Sir.Killalot
Legacy Member
Svartálfar zei:Club Brugge ...![]()
Probeer nochtans aanvallende te spelen maar worden ook enorm veel kansen gemist, totaal geen efficientie in de ploeg.
Wat is uw tactiek?
Bij mij draait de ploeg vrij vlot. We zijn nu januari en ik sta nog steeds op kop, ook al zat (en zit eig.) ik even in een vormdipje. Tweedes geworden in de groepsronde van de EL (met Arsenal en Mainz er in). Uit 0-0 gelijk gespeeld tegen Arsenal, en thuis ze met 3-0 ingemaakt. Nu moet ik tegen PSG. Als ik kan spelen zoals tegen Arsenal, dan maak ik een kans
. Het is vooral op aanvallend vlak dat ik met problemen zit. Vleminckx kan echt goed zijn wanneer hij in vorm is, maar zit nu precies toch wat in een dipje. Bacca heeft enorme moeite om zich aan te passen. Grappig trouwens: Vleminckx speelde beter dan Bacca, dus gaf ik de voorkeur aan Vleminckx. Bacca wil meer spelen, dus ik beloof hem speelkansen. Dag nadien komt hij zeggen dat hij zich niet kan aanpassen, dus ik ben zo nobel om hem toe te staan een maandje naar huis te gaan. Komt hij terug en is hij woedend omdat ik mijn belofte heb gebroken om hem meer te laten spelen. Jah... Soit, hij is terug content nu en hij pikt af en toe wel eens een goaltje mee.
Refaelov (sp) ga ik proberen verkopen na dit seizoen. Nog nooit zo een blessuregevoelige speler gehad. We zitten in januari en hij is al voor de 4de of 5de keer out. En altijd voor enkele weken. Mijn AML en AMR zijn cruciaal voor mijn tactiek en Brugge zit sowieso al niet op rozen op dat vlak qua spelermateriaal, zeker niet wanneer de beste speler op die positie van't minste dood valt. Dringend nood aan versterking dus op dat vlak.
Edit: ik gebruik trouwens drie keer dezelfde formatie, maar dan drie keer met een andere ingesteldheid (aanvallend - normaal - verdedigend). Meestal ga ik voor aanvallend, tegen ploegen zoals Arsenal is verdedigend een must. Normale ingesteldheid is voor wanneer ik tegen een gelijkwaardige ploeg uit moet spelen en ik merk dat het niet lukt met aanvallend.




