Mixhell
Legacy Member
Mau5 zei:Kan je niet gewoon inloggen met je account & downloaden?
Hoe dan? Fck steam! :doh:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mau5 zei:Kan je niet gewoon inloggen met je account & downloaden?

). Vedeco zei:Gewoon Steam openen via jouw account en de game terug downloaden.
Steam 'onthoudt' de games die je bezit hé.

GGerre zei:Weet iemand hoe je meer uit vrije trappen kunt halen? Ik zou ze graag rechtstreeks zien scoren maar men beste vrije trapnemer plaatst die meestal over het doel...
Svartálfar zei:Pff scoren is toch o zo moeilijk, het is altijd met het kleinste verschil ...
Snoeckers zei:Met welke ploeg speel je? .

Waelvis zei:Voor De Ceulaer vind ik het wat jammer dat ik niet met aanvallende flanken speel. Want op de spits, of als AMC doet hij het bijlange niet zo goed. Ik laat hem nu bijtrainen op de spitspositie, hopelijk levert dit wat op.
Of zou hij met deze stats beter als AMC of MC zijn:
![]()
GemaneDude zei:Lekker bezig met Münster in mijn eerste jaar Bundesliga! Sta na ongeveer 27 wedstrijden rond de 6e plaats (plaatsen 4 tot 11 liggen wel heel dicht bij elkaar). Draai nu elke maand een winst van 500k, mede dankzij mijn streng loonbeheer (niemand heeft een hoger loon dan 10k, speel vooral met jonge talentjes). In de beker wel uitgeschakeld in de kwartfinale.![]()
GGerre zei:straks de champions league spelen met Club Brugge tegen Lyon, hopelijk mijn eerste Europese finale overwinning, 2 jaar terug al eens verloren tegen Real... (nu seizoen 2022 - 2023)![]()
