St0wned
Legacy Member
Snoeckers zei:30 euro op g2play.net:
G2PLAY.NET - BE SMART, PAY LESS:: Football Manager
en honderden uren van je leven

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snoeckers zei:30 euro op g2play.net:
G2PLAY.NET - BE SMART, PAY LESS:: Football Manager

Snoeckers zei:En wtf, Everton is gedegradeerd tot npower league 1 in men game![]()

Snoeckers zei:Heeft bij mij toch al 7 assists, zijn hoge anticipation maakt veel goed.
Wat is uw budget voor een centrale verdediger?

.
dadash zei:Die Jack Robinson daar betaal je toch geen 33 miljoen voor? Zo iemand komt bij mij niet in de ploeg. Mijn backs moeten kunnen dribbelen en een goede voorzet hebben. Type Evra. Mijn backs kunnen meestal ook als buiten mid uitgespeeld worden of zelfs als wingers. In vroegere edities toen ik nog met FCB speelde zocht ik vooral in Brazilie voor mijn backs.
Sir.Killalot zei:Ik heb momenteel geen centrale verdediger nodig, dus niet echt een budget voor. Ik heb momenteel een transferbudget van 15 miljoen en zolang er niemand weg gaat dit seizoen heb ik dat in feite niet echt nodig. Eventueel een jongere rechtsback ter vervanging van Högli (die dan wisselspeler is voor Danny Da Costa) en een centrale aanvallende middenvelder (heb maar één echt goede speler op die positie). Ben aan het proberen om De Bruyne binnen te halen, maar ik betwijfel dat het gaat lukken gezien hij in de Premier League wilt spelen. Ik heb eigenlijk vooral nood aan goede HG spelers.


.
. Werder Bremen (pas 8e geëindigd in de Bundesliga) zoekt een nieuwe coach en ik heb mijn interesse getoond ben benieuwd.dadash zei:Als je het budget hebt dan kun je inderdaad al eens gek doen.
Ik speel de laatste edities veel met kleine ploegen in lagere regionen waardoor transfers niet echt een optie zijn. Telkens opnieuw vrije spelers aantrekken.
Maar goed na 4 promoties op rij met Luton van The Blue Square Premier League naar de Premier League tijd voor een andere uitdaging. Werder Bremen (pas 8e geëindigd in de Bundesliga) zoekt een nieuwe coach en ik heb mijn interesse getoond ben benieuwd.
.Vedeco zei:Is in de meeste Belgische winkels te vinden onder de €30 hoor.

.
. Wordt dus zoeken hoe ik een hele sterke verdediging ga verbinden met een hele sterke aanval. (Eto en zo)dadash zei:hehe ik kan niet klagen, amper blessures. Wel mijn beste spits (een huurling) eerste 3 maanden out 2 wedstrijden terug weer 4 maanden out. Best jammer want de weinige keren dat hij speelde was hij heel goed.
Na de Afrika Cup zocht Kameroen een nieuwe manager en boden mij de job aan. Dat heb ik toen aanvaard en nu maanden later komt de eerste wedstrijd eraan en mag ik dus een selectie samenstellen. Hebben een hele sterke verdediging vooral centraal dan heb al 5 sterke CVs gevonden en ook 5 sterke VMs maar niks van wingers. Wordt dus zoeken hoe ik een hele sterke verdediging ga verbinden met een hele sterke aanval. (Eto en zo)
Iemand ervaring mee met zo'n tactiek? Werkt dat wat in FM 12? Bij Luton gebruik ik een standaard 4-4-2 maar nu zonder echte flank spelers denk ik dus eerder aan een 4-1-2-1-2. Met een smalle ruit dus in het midden (1 VM, 2 CMs, 1 AM)
Sir.Killalot zei:En jawel, na match 4 zitten we aan 12 blessures! Als het zo doorgaat heb ik géén spelers meer.
. Volgend seizoen Bundesliga. Heb getekend voor 3 seizoenen. Ze boden 4 maar 3 lijkt me genoeg. Bedoeling is nog altijd om ooit bij Man Utd uit te komen en daarvoor wil ik ook wel nog eens naar Spanje of Italie of beide.dadash zei:lol das wel extreem. Staan je trainingsschemas op zwaar misschien?

sandpatt zei:doet het er eigenlijk iets toe hoeveel je als trainer verdient? je kan toch niets met dat geld doen? of heb ik het mis...
.