Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thierrichi

Legacy Member
Ik vraag me af hoe het komt dat ik nooit wordt geselecteerd voor de manager van het jaar in België. Ben nu al 5 maal kampioen geworden met Beerschot en ook regelmatig de beker veroverd. Dit seizoen zit ik zelfs in eind fase van CL. En toch zijn er drie andere coaches geselecteerd voor manager van het jaar.

nonkel wulle

Legacy Member
Superveel geluk gehad in de kwartfinale CL.:D

25u5hex.png

Heenmatch 1-0 verloren in Real.
Terugmatch zag er niet goed uit aangezien Higuain alleen op doel afging. Maar op miraculeuze wijze nog teruggekomen.^^

Runkle

Legacy Member
Gele kaarten zijn geen pokemonkaarten eh, die zijn niet om te verzamelen.

Bosvos

Legacy Member
Tot nu toe heb ik mij al geamuseerd met FM12, voordien was ik alles beu na één seizoen, maar nu zit ik toch al in mijn tweede (een mijlpaal voor mij :lol:)

Maar nu hangt het toch mijn kloten uit, vorig seizoen in de playoffs de titel gemist met Gent (1 punt achter op Standard) en nu heb ik 5 punten voorsprong (na halvering) en mag ik de playoffs aanvangen met een B-team gemengd met mijn U19 dankzij international duties :sop:

nonkel wulle

Legacy Member
Pak eigenlijk zeer weinig kaarten maar die match was inderdaad een uitzondering.:D

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik heb al matchen gehad waar heel mijn ploeg, uitgezonderd de keeper, een gele kaart heeft gepakt :p.

Runkle

Legacy Member
Man man, heel het seizoen presteert men team uitzonderlijk (alles gewonnen behalve 2 matchen gelijk) met nauwelijks tegendoelpunten. Zelf in de CL doen ze het zeer goed (5-1 thuiswinst tegen chelsea). Maar vanaf de Play-offs vegen ze er precies hun voeten aan, kunnen nauwelijks kansen creëren en als er zijn, dan scoren ze niet...


Bosvos zei:
Tot nu toe heb ik mij al geamuseerd met FM12, voordien was ik alles beu na één seizoen, maar nu zit ik toch al in mijn tweede (een mijlpaal voor mij :lol:)

Maar nu hangt het toch mijn kloten uit, vorig seizoen in de playoffs de titel gemist met Gent (1 punt achter op Standard) en nu heb ik 5 punten voorsprong (na halvering) en mag ik de playoffs aanvangen met een B-team gemengd met mijn U19 dankzij international duties :sop:

Heb dat ook soms voor, al een geluk dat ik een paar talentjes in de jeugd heb zitten en dat dit vaak maar voor 1 of 2 matchen is.
Het ergste voor mij is de Africa Cup, daar verlies ik het meeste spelers aan (dat probleem heb ik nu wel al wat weggewerkt).
Dat gecombineerd met blessures gaf me op een bepaald moment 4 basisspelers over.

Bosvos

Legacy Member
Snoeckers zei:
Maar vanaf de Play-offs vegen ze er precies hun voeten aan, kunnen nauwelijks kansen creëren en als er zijn, dan scoren ze niet...

Dat ondervind ik ook nu :( Soit, tot nu toe heb ik het nog kunnen redden met minder mooi voetbal en een beetje geluk. 6 punten voorsprong en nog 5 matchen te gaan. Maar ik moet wel nog naar Standard en Brugge, mijn achtervolgers. En nu beginnen de schorsingen en blessures natuurlijk frequenter te worden :D

Sir.Killalot

Legacy Member
Snoeckers zei:
Heb dat ook soms voor, al een geluk dat ik een paar talentjes in de jeugd heb zitten en dat dit vaak maar voor 1 of 2 matchen is.
Het ergste voor mij is de Africa Cup, daar verlies ik het meeste spelers aan (dat probleem heb ik nu wel al wat weggewerkt).
Dat gecombineerd met blessures gaf me op een bepaald moment 4 basisspelers over.



De Africa Cup is echt kut -_-

Runkle

Legacy Member
Bosvos zei:
Dat ondervind ik ook nu :( Soit, tot nu toe heb ik het nog kunnen redden met minder mooi voetbal en een beetje geluk. 6 punten voorsprong en nog 5 matchen te gaan. Maar ik moet wel nog naar Standard en Brugge, mijn achtervolgers. En nu beginnen de schorsingen en blessures natuurlijk frequenter te worden :D

Heb een voorsprong van 15 punten na 1 verlies, het is niet dat men titel in het gedrang komt maar het is toch wel irritant.

Misterblort

Legacy Member
Bleh kheb mijn spel omzeep gedaan..
Kwast ewa beu om met Anderlecht te speen omda mijnen beste speler is weggegaan naar Chelsea voor 0€ hij wou ni bijtekenen.. Dan hebbek ontslag genomen en kon ik naar Manchester City.. Kheb da dan maar aanvaard en kheb geld genoeg ma kmis Anderlecht ^^

Bosvos

Legacy Member
En om het allemaal nog plezanter te maken crasht mijn spel net als ik nog maar 1 puntje nodig had om kampioen te spelen.
Nu mag ik die drie laatste belangrijke, irritante en moeilijke matchen opnieuw spelen. :sop:

Gleke

Legacy Member
ik weet ook niet goed wat te doen ik heb nu bijna mijn 3 seizoenen gedaan met standard en denk iets nieuws te gaan doen maar dan ben ik al mijn talenten kwijd :'( en ik had ze juist allemaal nieuwe contracten gegeven zodat ze tot de max datum bij mij bleven.

Runkle

Legacy Member
Gleke zei:
ik weet ook niet goed wat te doen ik heb nu bijna mijn 3 seizoenen gedaan met standard en denk iets nieuws te gaan doen maar dan ben ik al mijn talenten kwijd :'( en ik had ze juist allemaal nieuwe contracten gegeven zodat ze tot de max datum bij mij bleven.

Goh ja, als je alles hebt gewonnen is het leuker om bij een nieuwe ploeg te beginnen en deze naar de top te brengen. Constant aan de top spelen is na een tijd echt niet fun niet meer. Daarom dat het bij mij wss men laatste seizoen wordt bij Anderlecht, CL winst zit er dik in (5-1 thuiswinst tegen chelsea, 1-1 uit + 0-2 winst op Bayern) dus heb ik alles gewonnen bij anderlecht wat er te winnen valt.

Quiller

Legacy Member
Gleke zei:
ik weet ook niet goed wat te doen ik heb nu bijna mijn 3 seizoenen gedaan met standard en denk iets nieuws te gaan doen maar dan ben ik al mijn talenten kwijd :'( en ik had ze juist allemaal nieuwe contracten gegeven zodat ze tot de max datum bij mij bleven.

Das heel simpel : maak een dubbele save... De ene noem je bv '@standard' en de ander '@whatever'... dan kan je wat anders proberen en als je dan spijt krijgt kan je nog altijd met standard verderspelen op de andere save.

lordfett

Legacy Member
wat een CL finale tegen barca :lol::lol:
ik moest omwille van gele kaarten en blessures 1 van mijn reserven opstellen als basis speler. die heeft een heel seizoen lang geen enkele match mogen spelen van mij en stond sinds kort zelfs al op de transfer lijst.
rarara wie scoort er in de 88ste minuut in een corner fase :scream:
als beloning maar van de transfer lijst gehaald :)

Gleke

Legacy Member
Quiller zei:
Das heel simpel : maak een dubbele save... De ene noem je bv '@standard' en de ander '@whatever'... dan kan je wat anders proberen en als je dan spijt krijgt kan je nog altijd met standard verderspelen op de andere save.

super idee ik ga dat zeker doen ty :)
ik moet alleen de CL nog winnen met standard en dan heb ik zowat alles gewonnen buiten de supercup maar dat is niet echt de belangrijkste beker die er is hé

Gazebo

Legacy Member
Ksla altijd op als k een aanbieding krijg van een andere club, ma meestal doe ik daar nix mee. Ik blijf altijd bij dezelfde ploeg. Ma als ge dan opnieuw wilt beginnen bij een andere ploeg dan hebt ge al 3 seizoenen gespeeld, wa wel goed is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan