Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waelvis

Legacy Member
Fuck...

Mn savegame is kapot...

Daarnet pc moeten rebooten voor install van iets. Terwijl stond FM open. FM laten saven, en afgesloten, dan pc heropgestart.
Nu wil ik FM terug laden, krijg ik volgende melding: "FM2012 not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml"

En als ik mn Maidenhead save wil laden krijg ik melding: "The save game could not be loaded".

Mn andere savegame (rsca) werkt perfect..

Iemand een idee wat ik kan doen zonder opnieuw te moeten beginnen? (want mn zelfgemaakte tacktiek werkte precies wel vrij deftig :p)

Vedeco

Legacy Member
In FM 11 had ik een te zalig spel met Dynamo Dresden en nu heb ik weer veel plezier Preußen Münster.
Maar telkens als ik Mönchengladbach tegenkom in de 2. Bundesliga breekt mijn hart. In mijn game met Dresden speelde Gladbach in 3e op het moment dat ik de CL won :p

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ik zal voor de zoveelste keer maar nog een nieuw spel beginnen, lol. Echt erg wel, was met Napoli begonnen, maar nu dat die wintertransfer update er is wil ik daardoor terug starten :')

Waelvis

Legacy Member
Savegame onherstelbaar, kben dan maar opnieuw begonnen (zat aan 2e match in comp, met 4/6). dus het is zo erg nog nie.


Maar wat zijn nu weeral zaakjes om wat extra inkomsten te verkrijgen met een LLM?

- Friendly's spelen in Nieuw-Zeeland?
- tornooi organiseren? (alhoewel in FM2011 geen enkele ploeg wou komen)
- ...

Runkle

Legacy Member
Bon nieuwe game begonnen aangezien mijn seizoen bij Tenerife echt niet goed verliep.
Ben wel in de Spaanse second division B1 gebleven, maar heb nu voor Leganés gekozen.
Seizoen is goed begonnen, heb een paar free transfers kunnen binnenhalen aangezien sommige basisspelers echt te belachelijk slecht waren.

Promotie moet er zeker inzitten.

Antwerp1

Legacy Member
Met de nieuwe update van steam begonnen met Pompey <3
53mln schulden, een transferembargo (zelfs niet lenen), een heel smalle en oude kern, met -10 punten beginnen en een salarisbudget dat 100k lager ligt dan de huidige loonlast.

Van een uitdaging gesproken :D

wakka

Legacy Member
hier thuis de 0-0 kunnen houden tegen Mancity, een hele prestatie gezien de blessurelast die ik opgelopen heb de laatste weken ervoor. Het wordt zwaar om uit iets te gaan rapen, maar mss kan ik ze verrassen. ieder doelpunt dat we daar maken telt dan ook "dubbel", en aangezien we al geen tegendoelpunten moeten goedmaken zit er wel iets in.

Energised

Legacy Member
heeft er hier iemand trouwens al echt een "eigen" jeugdproduct gekregen die enorm goed wordt?

want buiten het feit dat ik overal jeugdtalenten wegkoop die dan wel wonderkinderen worden, heb ik zelf in 9 seizoenen niemand gekregen :( terwijl mn jeugdwerking wel degelijk goed is.. of heeft da te maken met het feit dat Engeland geen talenten meer aanmaakt ofzo?

wakka

Legacy Member
gregoritsch blijft hier verbazen. alleen in de JPL al heeft hij na 36 wedstrijden nu 33 doelpunten gescoord, maar daarbovenop nog eens 19 assists. Ik denk niet dat ik zijn belang voor de ploeg op een betere manier kan duidelijk maken :p

Runkle

Legacy Member
Energised zei:
heeft er hier iemand trouwens al echt een "eigen" jeugdproduct gekregen die enorm goed wordt?

want buiten het feit dat ik overal jeugdtalenten wegkoop die dan wel wonderkinderen worden, heb ik zelf in 9 seizoenen niemand gekregen :( terwijl mn jeugdwerking wel degelijk goed is.. of heeft da te maken met het feit dat Engeland geen talenten meer aanmaakt ofzo?

Heb er in totaal een stuk of 3 gehad bij Sheffield W. Maar in het algemeen trekken de rest van de engelse regens op niet veel nee.
Die 3 regens die ik heb gehad waren dan ook nog eens niet ZO speciaal (maar ook niet slecht :p), ik zal straks eens kijken voor een screenshot.

sandpatt

Legacy Member
Speel nu mijn derde seizoen bij club brugge en heb ook Gregoritsch gehaald. is bij mij egt een doelpuntenmachine :D

Bontus

Legacy Member
Na 6 seizoenen RSCA men ontslag gegeven.
Heb 6 opeenvolgende titels gehaald, 4 opeenvolgende bekers (de laatste 4 seizoenen), en 1 maal de Europa League gewonnen. Ook 4 maal de supercup gewonnen.
Jammer genoeg nooit de CL finale gehaald.

Even werkloos geweest, en heb nu getekend bij Everton, het is ondertussen eind 2017, en ze staan 14e. Ze hebben wel nog leuke spelers, maar RSCA zit zo vol vette talentjes dat ik toch ga proberen er 2 te halen :D

Zotste speler bij RSCA was toch Sylla:
Sylla3.png

wakka

Legacy Member
sandpatt zei:
Speel nu mijn derde seizoen bij club brugge en heb ook Gregoritsch gehaald. is bij mij egt een doelpuntenmachine :D

gregoritsch staat hier als topscorer in de JPL, beker van belgie en CL. doet het echt zot goed bij mij:)

Heeft daarnet nog eigenhandig Mancity uitgeschakeld door op hun veld even 2 keer te scoren.

Waelvis

Legacy Member
Hier bennek goe bezig..

Doelstelling was/is om niet te degraderen, de media voorspelde een 21e plaats (van de 22 teams). Maar ksta momenteel 1es, 3ptn voor op de 2e. 16/18, doelsaldo: 14-3.

Mn eigen tacktiek doet het goed blijkbaar :-)

cjaQ



Financieel gaat het iets minder..
Ik had een enorm kleine kern. In totaal een 25 man. Voor zowel mn A-team, reserven als -18. Mn 2 beste spelers hadden vanin het begin al langdurige blessures (3maand en 7-8 maand). Dus veel gratis spelers binnengehaald, waaronder 1 die bij de nationale ploeg van Nieuw-Zeeland speelt blijkbaar, mn AMC. Bijgevolg zit ik over mn loonbudget (Budget: 11.356&#8364;/m, loonkost: 16.155&#8364;/m)

Het zijn wel allemaal contracten die op het einde van het seizoen aflopen, dus kan ik er dan wss wel wat in snoeien.

Nu hopelijk wat doenbare tegenstanders in de beker(s), zoda ik daar zover mogelijk kan geraken en wat extra inkomsten kan garanderen.

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ben met de Spurs begonnen, 't ging een beetje moeizaam tijdens de voorbereiding. Maar de laatste wedstrijden beginnen ze eindelijk aan mijn tactiek gewoon te worden. Alleen echt te veel lange blessures in mijn verdediging. Maar die zorgen zijn bijna voorbij

Energised

Legacy Member
hmm 25 man enorm kleine kern? :p

ik heb 17 spelers in mn kern bij manutd.. (NORMAAL 23, maar 6 spelers uitgeleend :))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan