Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kingsodab0mb

Legacy Member
Zojuist nieuwe carrière gestart met Saint Andreu in de spaanse 3e klasse.
Ben volop bezig met wat op conditie te trainen, maar momenteel slaag ik er niet in om al mijn spelers in één keer toe te wijzen aan 1 schedule :doh: en ze één per één doen neemt behoorlijk wat tijd in beslag.

Zie ik iets over het hoofd? Want iedereen een aantal maal per jaar veranderen van schedule, begint mij stilaan de keel uit te hangen.

Clouds&Cereals

Legacy Member
training -> filters tonen kies je alle schemas & dan kan je ze wel allemaal tegelijk toevoegen hoor :D

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ik zit in de laatste fase van de competitie met de Spurs.
Nog een goede 6 matchen te gaan, 5 competitie en 1 is de FA cup finale. Maar ze worden allemaal echt kort na elkaar gespeeld, dus ik hoop maar dat mijn spelers het fysiek gaan aankunnen om telkens fit genoeg te zijn :p

Svartálfar

Legacy Member
Huppa, heb eindelijk de tactiek gevonden die werkt voor mijn team.

4-2-1-3. Er worden veel meer kansen gecreëerd EN er wordt beter afgewerkt.

wakka

Legacy Member
Mijn spelers worden luier en luier in de competitie. Hoe kleiner de tegenstander hoe minder interesse precies. op standard met 1-6 gaan winnen, en dan 0-0 gelijkspelen tegen sint-truiden.
Al goed dat ze de CL wel interessant vinden :D

Runkle

Legacy Member
Door blessures ben ik eens moeten afstappen van mijn 4-2-3-1, heb moeten overschakelen naar een 4-3-1-2 die ik al lang had staan maar nog nooit heb gebruikt. Eerst match dat ik die tactiek gebruikt was tegen Villareal, niet echt de beste match om een nieuwe tactiek te testen; maar hey 0-5 gewonnen!

Svartálfar

Legacy Member
Net de domste rode kaart ooit ofzo gekregen. Lange bal van de tegenstander mijn keeper vangt hem en loopt dan met de bal in zijn handen buiten de 16 -_-

Sir.Killalot

Legacy Member
Svartálfar zei:
Net de domste rode kaart ooit ofzo gekregen. Lange bal van de tegenstander mijn keeper vangt hem en loopt dan met de bal in zijn handen buiten de 16 -_-


:unsure:




:rofl:

Cadet Viper

Legacy Member
net geplaatst voor de halve finale van de champions league in 2016 met kv mechelen :D Lyon eruit gespeeld: 1-2 winst daar en nu 3-1 winst thuis.

kingsodab0mb

Legacy Member
Iemand tips om een de standaard 4-4-2 te ontwrichten, enige tactiek waar ik mij erg vaak op stuk loop. Vermoed dat er geen "standaard" oplossing is, maar wat tips zijn zeker handig meegenomen.

Zelf reeds verschillende opstellingen geprobeerd zonder veel resultaat :sad:.

Best wel frustrerend omdat erg veel van de "kleinere" ploegen deze tactiek gebruiken.

Sir.Killalot

Legacy Member
kingsodab0mb zei:
Iemand tips om een de standaard 4-4-2 te ontwrichten, enige tactiek waar ik mij erg vaak op stuk loop. Vermoed dat er geen "standaard" oplossing is, maar wat tips zijn zeker handig meegenomen.

Zelf reeds verschillende opstellingen geprobeerd zonder veel resultaat :sad:.

Best wel frustrerend omdat erg veel van de "kleinere" ploegen deze tactiek gebruiken.

4-4-2 kan heel anders spelen naargelang de rollen van de spelers enzo. Formatie zelf zegt niet alles.

Als je je stuk loopt op de kleinere ploegen, is het trouwens misschien niet vanwege hun formatie maar vanwege het feit dat je spelers niet gemotiveerd zijn.

Forzaracing

Legacy Member
jerre125 zei:
maakt niet uit :)
gewoon ploeg om mee te starten :)
een uitdaging :D

Ik vind Hoffenheim een heel leuke ploeg om mee te starten, mooi elftal.
Kan na 2 seizoenen uitgroeien tot een duitse topploeg.

Dus op redelijk korte termijn een uitdaging om topploeg te worden en je kan na een paar seizoenen vertrekken naar een topper maar liever eerst nog even naar een subtopper in een beter competitie ;)

wakka

Legacy Member
Hier zijn we januari 2016, en het scorend vermogen van mijn ploeg (RSCA) ligt ontzettend hoog momenteel. Het leuke is dat ik de vaste mannen heb die scoren (Gregoritsch, allan) maar ook de rest scoort vlotjes. Suarez, Alvarez, Canesin, Badibanga, Paz,... scoren allemaal zeer geregeld. Ook de reserve spitsen (Nimani en de Sutter) scoren bijna elke keer ze invallen. Het is fijn om te weten dat ik nu in elk geval blessures en schorsingen vlot kan opvangen :)

Black Cock

Legacy Member
Buh, League Cup, Champions League & Premier League gewonnen en toch maar 20M transferbudget :(

Kheb dringend een nieuwe DM nodig, was al mijn zwakste positie en mijn 2 basisDMs zijn nu gekwetst.

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik vind nooit deftige RAM's. Die bestaan niet meer volgens mij -_-

Energised

Legacy Member
lekker om te zien dat mn ingekochte talenten goed spelen als ze invallen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan