Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R009

Legacy Member
Cpt. Caparzo zei:
Oh man, ik krijg borussia dortmund maar gewoon niet aan het voetballen. Der zit zoveel talent in die groep en in de voorbereiding verliep alles perfect en nu in de competitie sta ik gewoon 16de :s Ik hoop maar dat ze nog een beetje vertrouwen in me hebben en niet direct ontslagen want ik wil echt uit die serieuze dip komen.

Allee ik hoop dat het met mij dan beter verloopt.. mijn voorbereiding is echt slecht. Verloren tegen Twente en tegen Ajax. Met 0-1 gewonnen tegen Charleroi (2de klasser... ). Hopelijk kan ik in de competitie een goede start nemen en lekker meedraaien in de middenmoot..

St0wned

Legacy Member
tegen Twente en Ajax verliezen is nu ook niet echt een schande als je met beerschot speelt. een 4-6-0 spelen met zo'n team is dan wel weer ambitieus :p of is het een ultra defensieve oplossing?

Bonzo

Legacy Member
De Laet moet wel haalbaar zijn, desnoods huren. Ikl heb 'm in m'n 2de jaar naar Standard kunnen halen.

R009

Legacy Member
St0wned zei:
tegen Twente en Ajax verliezen is nu ook niet echt een schande als je met beerschot speelt. een 4-6-0 spelen met zo'n team is dan wel weer ambitieus :p of is het een ultra defensieve oplossing?

Die 4-6-0 is een ultra defensieve oplossing. Dit omdat ik wat door mijn verdedigers zit.. Ik moet zoals eerder vermeld opzoek naar een VR en een CV... zeker de VR is een pijnpunt bij Beerschot...

dadash

Legacy Member
Cpt. Caparzo zei:
Oh man, ik krijg borussia dortmund maar gewoon niet aan het voetballen. Der zit zoveel talent in die groep en in de voorbereiding verliep alles perfect en nu in de competitie sta ik gewoon 16de :s Ik hoop maar dat ze nog een beetje vertrouwen in me hebben en niet direct ontslagen want ik wil echt uit die serieuze dip komen.

Mij lukt het ook niet in de Bundesliga. Spelen ook allemaal andere opstellingen. In Engeland heb ik 4 jaar lang 90% van de tijd tegen 4-4-2s gespeeld nu krijg ik gans andere opstellingen tegen me. Veelal opstellingen met veel spelers in het middenveld vooral centraal dan. Is het daarom dat het nu zo stroef loopt ik weet het niet. Maar begin het wel te krijgen. Begin ging moeizaam, kon ik uiteindelijk 3x op rij winnen dacht ik nu ben ik weg maar 2 draws en dan 5 nederlagen op rij zit ik weer helemaal in het slop.

St0wned

Legacy Member
Je kan Jens Cools van Westerlo proberen te halen. In mijn spel was die overbodig dus huren of kopen moet wel mogelijk zijn

R009

Legacy Member
St0wned zei:
Je kan Jens Cools van Westerlo proberen te halen. In mijn spel was die overbodig dus huren of kopen moet wel mogelijk zijn

Ik vermoed dat je het tegen mij hebt... Is dit een VR of CV? Want dan heb ik wel een paar potentiele targets. De Laet, Cools, Diogo.... Moet ik allemaal eens op een shortlist zetten en op men bureau hangen :p

St0wned

Legacy Member
denk dat cools zowel centraal als op rechts uit de voeten kan. maar vooral een speler voor op de rechts is


edit: ons FM forum is weg :(

R009

Legacy Member
St0wned zei:
denk dat cools zowel centraal als op rechts uit de voeten kan. maar vooral een speler voor op de rechts is


edit: ons FM forum is weg :(

Allright.. deze avond eens gaan kijken... (wel voor de finale van de Champions League XD). Wie weet vind ik nog leuke koopjes voor Beerschot AC

BTW dat van het forum heb ik ook al willen opmerken... wel spijtig...

GemaneDude

Legacy Member
De Laet is een uitstekende optie voor op de CV, maar ook voor op de RB en LB. Speelt nu al z'n 6de seizoen bij mijn OHL in de basis.

En Fierro wordt maar beter en beter, gemiddeld scoort ie nu 2 goals per match en z'n matchgemiddelde is 8.68. :bow:

Cpt. Caparzo

Legacy Member
dadash zei:
Mij lukt het ook niet in de Bundesliga. Spelen ook allemaal andere opstellingen. In Engeland heb ik 4 jaar lang 90% van de tijd tegen 4-4-2s gespeeld nu krijg ik gans andere opstellingen tegen me. Veelal opstellingen met veel spelers in het middenveld vooral centraal dan. Is het daarom dat het nu zo stroef loopt ik weet het niet. Maar begin het wel te krijgen. Begin ging moeizaam, kon ik uiteindelijk 3x op rij winnen dacht ik nu ben ik weg maar 2 draws en dan 5 nederlagen op rij zit ik weer helemaal in het slop.

Ja dit dus, ik ga ondertussen paar kleine aanpassingen doorvoeren in mijn tactiek, ook al is de ploeg nog geen 100% ingespeeld op men tactiek. Dat kan ook al wat beterschap geven.

Vedeco

Legacy Member
Ons subforum is misschien weg maar dat wil niet zeggen dat Football Manager dood is hé ;)

Voor mijn part komt FM nog voor Skyrim en Diablo :p

R009

Legacy Member
GemaneDude zei:
De Laet is een uitstekende optie voor op de CV, maar ook voor op de RB en LB. Speelt nu al z'n 6de seizoen bij mijn OHL in de basis.

En Fierro wordt maar beter en beter, gemiddeld scoort ie nu 2 goals per match en z'n matchgemiddelde is 8.68. :bow:

De Laet kan degelijk uit de voeten op de RB en LB maar ManU stelt echt k*teisen.. 8,2 miljoen om hem te kopen ( is er maar 2,4 waard... ). Lenen kan maar dan moet ik 1,2 miljoen betalen en dan spreek ik nog niet over de looneisen van De Laet... Die zijn ook onredelijk hoog...
Ik snap echt niet hoe je hem naar OHL gehaald hebt..

R009

Legacy Member
St0wned zei:
denk dat cools zowel centraal als op rechts uit de voeten kan. maar vooral een speler voor op de rechts is


edit: ons FM forum is weg :(

Cools is enkel een CV. En Westerlo kent zijn prijzen ook wel goed... Djeeses...

GemaneDude

Legacy Member
R009 zei:
De Laet kan degelijk uit de voeten op de RB en LB maar ManU stelt echt k*teisen.. 8,2 miljoen om hem te kopen ( is er maar 2,4 waard... ). Lenen kan maar dan moet ik 1,2 miljoen betalen en dan spreek ik nog niet over de looneisen van De Laet... Die zijn ook onredelijk hoog...
Ik snap echt niet hoe je hem naar OHL gehaald hebt..

Is in seizoen 2012-2013 gratis overkomen van ManU en heeft nu zo'n loon van 16.500 euro de week. :p
Ik geloof dat ik hem toen een loon van 8.000 de week had aangeboden, maar ik ben niet zeker.

R009

Legacy Member
GemaneDude zei:
Is in seizoen 2012-2013 gratis overkomen van ManU en heeft nu zo'n loon van 16.500 euro de week. :p
Ik geloof dat ik hem toen een loon van 8.000 de week had aangeboden, maar ik ben niet zeker.

Ik denk dat ik wat geduld moet hebben. Ik denk dat ik gewoon het eerste seizoen moet overleven en dat ik voor 2012-2013 wel zal zien welke versterkingen ik doe. In het seizoen 2013-2014 dan naar een Belgische topper gaan.....

Weet er soms iemand of je elke keer je training moet instellen. Ik heb namelijk een trainingsschema gemaakt maar ik weet niet hoe ik dit aan mijn spelers moet koppelen. Iemand een idee? :doh:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
yes, degradatie playoffs binnen :)

0-1, 0-0 en nog is 0-1 dus lokeren kan ni meer terug komen juij :) i survived mn eerste jaar in de JL :) nu eens zagen voor meer salaris da'k men kern kan houden en eventueel een goeie vrije transfer kan aantrekken :)

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Yes, ik heb Dortmund op de rails gekregen! Ik heb eindelijk de perfect tactiek gevonden, ik zit nu aan 8 overwinningen op rij en ben opgeklommen tot de 4de plaats.
Gotze is wel een beest op 't middenveld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan