Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ad:.
Ik was het gewoon beu om altijd weer thuis gigantisch goed te spelen tegen Barca, om hen dan in 5 minuten voor het einde toch nog eens 3-4 keer te zien scoren...

xargon1004 zei:Ik heb nog niemand iets horen zeggen over Mbaye Niang van Caen. Speelt in mijn spel bij Standard samen met Sanogo vanvoor de pannen van het dak al 2 seizoenen. Telkens topschutter en vorig jaar zelfs topschutter in de CL.
onderling duel verloren tege oostende waardoor dak al in nauwe schoene kwam, laatste speeldag dan gewonnen maar kwas afhankelijk van hun resultaat. zij winnen thuis natuurlijk ook
rechtstreeks duel nu tegen lokeren 
dadash zei:Normaal zit er een tutorial bij hoor. Die je te zien krijgt als je het spel voor het eerste start.
Anders een op F1 drukken.
Mooie resulaten. Zit je al lang bij FC United? Ik zie dat je al in 2022 zit.
dadash zei:Normaal zit er een tutorial bij hoor. Die je te zien krijgt als je het spel voor het eerste start.
Anders een op F1 drukken.
Mooie resulaten. Zit je al lang bij FC United? Ik zie dat je al in 2022 zit.
R009 zei:Je heb die tutorial al doorlopen. Maar vind die net niet uitgebreid genoeg.. Heb echt nooit aan een duidelijke structuur over wat je moet checken als je begint.
.R009 zei:Hey mensen,
Ik ben net begonnen met FM 2012 te spelen. Dit is mijn eerste spel van dit gerne dat ik begin te spelen. Op het eerste zicht ziet het er echt geweldig uit maar ook ingewikkeld.
Weet iemand een handleiding, of wil iemand een handleiding maken, waar er heel gemakkelijk wordt uitgelegd wat de eerste stappen moeten zijn als je bij een nieuwe club terecht komt?
Misschien een diepgaande uitleg. Ik ben net begonnen bij Beerschot. Je krijgt dan zoveel input van je collega's ( wie de beste vrije trap nemer is, wie penalty's moet nemen... ). Ik heb al die zaken doorgenomen en ook op sommige zaken gereageerd.
Eenmaal door mijn e-mails begint de grootte leegte. Hoe begin je eigenlijk met dit spel. Wat zijn de eerste zaken die je moet gaan bekijken? Hoe kan ik spelers scouten? Moet ik trainingen zelf instellen. Wat met scoutingen??
Hopelijk heeft iemand een link naar een site waar ik alles heel simpel uitgelegd heb of hopelijk heeft iemand een eigen handleiding gemaakt en dat die deze wil delen met mij.
bedankt
R009 zei:Hey mensen,
Ik ben net begonnen met FM 2012 te spelen. Dit is mijn eerste spel van dit gerne dat ik begin te spelen. Op het eerste zicht ziet het er echt geweldig uit maar ook ingewikkeld.
Weet iemand een handleiding, of wil iemand een handleiding maken, waar er heel gemakkelijk wordt uitgelegd wat de eerste stappen moeten zijn als je bij een nieuwe club terecht komt?
Misschien een diepgaande uitleg. Ik ben net begonnen bij Beerschot. Je krijgt dan zoveel input van je collega's ( wie de beste vrije trap nemer is, wie penalty's moet nemen... ). Ik heb al die zaken doorgenomen en ook op sommige zaken gereageerd.
Eenmaal door mijn e-mails begint de grootte leegte. Hoe begin je eigenlijk met dit spel. Wat zijn de eerste zaken die je moet gaan bekijken? Hoe kan ik spelers scouten? Moet ik trainingen zelf instellen. Wat met scoutingen??
Hopelijk heeft iemand een link naar een site waar ik alles heel simpel uitgelegd heb of hopelijk heeft iemand een eigen handleiding gemaakt en dat die deze wil delen met mij.
bedankt