Runkle
Legacy Member
Tegen alle verwachtingen in ben ik in mijn 2e seizoen met Leganés gepromoveerd naar de Liga BBVA. Ik ben 3es geworden in de competitie en heb uiteindelijk de playoffs gewonnen.
Eigenlijk had ik het liever niet zo gehad, om mijn kansen tot degradatie zo hoog mogelijk te houden heb ik heel wat spelers moeten aantrekken, er zijn er echter ook heel veel vertrokken waardoor ik nu met een nogal kleine kern zit. Maar ja, heb toch een paar grote talentjes kunnen aantrekken, heb in totaal een goede 10 mil uitgegeven.
Eigenlijk had ik het liever niet zo gehad, om mijn kansen tot degradatie zo hoog mogelijk te houden heb ik heel wat spelers moeten aantrekken, er zijn er echter ook heel veel vertrokken waardoor ik nu met een nogal kleine kern zit. Maar ja, heb toch een paar grote talentjes kunnen aantrekken, heb in totaal een goede 10 mil uitgegeven.


