Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misterblort zei:yup da gaat, ma ge moet dus u steam opstarten in offline modus (VOOR ge effectief offline zijt anders gaat da ni)
Heb da vorige maand nog gedaan omdak verhuisd ben. Vanas ge in offline modus zit kunde zonder probleem spelen zonder Internet..
Quiller zei:ik ga het straks (uit nieuwsgierigheid) eens proberen zonder internet aansluiting.
Quiller zei:Ik heb het getest en het gaat dus wel.
Ik heb volgende gedaan : steam volledig afgesloten. Internet uitgetrokken. Steam terug opgestart waarna ik de keuze kreeg om steam 'offline op te starten'. Daarna Fm 2012 gestart en dit werkte volledig. Ik heb het spel geladen en een match gespeeld. Kortom je kan wel degelijk offline met steam spellen spelen.
Snoeckers zei:Ehm, ge kunt ook gewoon linksbovenaan op "steam" klikken en dan op "go offline...".

Bosvos zei:Is er trouwens ergens een database te vinden met meer competities? Ik heb 2 jaar geleden eens zoiets gevonden, maar ik zou niet meer weten waar en ik vind het ook niet direct terug...

boivin zei:De transfers blijven toch het meest hatelijk aan het spel. Om zelf iemand te kopen moet je bergen poen op tafel smijten (Kompany: 115.000.000, Sakho: 91.000.000,....), gasten die op de transferlijst staat en/of overbodig zijn vragen monsterlonen (C.Ronaldo: 300k/per week tov 240k bij Real, Boateng: 150k/week tov 96k bij Bayern) en als er dan op jou spelers geboden wordt is het tegen weggeefprijzen (Vermaelen: bod van 11.000.000, spelerswaarde van 9.500.000)


wakka zei:@boivin, daar heb ik (en meerdere mensen) veel problemen mee.
Snoeckers weet aan de andere kant blijkbaar wel al de toppers en toekomstige toppers voor 1 miljoen vast te pakken. mij is het nog niet gelukt, mss dat hij u meer uitleg kan geven hierover.
verder dit seizoen met RSCA titel en beker weer gepakt, en kwartfinale CL. Met een spelersgroep die een gemiddelde leeftijd heeft van 24 is dat niet slecht![]()