Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Energised zei:hmm 25 man enorm kleine kern?
ik heb 17 spelers in mn kern bij manutd.. (NORMAAL 23, maar 6 spelers uitgeleend)
Energised zei:hmm 25 man enorm kleine kern?
ik heb 17 spelers in mn kern bij manutd.. (NORMAAL 23, maar 6 spelers uitgeleend)
Waelvis zei:Dit zijn ALLE spelers in mn ploeg e..
- A-team
- reserven
- Jeugd
Elke keer mn reserven een match spelen moet de helft van mn A-team meedoen, waardoor die hun fitness steeds enorm laag ligt
.Waelvis zei:Savegame onherstelbaar, kben dan maar opnieuw begonnen (zat aan 2e match in comp, met 4/6). dus het is zo erg nog nie.
Maar wat zijn nu weeral zaakjes om wat extra inkomsten te verkrijgen met een LLM?
- Friendly's spelen in Nieuw-Zeeland?
- tornooi organiseren? (alhoewel in FM2011 geen enkele ploeg wou komen)
- ...
Snoeckers zei:Reserven en jeugd zijn niet echt u kern eh.
En waarom zou de helft van u A-team mee moeten doen met de reserven? Ik heb ook nooit 11 spelers beschikbaar om in de reserves te spelen maar daarom ga ik geen basisspelers gaan gebruiken. Wissels en basisspelers zijn alleen maar beschikbaar indien ze match fitness nodig hebben.
)Gazebo zei:kunt ge uw savegame ni opsturen naar de site van football manager zelf? die fixe da normaal
Waelvis zei:Om extra inkomsten te genereren organiseer ik af en toe een tornooi, tijdens het seizoen. Dat tornooi speel ik dan met mn reserven.
(Kheb het eerlijk gezegd wel nog niet bekeken of het de extra loonkosten wel dekt)
Mja, da zou miss wel kunnen. Al moet ik toegeven dat ik met een illegale versie speel, uit protest tegen steam ;-)
Maar kben opnieuw begonnen, en al mooie spelers binnengehaald, en het gaat goed, dus blijf ik doordoen.
Trouwens net een kutmatch achter de rug.. 4-2 verloren van de nr 5. Bij de rust 3-0 achter, nog tot 3-2 kunnen komen, maar toch in de laatste minuut het deksel op de neus gekregen. Toppunt is dat ik 3 blessures heb opgelopen in deze match (3 maand, 2-3 maand en 2 weken)

(ik speel enkel FM, voor de rest enkel PS3)
vanaf nu ben ik dan ook iemand die FM elk jaar gaat kopen 
Cpt. Caparzo zei:Buh, enigste nadeel aan steam is dat wanneer ik over mijn maandelijkse limiet zit ik daar dus ni op ingelogt raak. En dus ook geen fm kan spelenof één van mijn vele andere games die alleen via steam speelbaar zijn. Da vind ik zooo hatelijk
Quiller zei:Bij mijn weten (nog niet bij deze versie geprobeerd) kan je ook met steam in 'offline modus' spelen hoor...
Snoeckers zei:Hoe kunt ge nu protesteren tegen steam![]()
)
