Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Runkle

Legacy Member
Hier is het een best drukke transferperiode, in totaal al 7 spelers laten vertrekken (+ 3 op leenbeurt en 3 gratis).
Zelf nog maar 3 spelers aangetrokken (2 a 3 probeer ik er nog binnen te halen), doel is de ploeg verjongen en meer Engelsmannen.
Al een geluk dat de faciliteiten echt state of the art zijn en aan de jeugdwerking wordt ook gewerkt (heb een paar talentjes klaar staan).

Freddy_reloaded

Legacy Member
Ik zal u zeggen Feyenoord is een hele uitdaging, imo een zeer zwakke kern en geen transferbudget. En dan de prognose om 4es te worden, dat wordt nog plezant ;)

Competitie trouwens al slecht begonnen, 2 losses, 1 winst en 1 draw hoewel we in elke match wel overduidelijk het leeuwendeel van de kansen hebben.

Had Crespo binnengehaald met vrije transfer maar ondanks redelijke stats krijgt die geen bal meer binnen :(

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Gistern uit degradatie geraakt! 3-2 tege westel. In de 92e minuut nog gescoord na ne 0-2 uit handen te hebbe gegeven. Mn ploeg begint beter te draaie.

Zit ook bij laatste 8 voor de beker ma speel tegen standard :( kdenk ni dat stunten erin zit :p

Runkle

Legacy Member
fernandotorresoverviewp.png

Een beest voor die leeftijd, gebruik hem nog altijd voor spanje.

Xavve

Legacy Member
Ontslag gekregen bij PSG in januari. Jammer, maar heb ondertussen veel opgestoken van de opties die er in dit spel zijn. Fucking verslavend!

RonnoR

Legacy Member
InimicaL` zei:
Ontslag gekregen bij PSG in januari. Jammer, maar heb ondertussen veel opgestoken van de opties die er in dit spel zijn. Fucking verslavend!

Verslavend idd. Ik kan niet wachten om terug te beginnen, maar het zal pas voor na de examens zijn vrees ik :sad:.

Mikey_1

Legacy Member
kan er iemand me een goede training link geven?

ik heb er 1 binnengehaald van op een forum en zelfs na 8 maanden spelen waren er amper groene pijlen. (terwijl mijn trainers min 4* hebben). dit is toch niet normaal of wel soms?


welke middenvelder raden jullie me aan? is verratti goed? (iemand die er direct staat en (zeer) goed is (max prijs 3 000 000 milj) 1 ste seizoen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Gistern uit degradatie geraakt! 3-2 tege westel. In de 92e minuut nog gescoord na ne 0-2 uit handen te hebbe gegeven. Mn ploeg begint beter te draaie.

Zit ook bij laatste 8 voor de beker ma speel tegen standard :( kdenk ni dat stunten erin zit :p

Ondertusse ook nog gestunt in de limburgse derby in genk ;-) 1-2 in de blessure dankzij mn zwitsers talent die al 600k waard is :p

Thuis voor de competitie wel verlore van standard met 0-2 dus ik vrees voor de beker :)

Runkle

Legacy Member
Mikey_1 zei:
kan er iemand me een goede training link geven?

ik heb er 1 binnengehaald van op een forum en zelfs na 8 maanden spelen waren er amper groene pijlen. (terwijl mijn trainers min 4* hebben). dit is toch niet normaal of wel soms?


welke middenvelder raden jullie me aan? is verratti goed? (iemand die er direct staat en (zeer) goed is (max prijs 3 000 000 milj) 1 ste seizoen.

Wat voor middenvelder zoek je, een meer creatieve middenvelder of eerder een defensievere.

En voor trainingen, deze heb ik zelf gemaakt en werkt uitstekend voor mij.

training schedule youth.tsh download - 2shared
training schedule.tsh download - 2shared

Als je merkt dat er te veel rode pijlen inzitten (ik kijk hier altijd naar als men Ass Man een training report geeft), ze hier gewoon op aanspreken.

Mikey_1

Legacy Member
thx Snoeckers.

ivm de training, moet ik er nog iets aan veranderen?

een creatieve middenvelder.


morgenavond test ik uw training.

Runkle

Legacy Member
Mikey_1 zei:
thx Snoeckers.

ivm de training, moet ik er nog iets aan veranderen?

een creatieve middenvelder.


morgenavond test ik uw training.

Neen, je hoeft er niets aan te veranderen.

Ivm u middenvelder:

Milan Badelj
Mateo Kovacic
Carlos Villanueva
Guti (is wel al oud maar zeer goed)
Yacine Brahimi
Albin Ekdal

Zijn zowel Middenvelders als aanvallende middenvelder (die moet ge dan maar omvormen naar een CM).

Vedeco

Legacy Member
En ja, Verratti is een heerser.
Heb er bij Gladbach 4 seizoenen van kunnen genieten en is dan voor 25 miljoen naar Real getrokken.

Sir.Killalot

Legacy Member
Snoeckers zei:
fernandotorresoverviewp.png

Een beest voor die leeftijd, gebruik hem nog altijd voor spanje.

Ik had eigenlijk wel betere mentale stats verwacht!

En voor iemand van 35 ziet hij er nog altijd best jong uit :unsure: :p

BBQezel

Legacy Member
Vedeco zei:
En ja, Verratti is een heerser.
Heb er bij Gladbach 4 seizoenen van kunnen genieten en is dan voor 25 miljoen naar Real getrokken.

Verratti is niet meer zo leuk als de vorige fm's. Is zelfs niet meer interessant voor een Club Brugge bij deze fm.

MénageA3

Legacy Member
Ik heb een vraagske, ik heb diene database gedownload om tot 4de provinciale te kunnen spelen maar bij nieuw spel kan ik da ni aanklikken bij laagst actieve competitie.. Wat doe ik verkeerd?

Bosvos

Legacy Member
MénageA3 zei:
Ik heb een vraagske, ik heb diene database gedownload om tot 4de provinciale te kunnen spelen maar bij nieuw spel kan ik da ni aanklikken bij laagst actieve competitie.. Wat doe ik verkeerd?

waarschijnlijk hebt ge die error gekregen die ik ook kreeg. In het begin de default database aanklikken ipv de update en dan zou dat moeten werken.

fearofthedark

Legacy Member
prijzenlijstje

RAFC
seizoen 1: Belgische 2de klasse + beker van België
seizoen 2: Belgische 1ste klasse
seizoen 3: Belgische 1ste klasse
Tottenham:
seizoen 4: FA Cup, League Cup, Uefa Beker, 5de plaats
seizoen 5: FA Cup, Uefa Beker, 3de plaats
Real Madrid:
seizoen 6: Spaanse Beker, Uefa Beker, Spaans Kampioen
seizoen 7: Spaanse Super Cup, Spaanse Beker, Champions league, 2de plaats
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan