Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ben nu 4de seizoen met RAFC aan het doen. Zit in eerste klasse, heb net de dubbel gepakt. Dus kdacht oké, even een uurtje ontspannen vandaag en de transferperiode/seizoensbegin doen. Lap, doen ze natuurlijk een laag bod op mijn topspits (Nicklas Pedersen), ik stuur terug dat ze 7 miljoen moeten dokken want die speler is nog 4 jaar onder contract.

Speler begint te wenen. Ik zeg dat hem zijn muil moet houden. Hij gaat akkoord. Maar 4(!) andere spelers gaan wenen omdat Pedersen weent. Dus vlak voor de eerste match van het seizoen, zijn er 4 ontevreden basisspelers met morale poor. Allemaal ontroostbaar met het feit dat het al goed gaat. Week later, Pedersen begint weer te neuten. oké, kzet hem op de transferlijst zoals hij vraagt. Blijft zagen. Scoort ondertussen geen bal niemeer, ploeg draait voor geen zak en ik zit in een CL-groep met Barcelona, Sampdoria en CSKA Moskow. Tot overmaat van ramp is mijn beste centrale verdediger ook pissed geworden omdat ik een nieuwe kapitein benoemde, daarna trapten ze hem nog van het veld samen met mijn beste verdedigende middenvelder.

5/12 als seizoensstart. <_<

Bosvos

Legacy Member
Die wenende topspelers zijn idd irritant, ik zeg meestal dat ze moeten blijven en dat ik zo snel mogelijk meer spelers van een hoog niveau zal halen ('t is natuurlijk ook mijn bedoeling om zo snel mogelijk een hoger niveau te halen).

Da's allemaal wel vrij moeilijk in de Pro League... de enige matchen die nog boeiend zijn, zijn tegen de top 3.

Ik had beter met de BeNeLiga begonnen ofzo, maar ik vermoed dat een competitieformule niet meer aan te passen valt in een begonnen spel?

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Nope idd!

Het irritante is dat die nu nimeer met mij willen spreken, één zwijgt al een 8-tal maand ofzo.

Bosvos

Legacy Member
Er zou toch ergens een optie moeten komen om spelers een duidelijkere uitleg te kunnen geven ipv die paar standaardantwoorden :D Als ge de financiële middelen min of meer hebt, maar uw reputatie is nog niet echt hoog, dan is het belachelijk moeilijk om talenten te houden en een nieuwe topploeg op te bouwen imo.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Uw moment van hercontracteren is daarom essentieel.

Kga es zoeken of er een easy oplossing is om zo met een speler terug in contact te komen.

turfken

Legacy Member
heb een vraagje nu jullie toch over de Pro League bezig zijn.
zijn er play-offs zoals in het echt, want sta al een 23 punten voor op anderlecht en er is nog 1 match. Dus ik ga uit van wel, want normaal zou ik al te horen gekregen hebben dat ik kampioen was van met nieuwjaar wss :p

heb wel in het begin van het seizoen 35 miljoen uitgegeven (lees: 48 maanden afbetaling :p)
rafael toloi en leandro worden die toppers? als ik thuis ben zal ik mijn lijst van spelers posten....

Svartálfar

Legacy Member
Gisteren ook gekocht, het is verdorie wel ff zoeken hoe en wat allemaal, ben nu met testgame bezig om eens te zien hoe en wat.

Runkle

Legacy Member
turfken zei:
heb een vraagje nu jullie toch over de Pro League bezig zijn.
zijn er play-offs zoals in het echt, want sta al een 23 punten voor op anderlecht en er is nog 1 match. Dus ik ga uit van wel, want normaal zou ik al te horen gekregen hebben dat ik kampioen was van met nieuwjaar wss :p

heb wel in het begin van het seizoen 35 miljoen uitgegeven (lees: 48 maanden afbetaling :p)
rafael toloi en leandro worden die toppers? als ik thuis ben zal ik mijn lijst van spelers posten....

Ja, er zijn play offs.

En rafael Toloi wordt best goed ja, Leandro weet ik niet direct.

Mixhell

Legacy Member
Ik wou vandaag FM terug installeren na een format van m'n laptop. Hoe moet ik dit doen met mijn CD key? Als ik wil installeren krijg ik een melding op steam dat de key al in gebruik is...

Clouds&amp;Cereals

Legacy Member
Kan je niet gewoon inloggen met je account & downloaden?

Svartálfar

Legacy Member
Hoe kunt ge eigenlijk een basisopstelling opslaan? Basis tactiek opslaan heb ik gevonden, maar hoe zit da met de opstelling zelf?

Runkle

Legacy Member
Svartálfar zei:
Hoe kunt ge eigenlijk een basisopstelling opslaan? Basis tactiek opslaan heb ik gevonden, maar hoe zit da met de opstelling zelf?

Bij tactics heb je rechts een afbeelding waarop je opstelling wordt getoond. Rechtsboven staat er "selection" -> team selections -> save selection.

Mijn 2e seizoen in de Liga BBVA verloopt best goed, ik sta na 25 matchen 7es met 38 punten.
Dit moet ook zowat de financieel gezondste club zijn waar ik ooit mee heb gespeeld, heb elke maand een winst van een kleine 1mil (met soms zelf 2mil)

Bosvos

Legacy Member
mijn 4de seizoen met Gent is bijna halfweg, ik heb het gevoel dat het voor geen meter draait, maar toch bengel ik tussen 1ste en 4de plaats...

Fiezik

Legacy Member
vandaag passeerde ik voorbij 1 april 2023 en kreeg het bericht van mijn bestuur dat ze 570 miljoen gingen pompen in transfers en een nieuw stadion... Ik moest enkel op "Aanvaarden" klikken en kreeg toen de melding dat het om een aprilvis ging... kwam toch een glimlach tevoorschijn want hoe zot zou dat wel niet zijn :D

Runkle

Legacy Member
GGerre zei:
vandaag passeerde ik voorbij 1 april 2023 en kreeg het bericht van mijn bestuur dat ze 570 miljoen gingen pompen in transfers en een nieuw stadion... Ik moest enkel op "Aanvaarden" klikken en kreeg toen de melding dat het om een aprilvis ging... kwam toch een glimlach tevoorschijn want hoe zot zou dat wel niet zijn :D

Same here, ik zat hier echt van "wtf, ZALIG". Accept = APRIL FOOL.
I'm a sad panda now :(.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Snoeckers zei:
Bij tactics heb je rechts een afbeelding waarop je opstelling wordt getoond. Rechtsboven staat er "selection" -> team selections -> save selection.

Mijn 2e seizoen in de Liga BBVA verloopt best goed, ik sta na 25 matchen 7es met 38 punten.
Dit moet ook zowat de financieel gezondste club zijn waar ik ooit mee heb gespeeld, heb elke maand een winst van een kleine 1mil (met soms zelf 2mil)

Hoe gaat dat? Geen constructies bezig? Geen upgrades gaande?

Met Antwerp draai ik bijna €800.000 verlies per maand in het slechtste geval (maar 1 thuiswedstrijd en geen CL-overwinning ofzo)! En ik betaal maar €300.000 per maand aan lonen. Mijn lening is maar €75.000 per maand. Maar ik heb vooral kosten nu omdat ik een nieuw jeugdcomplex bouw én een nieuw trainingscomplex nadatk er net een average had neergepoot. :p

Heb trouwens de ploeg terug draaiende gekregen, en ik sta 2des met 7 punten, 1 punt achter Barcelona, in de CL groepsfase na 4 wedstrijden. Sampdoria gelijkgespeeld uit en verslagen thuis, CSKA Moskow thuis verslagen en van Barcelona uit een pak slaag van 5-0 gekregen. 4 punten voorsprong om Sampdoria, 5 op CSKA. :D

Intussen ook 30/39 gehaald in de competitie en mezelf weer op de derde plaats kunnen zetten.

Coëffcient van Belgie is 5.800 nog voor de winterstop, elke Belgische ploeg in Europa staat op een plek om te overwinteren. :p

Standard is wel buzze aan't geven, die staan 3 punten voor op mij en hebben nog twee wedstrijden tegoed. Defour, Tchité en Witsel kwijt maar toch zo presteren verdekke...

Runkle

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Hoe gaat dat? Geen constructies bezig? Geen upgrades gaande?

Met Antwerp draai ik bijna €800.000 verlies per maand in het slechtste geval (maar 1 thuiswedstrijd en geen CL-overwinning ofzo)! En ik betaal maar €300.000 per maand aan lonen. Mijn lening is maar €75.000 per maand. Maar ik heb vooral kosten nu omdat ik een nieuw jeugdcomplex bouw én een nieuw trainingscomplex nadatk er net een average had neergepoot. :p

Heb trouwens de ploeg terug draaiende gekregen, en ik sta 2des met 7 punten, 1 punt achter Barcelona, in de CL groepsfase na 4 wedstrijden. Sampdoria gelijkgespeeld uit en verslagen thuis, CSKA Moskow thuis verslagen en van Barcelona uit een pak slaag van 5-0 gekregen. 4 punten voorsprong om Sampdoria, 5 op CSKA. :D

Intussen ook 30/39 gehaald in de competitie en mezelf weer op de derde plaats kunnen zetten.

Coëffcient van Belgie is 5.800 nog voor de winterstop, elke Belgische ploeg in Europa staat op een plek om te overwinteren. :p

Standard is wel buzze aan't geven, die staan 3 punten voor op mij en hebben nog twee wedstrijden tegoed. Defour, Tchité en Witsel kwijt maar toch zo presteren verdekke...

Niet echt een idee hoe het komt, heb al een paar upgrades aan men faciliteiten gedaan + stadium uitbreidingen. Lonen zit ik net onder men budget.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan