Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Mikey_1 zei:
als ik op vakantie ga

Doen jullie dat vaak, op vakantie gaan? Ik heb dat nog nooit gedaan :).



De meeste trainers hun stats zijn trouwens vrij random, dus in de ene game kan een trainer heel goed zijn en in een andere game veel minder.

Mikey_1

Legacy Member
hier mijn lijstje van trainers => 5 trainers 4* , 2 trainers 4.5* en 2 trainers 5*)

Bruno Demichelis (gratis in begin van het spel)
carlinhos neves
rachid chihab
gianpiero ventrone
kevin ball
ray clemence
paul McGuinness
waren Joyce
Massimo Bonini
Lorenzo di lorio


de meesten moet je een transfersom betalen (tussen de 100 a 300 k) maar ik denk wel dat het de moeite is.

n9ne

Legacy Member
Ik ga redelijk vaak op holiday :p zeker als de competitie saai begint te worden.

Xavve

Legacy Member
Dikke merci! Vanavond eens bekijken. Ik wil hier weg op het werk om te spelen :D

Mikey_1

Legacy Member
ik wou dat het wat sneller wou gaan.
na een paar weken vakantie : 2 verloren games, 2 gelijke games en 1 gewonnen.
en als ik de wedstrijden zefl leid, win ik met grote cijfers.

Darkgnome

Legacy Member
n9ne zei:
Ik ga redelijk vaak op holiday :p zeker als de competitie saai begint te worden.

Ik doe dat pas als ik kampioen ben of matchen in de beker die ik echt zal winnen door een te hoog niveau verschil. :woohoo:

Général Zantas

Legacy Member
Kan iemand een screenshot plaatsen van Neymar aub? En voor hoeveel wordt die gemiddeld verkocht?

Runkle

Legacy Member
Gemiddeld voor 50-60 mil

neymaroverviewprofile.png


Dit zal ook men laatste seizoen bij Leganés worden, na 24 matchen nog altijd niet verloren in de competitie.

Vedeco

Legacy Member
in mijn game wordt die echt zelden verkocht. Ganso wel voor een goeie 40 miljoen steeds maar Neymar blijft Santos vrij trouw.

Runkle

Legacy Member
Vedeco zei:
in mijn game wordt die echt zelden verkocht. Ganso wel voor een goeie 40 miljoen steeds maar Neymar blijft Santos vrij trouw.

Same, maar heb met Leganés hem bijna gekocht, en in men Sheff W game had ik hem gekocht. En telkens voor een goede 50-60 mil.

Sir.Killalot

Legacy Member
Als je hem in je eerste seizoen wilt kopen, moet je vaak nog meer op hoesten.


In mijn Brugge spel nu zijn al die "supertalenten" ala Hazard, Götze en Neymar nog steeds bij hun oorspronkelijke ploeg aan het spelen.


Vraagje: ik zou mogelijk Boyata kunnen binnenhalen, maar zou die meetellen als een speler getraind in België? Hij is een Belg, maar heeft hier wel geen drie jaar gespeeld voor zijn 21ste. Hij zou sowieso wel een aanwinst zijn moest ik hem kopen, maar als hij niet meetelt dan heeft hij ook geen meerwaarde tegenover andere potentiële transfers.

puni

Legacy Member
Tweede keer op rij kampioen gespeeld met OHL, en een bekerfinale verwijderd van de tweede dubbel op rij. Ondertussen ook mijn tactiek geperfectioneerd, gedeelde beste verdediging met Genk maar veruit de beste aanval met 81 doelpunten (20 meer dan vorig seizoen). Nu hopen dat ik iets meer furore kan maken in de CL vorig seizoen, want daar heb ik dit jaar maar 2 schamele punten geraapt.

Vedeco

Legacy Member
Olympia Gent naar 4e klasse.


Ik vind dees echt nog dikke fun.
Heb en 45 jarige verdediger die heerst op corners :p

Xavve

Legacy Member
Guilherme heeft me blijkbaar maar €2m gekost. Maar ik speel voorlopig wel zonder patches. Wou het spel eerst testen voor het definitief aan te kopen.

dadash

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Als je hem in je eerste seizoen wilt kopen, moet je vaak nog meer op hoesten.


In mijn Brugge spel nu zijn al die "supertalenten" ala Hazard, Götze en Neymar nog steeds bij hun oorspronkelijke ploeg aan het spelen.


Vraagje: ik zou mogelijk Boyata kunnen binnenhalen, maar zou die meetellen als een speler getraind in België? Hij is een Belg, maar heeft hier wel geen drie jaar gespeeld voor zijn 21ste. Hij zou sowieso wel een aanwinst zijn moest ik hem kopen, maar als hij niet meetelt dan heeft hij ook geen meerwaarde tegenover andere potentiële transfers.

Normaal niet. De 3 jaar moet tussen zijn 15e en 21e vallen, iemand die dus vertrekt voor zijn 18e kan geen homegrown speler zijn in land van afkomst. Zie bv Ronaldo die homegrown is voor Engeland en niet Portugal (op 17e vertrokken).

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Hier komt er beetje licht in de duisternis :p

3x op rij ni verloren al waren de tegenstanders matig. Spa in 6e ronde vd beker, oostende 1-0 en dan uit 2-2 in lierse na ne 2-0 uit handen te hebben gegeven. Wel veel blessureleed!

Echt jammer dat ik die match ni gewonnen heb. Dan had ik direkt wa plaatsen opgeschoven. Nu nog altij voorlaatste :( ik hoop in eerste te kunnen blijven met lommel. Heb nu wel transfervrij ne goeie keeper aangetrokke!

Sir.Killalot

Legacy Member
dadash zei:
Normaal niet. De 3 jaar moet tussen zijn 15e en 21e vallen, iemand die dus vertrekt voor zijn 18e kan geen homegrown speler zijn in land van afkomst. Zie bv Ronaldo die homegrown is voor Engeland en niet Portugal (op 17e vertrokken).

Jammer jammer.

GemaneDude

Legacy Member
GemaneDude zei:
Ik denk dat dit mijn absolute topjaar gaat worden met OHL. (2014-2015)

Klopt dus volledig:
- Ongeslagen kampioen (35 winst, 5 gelijk)
- Beker gewonnen (2-0 van Club Brugge)
- Europa League gewonnen!!!! (2-5 van Tottenham)

:woohoo:

puni

Legacy Member
GemaneDude zei:
Klopt dus volledig:
- Ongeslagen kampioen (35 winst, 5 gelijk)
- Beker gewonnen (2-0 van Club Brugge)
- Europa League gewonnen!!!! (2-5 van Tottenham)

:woohoo:

Nice!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan