Als je hem in je eerste seizoen wilt kopen, moet je vaak nog meer op hoesten.
In mijn Brugge spel nu zijn al die "supertalenten" ala Hazard, Götze en Neymar nog steeds bij hun oorspronkelijke ploeg aan het spelen.
Vraagje: ik zou mogelijk Boyata kunnen binnenhalen, maar zou die meetellen als een speler getraind in België? Hij is een Belg, maar heeft hier wel geen drie jaar gespeeld voor zijn 21ste. Hij zou sowieso wel een aanwinst zijn moest ik hem kopen, maar als hij niet meetelt dan heeft hij ook geen meerwaarde tegenover andere potentiële transfers.