Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Runkle

Legacy Member
Tegen alle verwachtingen in ben ik in mijn 2e seizoen met Leganés gepromoveerd naar de Liga BBVA. Ik ben 3es geworden in de competitie en heb uiteindelijk de playoffs gewonnen.

Eigenlijk had ik het liever niet zo gehad, om mijn kansen tot degradatie zo hoog mogelijk te houden heb ik heel wat spelers moeten aantrekken, er zijn er echter ook heel veel vertrokken waardoor ik nu met een nogal kleine kern zit. Maar ja, heb toch een paar grote talentjes kunnen aantrekken, heb in totaal een goede 10 mil uitgegeven.

Darkgnome

Legacy Member
Een enorm fijn moment gehad in mijn 2de seizoen met Kopenhagen.
In de CL een veel te moeilijke groep maar toch de EL kunnen afdwingen.
Daar Porto in de First Knockout Round uitgeschakeld.
Vilarreal der ook uit geknikkerd met 3-2! Dat was enorm spannend en ik was eigenlijk verbaasd dat het gelukt was. Daarna kwam Feynoord en nét kunnen winnen met 3-2.
Daarna dé topper tegen Chelsea iets waar ik toch verwacht had te verliezen...
De eerste match 3-1 verloren in Londen en ik had de moed al opgegeven want ja...
Maar thuis 3-0 gewonnen! Dus mochen we naar de finale en dan kregen we een kut matc haha.

Kopenhagen - Rubin... In de 80ste minuut scoren we de 1-0 en dan beginnen ze volop aan te vallen bij Rubin. Maar in minuut 91 scoren wij de 2-0 EL binnen!

In de competitie was het ook enorm spannend.
Op de laatste speeldag moest ik tegen FC Midtjylland die 8 matchen voor het einde de kop hadden overgenomen en steeds 1 punt hadden voor gestaan...
2-0 gewonnen en daarmee ook de tittel gepakt! Super prestatie dus. Enkel jammer dat we de beker niet hebben kunnen winnen.

nonkel wulle

Legacy Member
Mijn reserven van PSV die 0-13 winnen van een Ligue 2 ploegje.^^

Zitten wel toppers bij.

Runkle

Legacy Member
Een van men grootste dips ooit in FM, ik incasseer kweet ni hoeveel goals en het scoren zijn ze verleerd, yay!
Zelfs tegen ploegen die ik normaal naar huis zou moeten spelen, liggen ze te prutsen dat het geen naam heeft.
Heb er ff genoeg van en heb men Sheff W terug gelaad (had nog een back up van toen ik bij Sheff W zat).

Finarfin

Legacy Member
Logisch. Twee keer op rij promoveren zorgt voor een komen en gaan van spelers, waardoor er van teamgeest of samenhorigheid geen sprake meer is. In de lagere klasses kan je dat nog min of meer opvangen door de kwaliteit van je spelers, maar eens in eerste weegt de (slechte) reputatie van je club zwaar door en kan je moeilijk voetballers aantrekken die dan al het verschil kunnen maken.

Energised

Legacy Member
goed, voor de eerste keer in 3 seizoenen terug 'n reeks talentjes aangekocht :)

16 talentjes en 1 absurd goede regen van 22jaar voor 'n totaalbedrag van 137miljoen euro :p

Runkle

Legacy Member
Finarfin zei:
Logisch. Twee keer op rij promoveren zorgt voor een komen en gaan van spelers, waardoor er van teamgeest of samenhorigheid geen sprake meer is. In de lagere klasses kan je dat nog min of meer opvangen door de kwaliteit van je spelers, maar eens in eerste weegt de (slechte) reputatie van je club zwaar door en kan je moeilijk voetballers aantrekken die dan al het verschil kunnen maken.

Kweet wel, maar meestal spelen ze af en toe nog een degelijke match. Nu weten ze precies niet meer hoe ze voetbal moeten spelen.

Finarfin

Legacy Member
Gewoon doorbijten. Ik heb het hier al eerder gepost; ik ben, na 2 opeenvolgende promoties (3 eigenlijk, Chemnitz is een promovendus in 3de Bundesliga), kansloos gedegradeerd met 5 (!) punten op een gans seizoen. Na terug 1 seizoen in 2de zal ik dit jaar comfortabel in de middenmoot van 1ste Bundesliga eindigen, boven clubs als Schalke, Hamburg of Werder Bremen. Bovendien zal dat grotendeels met dezelfde spelers zijn als 2 seizoenen geleden (die ondertussen bijna 'zelf opgeleid' zullen zijn) waarvan helaas al te weinig Duitsers.

Runkle

Legacy Member
Finarfin zei:
Gewoon doorbijten. Ik heb het hier al eerder gepost; ik ben, na 2 opeenvolgende promoties (3 eigenlijk, Chemnitz is een promovendus in 3de Bundesliga), kansloos gedegradeerd met 5 (!) punten op een gans seizoen. Na terug 1 seizoen in 2de zal ik dit jaar comfortabel in de middenmoot van 1ste Bundesliga eindigen, boven clubs als Schalke, Hamburg of Werder Bremen. Bovendien zal dat grotendeels met dezelfde spelers zijn als 2 seizoenen geleden (die ondertussen bijna 'zelf opgeleid' zullen zijn) waarvan helaas al te weinig Duitsers.

Ik zal wel eens doordoen, heb er nu gewoon ff geen zin meer in.
Had ook gewoon terug zin in men Sheff W game eigenlijk :p, heb men youth recruitment liggen verbeteren, dus hopelijk krijg ik nu wat toppertjes binnen.

Vedeco

Legacy Member
Ik heb mij eens gewaagd aan een Belgische uitdaging. deze gedownload om van de PO verlost te zijn en toegang te krijgen tot 4e klasse :)

Game gestart met RFC de Liège (Club Luik) om zo het Waalse voetbal terug wat op niveau te brengen en de buren van Standard het vuur aan de schenen te leggen :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Arh! Meest zenuwslopende CL finale ooit!


Ik scoor, ManU scoort twee minuten later tegen, ik scoor een minuut later tegen, ManU scoort opnieuw binnen de twee minuten tegen. Uiteindelijk stond het tegen de rust toch 4-2 voor mij.
Dan direct na de rust, minuut 48, pakt Koscielny belachelijk rood. Koscielny had in de eerste helft Vermaelen vervangen omwille van blessure, dus moest ik Song uit mijn middenveld halen en in de verdediging droppen. Niet ideaal. Helemaal tegen het einde maakt ManU natuurlijk de 4-4, dus op naar verlengingen na al een helft met 10 man te spelen. ManU maakt in de tweede helft van de verlengingen 4-5. Ik maak er in de allerlaatste minuut 5-5 van.

Ik had maar een paar penalty-nemers meer staan, dus met de penalties toch moeten zwichten.



Rage.


Het was wel een schitterende match. Best trots op hoe mijn ploeg zo heeft stand kunnen houden. Echt schitterende acties gezien van mijn spelers: paar keer gezien dat ze een omhaal deden om te passen :p.

Bosvos

Legacy Member
Lol aan het begin van m'n 4de seizoen met AA Gent ook maar eens mezelf aangeboden bij een paar nationale teams die na het WK een nieuwe trainer zochten, bij de Rode Duivels mag ik al beginnen en Noorwegen is ook wel geïnteresseerd :')

edit: na de job bij de Belgen aangenomen te hebben kreeg ik nog een aanbod van Uruguay en Noorwegen. Toch maar eerst eens met de Belgen beginnen, daar zit het nog vol met bekenden nu.

GemaneDude

Legacy Member
Los kampioen geworden met Münster in de Duitse derde klasse! Alleen sta ik nu wel 2 miljoen euro in het rood. :s

ElbowDrop

Legacy Member
Ik ben met Bielefeld tot in de Bundesliga geraakt. Het was echt een uitdaging om er in te blijven want ik had alleen maar wat te jonge Duitsers en veel te oude buitenlanders. Ik was 16de en ik kreeg al iets van een 13 miljoen voor mijn eindklassering.

GemaneDude

Legacy Member
Lekker dan :p
Sta nu na 12 wedstrijden op een derde plaats in de tweede klasse. :p

GemaneDude

Legacy Member
Jeplaaa, ook kampioen in de tweede klasse! Hopelijk lukt het me wel om te overleven in de Bundesliga. x)

Runkle

Legacy Member
Bon, uiteindelijk voortgedaan met men Leganés game.
Na 2 zeer slechte reeksen (2 maal niet gewonnen in 8 matches) heeft men team toch weer een lichte vorm te pakken; laatste 7 matchen; 3 gewonnen, 3 gelijk en 1 verloren (hier zaten Valencia en Sevilla tussen). Hierdoor sta ik na 35 matchen op de 15e plaats met 34 punten (ik kan echter zakken naar de 17e plaats doordat ik een match meer heb gespeeld, net buiten de relegatiezone).
Het doel is nu om de laatste 3 matchen nog goed te presteren (Ath Madrid, R sociedad en Betis) en zo in de Liga BBVA te blijven.

fearofthedark

Legacy Member
carriere so far:
RAFC: kampioen in 2de klasse + beker in 1ste seizoen
En dan 2 maal achtereen kampioen geworden in 1ste klasse

Dan naar Tottenham verhuist
Eindklassering in Premier league na eerste seizoen: 5de
winnaar Uefa Beker, FA cup en League Cup
Eindklassering in premier league na het 2de seizoen: 3de
Winnaar Uefa beker, verloren in finale FA Cup, verloren in finale Community Shield, kwartfinale League cup.

en nu begonnen bij Real Madrid :)

Runkle

Legacy Member
1e seizoen in de Liga BBVA is afgewerkt, en we hebben de degradatie kunnen vermijden! Ben uiteindelijk zelf 16es geworden (directie is ontevreden over mijn prestaties, het feit dat dit het eerste seizoen voor leganés in de BBVA ooit was vergeten ze wel).

In het nieuwe seizoen goede 9 mil opgedaan aan transfers (kernuitbreiding). Heb niet echt een doel voor volgend seizoen, mid-table lijkt me doenbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan