Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vedeco

Legacy Member
Gewoon Steam openen via jouw account en de game terug downloaden.
Steam 'onthoudt' de games die je bezit hé.

GemaneDude

Legacy Member
Lekker bezig met Münster in mijn eerste jaar Bundesliga! Sta na ongeveer 27 wedstrijden rond de 6e plaats (plaatsen 4 tot 11 liggen wel heel dicht bij elkaar). Draai nu elke maand een winst van 500k, mede dankzij mijn streng loonbeheer (niemand heeft een hoger loon dan 10k, speel vooral met jonge talentjes). In de beker wel uitgeschakeld in de kwartfinale. :p

Clouds&Cereals

Legacy Member
Idd wat Vedeco zegt. net hetzelfde moest je een nieuwe pc hebben, wanneer je dan inlogt met je account dan kan je het spelen op je nieuwe pc. Anders zou je altijd het spel opnieuw moeten kopen & dat zou té gek voor woorden zijn :p

Svartálfar

Legacy Member
LOOOL.jpg


Lol, let vooral op op wie de doelpunten gemaakt heeft :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Eens met Club Brugge begonnen. Loopt vrij goed, mede dankzij toch een paar versterkingen die ik er nog heb bijgehaald (een geluk dat ik dat gedaan heb, want ik heb echt veel blessures: Refaelov (sp) is al drie keer geblesseerd geweest, en we zitten nog maar in oktober :p).

Grappig feit: Anderlecht heeft net Jacobs ontslagen. Na 11 speeldagen staan ze met slechts 10 punten op de 13de plaats. Nog maar 1 match gewonnen. Oja, en ze waren zo slim om Suarez te verkopen.

Volgende keer dat ik met een ploeg begin, misschien toch eens transfers uitschakelen in het eerste seizoen.

Mixhell

Legacy Member
Vedeco zei:
Gewoon Steam openen via jouw account en de game terug downloaden.
Steam 'onthoudt' de games die je bezit hé.

Ja maar ik kan me niet inloggen omdat ik m'n wachtwoord ook niet meer weet :doh:
Als ik dan klik om een nieuw wachtwoord te sturen, dan zegt hij dat er een nieuw wachtwoord verzonden werd, maar als ik m'n mail check, heb ik niks ontvangen...
Vicieuze cirkel dus :x

Vedeco

Legacy Member
Die mail komt sowieso aan hoor, waarschijnlijk heb je gewoon die account aangemaakt met een ander adres. Je moet inzien dat Steam echt een bibliotheek is van jouw games hé. Een beetje omzichtig mee omspringen kan dus geen kwaad. Ik denk dat mailen naar Steam (met een scan van jouw pass en een overzicht van de games die je bezit) jouw account nog kan redden.

Fiezik

Legacy Member
Weet iemand hoe je meer uit vrije trappen kunt halen? Ik zou ze graag rechtstreeks zien scoren maar men beste vrije trapnemer plaatst die meestal over het doel...

Vedeco

Legacy Member
GGerre zei:
Weet iemand hoe je meer uit vrije trappen kunt halen? Ik zou ze graag rechtstreeks zien scoren maar men beste vrije trapnemer plaatst die meestal over het doel...

Concetratie is ook belangrijk. Voor de rest blijft het een loterij.

puni

Legacy Member
Uw trapper de ppm 'tries long range freekicks' laten leren, helpt denk ik ook.

Svartálfar

Legacy Member
Pff scoren is toch o zo moeilijk, het is altijd met het kleinste verschil ...

Svartálfar

Legacy Member
Snoeckers zei:
Met welke ploeg speel je? .

Club Brugge ... :D

Probeer nochtans aanvallende te spelen maar worden ook enorm veel kansen gemist, totaal geen efficientie in de ploeg.

Waelvis

Legacy Member
Ik was mn game met Maidenhead wat beu, seizoen van 42 matchen, sta momenteel 4e, met doel 19e..

Door de bekergekte maar eens een nieuwe game begonnen met Lokeren. Mn doel is om van Lokeren de beste Belgische ploeg te proberen maken. (En rijkste).

Momenteel, in mn 1e seizoen gaat het vrij goed.
in de heenmatch van de kwartfinale van de beker Cercle verslaan met 1-4.

In comp sta ik 4es.

1) Rsca - 44
2) Gent - 41
3) Kortrijk - 39
4) Lokeren - 38
5) Westerlo - 38
6) STVV - 36

Genk (8e), Brugge (9e) en Standard (10e) doen het niet zo goed :p

De ploeg heeft momenteel 4.5M schulden, dus mn grootste uitdaging is die zo snel mogelijk wegwerken.
Mn doelstelling is ergens int midden eindigen, maar ik ga proberen europees te halen.

Qua transfers heb ik me nog kalm gehouden

Inkomend:
- Dennis Praet van Rsca voor 600k
- Koen Weuts van OHL voor 70k (zie verder ivm Harbaoui)
- Batschuayi van Standard komt gratis opt einde vant seizoen
- Ludovic Buyssens van STVV komt gratis opt einde vant seizoen

Uitgaand:
- Gueye naar AlbinoLeffe voor 130k (wou per sé weg, geen idee waarom)
- Donovan Deekman naar Roda JC voor 100k

Tis nu winterstop, en ik zoek nog een deftige verdediger die direct kan komen, want kheb maar 3 centrale verdedigers momenteel (Taravel, Maric en El Mouataz)
--Tips zijn altijd welkom--- (transferbudget = 180k)


Int begin vant seizoen iets raars meegemaakt.
Harbaoui heeft in alle voorbereidingswedstrijden gespeeld, haalde gemiddelde rating van 7.4, scoorde aan de lopende band. Eerste match van de competitie kon hij niet scoren, en hij haalde plots rating van 5.6. Direct na de match kwam hij zagen dat hij zich niet thuis voelde in Lokeren (raar, want het loopt hier vol met marokanen, tunesiërs, ...). Kheb hem dan 3 weken naar huis laten gaan (ondertussen heeft Mokulu zn plaats meer dan voldoende overgenomen), maar daarna was hij nog niet tevreden, en hij wou da ik Koen Weuts kocht. Nuja, nog ne jonge CV, waarvan ik er tekort had, dus da viel nog mee.


Dit is momenteel mn opstelling: (als iedereen fit is) (zelfgemaakte tacktiek, dezelfde als bij Maidenhead)
cTFu

De Pauw speelt soms in De Ceulaer zn plaats, en Finnbogason neemt zn plek als AMC dan over.
Middenveld roteer ik vrij veel (Overmeire, Persoons, Leko, Fevang, Patosi, Praet)

Voor De Ceulaer vind ik het wat jammer dat ik niet met aanvallende flanken speel. Want op de spits, of als AMC doet hij het bijlange niet zo goed. Ik laat hem nu bijtrainen op de spitspositie, hopelijk levert dit wat op.
Of zou hij met deze stats beter als AMC of MC zijn:
cTDg

Runkle

Legacy Member
Waelvis zei:
Voor De Ceulaer vind ik het wat jammer dat ik niet met aanvallende flanken speel. Want op de spits, of als AMC doet hij het bijlange niet zo goed. Ik laat hem nu bijtrainen op de spitspositie, hopelijk levert dit wat op.
Of zou hij met deze stats beter als AMC of MC zijn:
cTDg

Hij heeft dan ook totaal niet de stats om als CAM te spelen, te weinig creativiteit en niet echt goede passes.
Zelfde voor spits, finishing + off the ball zijn niet goed genoeg.
Probeer als CAM eens Muhammed Demirci binnen te halen (is nog best jong en zeer goede stats voor CAM).

GemaneDude

Legacy Member
GemaneDude zei:
Lekker bezig met Münster in mijn eerste jaar Bundesliga! Sta na ongeveer 27 wedstrijden rond de 6e plaats (plaatsen 4 tot 11 liggen wel heel dicht bij elkaar). Draai nu elke maand een winst van 500k, mede dankzij mijn streng loonbeheer (niemand heeft een hoger loon dan 10k, speel vooral met jonge talentjes). In de beker wel uitgeschakeld in de kwartfinale. :p

Zowaar tweedes geworden dankzij een ongelofelijke slot met oa. winst tegen Bayern. _O_

Fiezik

Legacy Member
straks de champions league spelen met Club Brugge tegen Lyon, hopelijk mijn eerste Europese finale overwinning, 2 jaar terug al eens verloren tegen Real... (nu seizoen 2022 - 2023) :)

Fiezik

Legacy Member
GGerre zei:
straks de champions league spelen met Club Brugge tegen Lyon, hopelijk mijn eerste Europese finale overwinning, 2 jaar terug al eens verloren tegen Real... (nu seizoen 2022 - 2023) :)

& een knappe 2-0 winst :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan