Cpt. Kablammo
Legacy Member
Ben nu 4de seizoen met RAFC aan het doen. Zit in eerste klasse, heb net de dubbel gepakt. Dus kdacht oké, even een uurtje ontspannen vandaag en de transferperiode/seizoensbegin doen. Lap, doen ze natuurlijk een laag bod op mijn topspits (Nicklas Pedersen), ik stuur terug dat ze 7 miljoen moeten dokken want die speler is nog 4 jaar onder contract.
Speler begint te wenen. Ik zeg dat hem zijn muil moet houden. Hij gaat akkoord. Maar 4(!) andere spelers gaan wenen omdat Pedersen weent. Dus vlak voor de eerste match van het seizoen, zijn er 4 ontevreden basisspelers met morale poor. Allemaal ontroostbaar met het feit dat het al goed gaat. Week later, Pedersen begint weer te neuten. oké, kzet hem op de transferlijst zoals hij vraagt. Blijft zagen. Scoort ondertussen geen bal niemeer, ploeg draait voor geen zak en ik zit in een CL-groep met Barcelona, Sampdoria en CSKA Moskow. Tot overmaat van ramp is mijn beste centrale verdediger ook pissed geworden omdat ik een nieuwe kapitein benoemde, daarna trapten ze hem nog van het veld samen met mijn beste verdedigende middenvelder.
5/12 als seizoensstart. <_<
Speler begint te wenen. Ik zeg dat hem zijn muil moet houden. Hij gaat akkoord. Maar 4(!) andere spelers gaan wenen omdat Pedersen weent. Dus vlak voor de eerste match van het seizoen, zijn er 4 ontevreden basisspelers met morale poor. Allemaal ontroostbaar met het feit dat het al goed gaat. Week later, Pedersen begint weer te neuten. oké, kzet hem op de transferlijst zoals hij vraagt. Blijft zagen. Scoort ondertussen geen bal niemeer, ploeg draait voor geen zak en ik zit in een CL-groep met Barcelona, Sampdoria en CSKA Moskow. Tot overmaat van ramp is mijn beste centrale verdediger ook pissed geworden omdat ik een nieuwe kapitein benoemde, daarna trapten ze hem nog van het veld samen met mijn beste verdedigende middenvelder.
5/12 als seizoensstart. <_<
Als ge de financiële middelen min of meer hebt, maar uw reputatie is nog niet echt hoog, dan is het belachelijk moeilijk om talenten te houden en een nieuwe topploeg op te bouwen imo.

.