Runkle
Legacy Member
Sir.Killalot zei:Ik vind nooit deftige RAM's. Die bestaan niet meer volgens mij -_-
Ik vind niet anders, deftige LAM's of flankverdedigers daarentegen, heb er op men leganés spel nu wel 1 zeer goede (wel 14 mil voor moeten neerleggen).

Misschien wat minder op lager niveau... 
.