R009
Legacy Member
Cpt. Caparzo zei:Oh man, ik krijg borussia dortmund maar gewoon niet aan het voetballen. Der zit zoveel talent in die groep en in de voorbereiding verliep alles perfect en nu in de competitie sta ik gewoon 16deIk hoop maar dat ze nog een beetje vertrouwen in me hebben en niet direct ontslagen want ik wil echt uit die serieuze dip komen.
Allee ik hoop dat het met mij dan beter verloopt.. mijn voorbereiding is echt slecht. Verloren tegen Twente en tegen Ajax. Met 0-1 gewonnen tegen Charleroi (2de klasser... ). Hopelijk kan ik in de competitie een goede start nemen en lekker meedraaien in de middenmoot..
Ik hoop maar dat ze nog een beetje vertrouwen in me hebben en niet direct ontslagen want ik wil echt uit die serieuze dip komen.
of is het een ultra defensieve oplossing?


