Gewoon geduldig zijn, ik onthoud ook veel spelers vanuit mijn andere games/vanuit vorige versies.
Zoals nu bij Léganes, heb ik gratis Nacho Novo binnengehaald (15 pace, 15 acc, 14 fin, 15 off the ball, 33j).
Je mag echt niet te snel happen bij sommige spelers, soms is het handig om een seizoen te wachten en even een iets mindere spits binnen te halen (bvb bij Sanogo, heb ik na 4 seizoenen voor 2,2 mil kunnen binnenhalen bij Sheff W. Zelfde geldt voor Ravel morrison, gekocht na 3 seizoenen voor 1.8 mil en verkocht voor 15mil).
Wat ik ook vaak doe, is grote ploegen afgaan en daar bij de youngsters kijken om een speler te lenen. Of in Zuid amerika eentje proberen oppikken.
En ivm die boden op eigen spelers krijgen, daar trek ik mij eerlijk gezegd niet zoveel van aan. Ik verkoop nauwelijks spelers (heb in men Sheff W game in totaal max 20mil verdiend aan het verkopen van spelers). Je moet ook niet verwachten dat ze na 1 topseizoen direct allemaal in de rij staan voor die speler, als die 2 a 3 seizoenen constant presteren dan durven ze wel al eens een bod doen.