers in één keer toe te wijzen aan 1 schedule :doh: en ze één per één doen neemt behoorlijk wat tijd in beslag.
Zie ik iets over het hoofd? Want iedereen een aantal maal per jaar veranderen van schedule, begint mij stilaan de keel uit te hangen.
Ben volop bezig met wat op conditie te trainen, maar momenteel slaag ik er niet in om al mijn spelers in één keer toe te wijzen aan 1 schedule :doh: en ze één per één doen neemt behoorlijk wat tijd in beslag.
Zie ik iets over het hoofd? Want iedereen een aantal maal per jaar veranderen van schedule, begint mij stilaan de keel uit te hangen.




ad:. 

