Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
Hoe intensief is jullie training eigenlijk? Ik blijf maar klachten krijgen over de workload, zelfs als ik 'm verlaag. Ik heb eigenlijk geen idee of dat gezaag ook terecht is :p

Gleke

Legacy Member
Bosvos zei:
Hoe intensief is jullie training eigenlijk? Ik blijf maar klachten krijgen over de workload, zelfs als ik 'm verlaag. Ik heb eigenlijk geen idee of dat gezaag ook terecht is :p

bod op teves (2,5 milj) en silva (10milj) allebij aanvaard maar ze willen niet :(

Gleke

Legacy Member
PFF interland deubuut loopt slecht 2-1 verloren van litouwen ;(
na 2 min had odoi al rood maar we waren wel de betere ploeg.
btw kan het kwaad dat hazard 15 minuten te lang heeft gespeelt ?
die mocht van zijn coach maar 45 minuten spelen en heeft er 60 gedaan.
ik heb niets van zijn coach acheraf gehoord ofzo.

wakka

Legacy Member
Gleke zei:
PFF interland deubuut loopt slecht 2-1 verloren van litouwen ;(
na 2 min had odoi al rood maar we waren wel de betere ploeg.
btw kan het kwaad dat hazard 15 minuten te lang heeft gespeelt ?
die mocht van zijn coach maar 45 minuten spelen en heeft er 60 gedaan.
ik heb niets van zijn coach acheraf gehoord ofzo.

Is normaal gezien eerder een verzoek. Ze kunnen u nooit verplichten om hem max 45minuten te laten spelen. Ik denk dat ze wel lastig kunnen gaan doen als het om vriendschappelijke wedstrijden gaat (dan kunnen ze weigeren spelers te laten vertrekken denk ik)

Gleke

Legacy Member
ja fellaini en vertongen mohten niet mee van hun trainers :(
en courtois en mignolet zijn gekwetst ...

Runkle

Legacy Member
Bosvos zei:
Hoe intensief is jullie training eigenlijk? Ik blijf maar klachten krijgen over de workload, zelfs als ik 'm verlaag. Ik heb eigenlijk geen idee of dat gezaag ook terecht is :p

Die staat net niet op Hard. Ze klagen er veel over maar daar trek ik me niets van aan :).

Sir.Killalot

Legacy Member
Voor de meeste van mijn spelers staat de training op hard of net niet op very hard en die zijn daar tevreden mee.

De paar tamzakken die klagen krijgen een apart trainingschema en zijn de eerste kandidaten voor een vertrek uit mijn ploeg :unsure:

Als ze klagen raken ze trouwens sneller geblesseerd. En naar mijn gevoel is hun training dan sowieso ook minder effectief.

boivin

Legacy Member
training net niet op zwaar, als er gezaag komt luister ik daar niet naar.
Seizoen 2013-2014 voorbij, met de Premier League als enige trofee en Walcott algemeen topschutter met 54 goals in 48 matchen :drool:
nu het WK proberen winnen met Frankrijk!

Finarfin

Legacy Member
Gazebo zei:
ben ook met gent bezig in mn 5e seizoen. Kheb alleen nog Bruls, Thijs en Conte, ma da is dan ook ma om zoveel aantal belgen te hebben in het team.. Vervelende regel aangezien er geen toptalenten zijn in Belgie (buiten Praet die ik ook in mn team heb) en mn bestuur de jeugdopleiding niet wilt verbeteren

Thijs??:p
Aantal in België opgeleide spelers raak je toch vrij snel aan (allez, toch zeker na 5 seizoenen, je hebt maar 3 seizoenen nodig).

Runkle

Legacy Member
Fuuuuuu, heb op een of andere manier over men Sheff W/RSCA game gesaved :(. Heb wel een back up maar die is een dikke maand oud :(.

Nja, hoogstwss ging ik toch niet meer op die savegame spelen sinds ik op een nieuwe met Tenerife begonnen (heb zo goed als niemand kunnen kopen wegens nihil budget). Maar wel al men goede werk verloren :(.

Waelvis

Legacy Member
Ik ga opnieuw beginnen, mn game met RSCA is alle uitdaging weg.. (Wel nog geen CL gewonnen, maar wel al EL, beker...)

Kheb precies meer plezier met een LLM.

Ik heb getwijfeld tussen:

- België laagste klasse
- Engeland: Blue Square N/S
- Duitsland laagste klasse
- Italië laagste klasse
- Ijsland laagste klasse
- Lokeren (om zo van Lokeren de beste Belgische ploeg te proberen maken)

Het team kies ik uit de laagst mogelijke klasse, met de teamnaam die me meest aanspreekt. Zonder rekening te houden met doel, budget, stertke, ...



Keuze is gevallen op Maidenhead uit Engelse Blue Square Bet South.
2e plaats was voor Darmstadt uit Duitse 3e klasse...


Kga trouwens denk ik proberen om voor het eerst zelf een tacktiek uit te werken ipv enen te downloaden...

Bonzo

Legacy Member
Seizoen 2015-2016 zit er op. Met Standard de titel, beker en CL (finale tegen Porto 3-2 gewonnen) gewonnen. Met de CL heb ik nu alles gewonnen met Standard, ben ik dan ook vertrokken.

Een week voor de CL finale bood Man. UTD me een contract aan. Ik stelde de beslissing een week uit, omdat ik m'n werk bij Standard nog wou afmaken. Na de CL finale kwamen ze terug, en aanvaardde ik het voorstel.
Ik ben 3 dagen manager bij Man. UTD wanneer ik een mail krijg dat Wenger ontslagen is bij Barcelona en dat ze mij wel zouden zien zitten. Ik maak m'n interesse kenbaar en solliciteer ook, waarbij ik een melding krijg dat mijn sollicitatie in dank ontvangen werd. Man. UTD kon er iets minder mee lachen, en stelde me voor om ontslag te nemen om mijn imago hoog te houden. Ik ga akkoord en neem ontslag, ik zou toch naar Barcelona kunnen.
Helaas, Barclona kiest voor Roberto Mancini (toen trainer van Man. City) als hoofdtrainer! Daar zit ik dan, werkloos (wel nog manager van de RD). Dan maar meteen bij Man. City gesolliciteerd, en ook bij Inter toen daar een plaats vrijkwam. Man. City bood me een contract aan, dus toch een overstap naar een topteam.

Wel stom dat Man. UTD nu bij de clubs staan waar ik aan de slag was, ik was er bijgod 3 dagen manager :D

Eerste zaak is nu om enkele van m'n toptalenten bij Standard naar Man. City te halen. Moet lukken met dat budget!

Runkle

Legacy Member
Waelvis zei:
Ik ga opnieuw beginnen, mn game met RSCA is alle uitdaging weg.. (Wel nog geen CL gewonnen, maar wel al EL, beker...)

Kheb precies meer plezier met een LLM.

Ik heb getwijfeld tussen:

- België laagste klasse
- Engeland: Blue Square N/S
- Duitsland laagste klasse
- Italië laagste klasse
- Ijsland laagste klasse
- Lokeren (om zo van Lokeren de beste Belgische ploeg te proberen maken)

Het team kies ik uit de laagst mogelijke klasse, met de teamnaam die me meest aanspreekt. Zonder rekening te houden met doel, budget, stertke, ...



Keuze is gevallen op Maidenhead uit Engelse Blue Square Bet South.
2e plaats was voor Darmstadt uit Duitse 3e klasse...


Kga trouwens denk ik proberen om voor het eerst zelf een tacktiek uit te werken ipv enen te downloaden...

Je kan ook eentje downloaden en deze dan tweaken naar wat jij wil.
Ik heb dit vroeger zo gedaan, omdat ik toen nog niet echt goed was in tactics, uiteindelijk lijkt de tactic die ik gebruik helemaal niet meer op het origineel maar werkt hij wel uitstekend.

boivin

Legacy Member
LLM in England is wel interessant omdat je daar veel mogelijkheden hebt, goeie stadions, redelijk stevige financiën,...
Lokeren is ook plezant, maar beperkt in financiën

Gazebo

Legacy Member
Finarfin zei:
Thijs??:p
Aantal in België opgeleide spelers raak je toch vrij snel aan (allez, toch zeker na 5 seizoenen, je hebt maar 3 seizoenen nodig).

joa, dien is nog goed genoeg :) En ik zet meestal mijn talenten meteen in de ploeg, dus dan is da moeilijk als ge veel Brazilianen en Fransen hebt

RonnoR

Legacy Member
Waelvis zei:
Ik ga opnieuw beginnen, mn game met RSCA is alle uitdaging weg.. (Wel nog geen CL gewonnen, maar wel al EL, beker...)

Kheb precies meer plezier met een LLM.

Ik heb getwijfeld tussen:

- België laagste klasse
- Engeland: Blue Square N/S
- Duitsland laagste klasse
- Italië laagste klasse
- Ijsland laagste klasse
- Lokeren (om zo van Lokeren de beste Belgische ploeg te proberen maken)

Het team kies ik uit de laagst mogelijke klasse, met de teamnaam die me meest aanspreekt. Zonder rekening te houden met doel, budget, stertke, ...



Keuze is gevallen op Maidenhead uit Engelse Blue Square Bet South.
2e plaats was voor Darmstadt uit Duitse 3e klasse...


Kga trouwens denk ik proberen om voor het eerst zelf een tacktiek uit te werken ipv enen te downloaden...

Goeie keuze :). Daar haalt ge imo veel meer plezier uit dan zo'n tactiek op te zoeken op google. Dan voelt het altijd wel zo'n beetje cheaten aan vind ik.

Vedeco

Legacy Member
Tactieken maak ik altijd zelf. De trainingen download ik wel aangezien ik daar geen fun in zie om mijn tijd in te steken.

Runkle

Legacy Member
Vedeco zei:
Tactieken maak ik altijd zelf. De trainingen download ik wel aangezien ik daar geen fun in zie om mijn tijd in te steken.

Tis nu niet dat een training in elkaar steken lang duurt eh :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan