Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bosvos zei:Hoe intensief is jullie training eigenlijk? Ik blijf maar klachten krijgen over de workload, zelfs als ik 'm verlaag. Ik heb eigenlijk geen idee of dat gezaag ook terecht is![]()

Gleke zei:PFF interland deubuut loopt slecht 2-1 verloren van litouwen ;(
na 2 min had odoi al rood maar we waren wel de betere ploeg.
btw kan het kwaad dat hazard 15 minuten te lang heeft gespeelt ?
die mocht van zijn coach maar 45 minuten spelen en heeft er 60 gedaan.
ik heb niets van zijn coach acheraf gehoord ofzo.
Bosvos zei:Hoe intensief is jullie training eigenlijk? Ik blijf maar klachten krijgen over de workload, zelfs als ik 'm verlaag. Ik heb eigenlijk geen idee of dat gezaag ook terecht is![]()
.
Gazebo zei:ben ook met gent bezig in mn 5e seizoen. Kheb alleen nog Bruls, Thijs en Conte, ma da is dan ook ma om zoveel aantal belgen te hebben in het team.. Vervelende regel aangezien er geen toptalenten zijn in Belgie (buiten Praet die ik ook in mn team heb) en mn bestuur de jeugdopleiding niet wilt verbeteren

. Heb wel een back up maar die is een dikke maand oud
.
.
Waelvis zei:Ik ga opnieuw beginnen, mn game met RSCA is alle uitdaging weg.. (Wel nog geen CL gewonnen, maar wel al EL, beker...)
Kheb precies meer plezier met een LLM.
Ik heb getwijfeld tussen:
- België laagste klasse
- Engeland: Blue Square N/S
- Duitsland laagste klasse
- Italië laagste klasse
- Ijsland laagste klasse
- Lokeren (om zo van Lokeren de beste Belgische ploeg te proberen maken)
Het team kies ik uit de laagst mogelijke klasse, met de teamnaam die me meest aanspreekt. Zonder rekening te houden met doel, budget, stertke, ...
Keuze is gevallen op Maidenhead uit Engelse Blue Square Bet South.
2e plaats was voor Darmstadt uit Duitse 3e klasse...
Kga trouwens denk ik proberen om voor het eerst zelf een tacktiek uit te werken ipv enen te downloaden...
Finarfin zei:Thijs??
Aantal in België opgeleide spelers raak je toch vrij snel aan (allez, toch zeker na 5 seizoenen, je hebt maar 3 seizoenen nodig).
En ik zet meestal mijn talenten meteen in de ploeg, dus dan is da moeilijk als ge veel Brazilianen en Fransen hebtWaelvis zei:Ik ga opnieuw beginnen, mn game met RSCA is alle uitdaging weg.. (Wel nog geen CL gewonnen, maar wel al EL, beker...)
Kheb precies meer plezier met een LLM.
Ik heb getwijfeld tussen:
- België laagste klasse
- Engeland: Blue Square N/S
- Duitsland laagste klasse
- Italië laagste klasse
- Ijsland laagste klasse
- Lokeren (om zo van Lokeren de beste Belgische ploeg te proberen maken)
Het team kies ik uit de laagst mogelijke klasse, met de teamnaam die me meest aanspreekt. Zonder rekening te houden met doel, budget, stertke, ...
Keuze is gevallen op Maidenhead uit Engelse Blue Square Bet South.
2e plaats was voor Darmstadt uit Duitse 3e klasse...
Kga trouwens denk ik proberen om voor het eerst zelf een tacktiek uit te werken ipv enen te downloaden...
. Daar haalt ge imo veel meer plezier uit dan zo'n tactiek op te zoeken op google. Dan voelt het altijd wel zo'n beetje cheaten aan vind ik.Vedeco zei:Tactieken maak ik altijd zelf. De trainingen download ik wel aangezien ik daar geen fun in zie om mijn tijd in te steken.
.