Thierrichi
Legacy Member
Ik vraag me af hoe het komt dat ik nooit wordt geselecteerd voor de manager van het jaar in België. Ben nu al 5 maal kampioen geworden met Beerschot en ook regelmatig de beker veroverd. Dit seizoen zit ik zelfs in eind fase van CL. En toch zijn er drie andere coaches geselecteerd voor manager van het jaar.

)
.
Soit, tot nu toe heb ik het nog kunnen redden met minder mooi voetbal en een beetje geluk. 6 punten voorsprong en nog 5 matchen te gaan. Maar ik moet wel nog naar Standard en Brugge, mijn achtervolgers. En nu beginnen de schorsingen en blessures natuurlijk frequenter te worden 
