Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Runkle

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ik vind nooit deftige RAM's. Die bestaan niet meer volgens mij -_-

Ik vind niet anders, deftige LAM's of flankverdedigers daarentegen, heb er op men leganés spel nu wel 1 zeer goede (wel 14 mil voor moeten neerleggen).

Black Cock

Legacy Member
Eindelijk trainer bij Juventus!
Heb Birmingham wel op de 1e plaats achtergelaten, dus ze kunnen hun plan trekken :D

Waelvis

Legacy Member
Alle, hier met Lokeren 3es geworden (na Rsca en Gent), en bekerfinale verloren van Rsca)

Al 6 spelers die komen zagen dat ze naar een "grotere" club willen.
Leko wou al een gans seizoen zijn contract nie verlengen, aangezien ik hem max 5750€ loon kon geven, en zn huidig loon 6750 was. Nu 1 maand voor zn contract verliep nog eens geprobeerd, zn eerste voorstel: 2800€ loon... Direct aanvaard ;-)

Sir.Killalot

Legacy Member
Snoeckers zei:
Ik vind niet anders, deftige LAM's of flankverdedigers daarentegen, heb er op men leganés spel nu wel 1 zeer goede (wel 14 mil voor moeten neerleggen).

Volgens mij kunt ge een hele ploeg vullen met enkel LAM's :unsure: Misschien wat minder op lager niveau...



En ja, flankverdedigers zijn ook lastig. Maar imo opnieuw ook vooral op rechts.

Svartálfar

Legacy Member
Hier gaat het voorlopig goed.

Nog altijd ongeslagen 1ste in de competitie met nog 1 match te gaan (daarna play-offs), doelstelling Bekerfinale halen is zo goed als binnen na de 4-1 overwinning tegen GBA en in de EL zit ik in de 2de ronde R.U. na PSV te hebben verslaan (Thuis 1-0 gewonnen, uit 3-2 verloren), nu tegen Udinese de volgende ronde. Toch ook een doenbare affiche.

En ook mijn spelers individueel presteren goed, Vleminckx is topschutter en Bakenga staat 2de in die lijst, Vadis heeft de meeste assists (en heeft de gouden schoen gewonnen in januari) en Hoefkens heeft de hoogste gemiddelde prestatie.

Waelvis

Legacy Member
Vraagje::


Budget: 1.6M

Gezocht:
- 2CM's (1 defensieve en 1 gewone)
- 2DC's, liefst niveau Taravel (mogen al wat leeftijd hebben)

Runkle

Legacy Member
Waelvis zei:
Vraagje::


Budget: 1.6M

Gezocht:
- 2CM's (1 defensieve en 1 gewone)
- 2DC's, liefst niveau Taravel (mogen al wat leeftijd hebben)

CM: muralha (defensief)
DC: Manuel Lucena

Zijn de eerste die in me opkomen.

Vedeco

Legacy Member
In België zijn Biset en Van Hoevelen echt heel deftig.
Birger Maertens is ook handig op dat niveau.

De Mets gebruik ik ook in mijn Gent game en die scoort ook regelmatig op corner.

Runkle

Legacy Member
3e seizoen in de Liga BBVA loopt zeer vlotjes, sta momenteel 2es met 48 punten (2 punten achter op Real Madrid).
In de Europa League ben ik groepswinnaar geworden in een groep met Liverpool, Kopenhagen en een oost-europese ploeg (kan niet direct op de naam komen). Eerste Knock-out ronde mocht ik het direct opnemen tegen Inter, ginder 1-0 gaan verliezen om ze dan thuis droog in de kakker te nemen met 6-0.
Volgend seizoen zal het zoeken worden naar een extra LAM, is de enigste positie waarop ik niet echt vaak kan roteren.

Ben ondertussen ook al 3 jaar bondscoach bij spanje, daar zit ondertussen 3 man van mijn ploeg tussen (waaronder een genaturaliseerde Tsjech).

puni

Legacy Member
Waelvis zei:
Vraagje::


Budget: 1.6M

Gezocht:
- 2CM's (1 defensieve en 1 gewone)
- 2DC's, liefst niveau Taravel (mogen al wat leeftijd hebben)

Norwood is ook ideaal voor Belgische subtop, en moet absoluut niet veel kosten. In FM11 draaide die bij mij zelfs vlot mee als subtopper in de PL.

EDIT: Blijkbaar zit-ie na de patch bij United, dus waarschijnlijk geen optie meer. Spijtig. :(

Tracktor19

Legacy Member
Heb mijn spel met FC United of Manchester terug opgepakt in het seizoen '21 -'22 sta nu 4e in de League 2 na 10 speeldagen met 20/30 op 5 punten van de leider Yeovil. Heb nu juist met 2-0 verloren van Southend (stonden 15e) en daar moet ik dan juist van verliezen. Is echt dan zo frustrerend om van een middenmotor te verliezen als je juist met 4-0 hebt gewonnen van Luton, die ook bovenaan staan. Hopelijk kan ik de titel nog pakken (alhoewel top 3 van de League 2 rechtstreeks promoveert).

Ben al uitgeschakeld in de league cup door te verliezen van Derby (Championship), juist de ploeg waar ik mijn beste centrale verdediger van vorige seizoenen verkocht voor 100k.

Volgende wedstrijd is tegen Stockport uit de League 1 in de tweede ronde van de Vans Throphy. In de vorige ronde Carlisle (eveneens League 1) eruitgeknikkerd.

Runkle

Legacy Member
2e knockout ronde in de Europa League zit er hier ook op; zowel uit als thuis 3-1 gewonnen tegen Stuttgart. Volgende ronde is tegen Vitesse, geen overdreven moeilijke affiche (ze hebben wel een extreem goede spits lopen).

Titelstrijd is ook serieus spannend:

Leganés: 63 punten in 30 matchen
Real Madrig: 62 punten in 29 matchen
Real sociedad: 61 punten in 30 matchen.

Ik heb wel het gemakkelijkere programma maar toch... Had ook totaal niet verwacht dat ik het uiteindelijk zo goed zou doen (ik had een top 5 verwacht).

wakka

Legacy Member
Ik heb hier een speler gehuurd van real Madrid. jonge CM.
Die kerel doet het fantastisch als hij speelt.
Nu doe ik een bod bij Real, en gaan ze akkoord ook. (iets wat ik niet verwachtte)
Wilt die kerel nie komen :(

Runkle

Legacy Member
wakka zei:
Ik heb hier een speler gehuurd van real Madrid. jonge CM.
Die kerel doet het fantastisch als hij speelt.
Nu doe ik een bod bij Real, en gaan ze akkoord ook. (iets wat ik niet verwachtte)
Wilt die kerel nie komen :(

Beetje logisch eh :p.

En torres blijft precies wel zotte speler, 32 jaar en nog 17 acceleration en 16 pace.

Energised

Legacy Member
hmm gek,

speler vn mij (speelt wel altijd, ma zeker niet de beste speler vn de club) wilt weg omdat ie
"alles al gewonnen heeft" bij mijn ploeg.. goed, speler aangeboden voor 70m en real biedt 53m + 20% doorverkoop clausule, tjah, strik erom en weg ermee? :p kan ik 'n 15jarig megatalent op zijn plek vlammen..

edit : paar dagen na de verkoop van mn middenvelder heb ik ook mn keeper aangeboden voor 60m (heb 'n veel beter talent op de bank) en real hapt toe voor 51m.. dus op 'n week tijd 104!!!! miljoen verdient aan real madrid ^^ blijkbaar loont talentscouting en goedkoop aantrekken op jonge leeftijd (middenvelder gratis & keeper 4.5m betaald) :p

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Haha nice, bij mij willen al die ploegen nooit hoger gaan dan 30mil. Der zijn veel ploegen die interesse hebben in Bale, maar niemand die er veel voor op tafel wilt leggen. Nuja des te beter voor mij uiteindelijk :D

Energised

Legacy Member
mja ik was ook wel verbaasd dat ze zoveel op tafel legden, want meestal bieden ze veel minder dan wat ik vraag (beetje nrml denk ik) dus ga ik telkens meer vragen, van die middenvelder had ik 70m voor gevraagd omdat ik hem niet wou verkopen en als niemand n' bod ging doen dan zag hij dat hij beter kon blijven (gebeurd meestal), maar real wou toch meer dan 50m geven, en dan ist verkopen, hoe goed de speler ook is

fearofthedark

Legacy Member
FM chrasht altijd op dezelfste dag.
krijg een nieuwsbericht binnen dat scouting in een bepaald land is beindigd door Insurt Surname...
any chance to fix it?
want echt klote, net voor de finale van de spaanse beker...

Runkle

Legacy Member
fearofthedark zei:
FM chrasht altijd op dezelfste dag.
krijg een nieuwsbericht binnen dat scouting in een bepaald land is beindigd door Insurt Surname...
any chance to fix it?
want echt klote, net voor de finale van de spaanse beker...

Elke keer je je mails moet lezen, al u mails selecteren en read doen (je kan dit via de knopjes net boven de inbox doen).
Dit ga je moeten doen totdat die mail niet meer tussen de 225 mails staat die je in je inbox kan hebben.

Ik moet wel zeggen dat sinds de laatste patch weer veel meer crasht.

Energised

Legacy Member
woop ! 50 zeges op 'n rij ^^

toch maar eens rondkijken of er nergens 'n gevallen topclub is wat ik kan terugbrengen want dees begint eentonig te worden :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan