Runkle
Legacy Member
Hier is het een best drukke transferperiode, in totaal al 7 spelers laten vertrekken (+ 3 op leenbeurt en 3 gratis).
Zelf nog maar 3 spelers aangetrokken (2 a 3 probeer ik er nog binnen te halen), doel is de ploeg verjongen en meer Engelsmannen.
Al een geluk dat de faciliteiten echt state of the art zijn en aan de jeugdwerking wordt ook gewerkt (heb een paar talentjes klaar staan).
Zelf nog maar 3 spelers aangetrokken (2 a 3 probeer ik er nog binnen te halen), doel is de ploeg verjongen en meer Engelsmannen.
Al een geluk dat de faciliteiten echt state of the art zijn en aan de jeugdwerking wordt ook gewerkt (heb een paar talentjes klaar staan).



. Dat heb ik nog niet zien gebeuren in mijn games
ad:.