dadash
Legacy Member
Tracktor19 zei:Ben er mee begonnen in het seizoen 2012-2013 in de Blue Square North (sla altijd eerste seizoen over (simuleer dat) en eind juni 2012 begin ik dan met zo'n ploegje dat promoveert naar de BSN).
Ach zo. Niet makkelijk om wat degelijke spelers te vinden met zo'n ploegje neem ik aan. Ik had het makkelijk met Luton (BSP) die hebben een reputatie voor een L1 ploeg waardoor ik dus elk jaar makkelijk goede spelers vrij kon aantrekken.
(1 win en 3 draws). Tijd voor een andere tactiek, eens met wingers proberen.
Aan het updaten, nieuwe Genie Scout staat klaar, let the games begin! Denk dat ik met ManC begin en daar nog 2 belgische spelers binnenhaal
.
Ik hoop maar dat ze nog een beetje vertrouwen in me hebben en niet direct ontslagen want ik wil echt uit die serieuze dip komen.