Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavve

Legacy Member
Damn als ik dat hier zo lees krijg ik terug zin om FM eens boven te halen. Ik wou er aan beginnen, maar het was toeters en bellen overload. Ik wist niet wat eerst gedaan :D Denk dat het in het begin veel werk is om alles in te stellen, maar dan is het zoals vroeger zeker?

Vedeco

Legacy Member
Het is een beetje zoeken als je er even tussenuit bent geweest maar er zit sinds dit jaar een uitstekende tutorial in de game.

Sir.Killalot

Legacy Member
Kampioenschap voor de derde keer binnen en ook voor de eerste keer de Beker gewonnen. Nu de laatste match van het seizoen: Champions League finale tegen Barcelona.

Jammere is wel weer dat ik de laatste twee matchen acht spelers ben verloren aan blessures. Da's toch niet normaal... :p. En natuurlijk zitten mijn beste spelers tussen die geblesseerden (Zimling, Digne, Elkeson, Vleminckx, Meunier). Vadis en Figueras zijn pas terug van een blessure van twee maanden, en geraken niet speelklaar (zeker Vadis niet). Donk, Vazquez, Hogli, Bacca en Bakenga zijn uitgeput :p.

Noch voor middenveld, noch voor aanval heb ik nog wisselspelers :D. Het wordt dus met een verzwakte B-ploeg een CL finale spelen tegen Barca :(

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik denk dat ik ook ma voor de helft weet wa te doen en dak er veel meer uit kan halen.

ik speel op dit moment ne 4-4-2 ma krijg den indruk dat mn ploeg ni goe kan aanvallen... ik zou graag wille da mn 2 spitse vooraan blijven hangen. tis ook precies dat als er ene door gaat, dat den andere blijft hangen in plaats van ook mee naar voor te komen. met men 2 spitsen en 4 middenvelders kan ik mss ook meer over flanken spelen ma da lukt mij ook ni echt goed? :p

kan iemand mij is zeggen wat er verkeerd sta ingesteld of wat te zetten bij die opties van mn spelers... achteraan lijkt mijn verdediging ook ma een zeef met momenten :(

8BoNt.jpg

GemaneDude

Legacy Member
Mocht iemand met de editor de Brabantse reeksen in die database in orde krijgen, laat het me maar weten. :p

Sir.Killalot

Legacy Member
1-3 verloren. Donk in de 70ste minuut geblesseerd waardoor ik maar met 10 voort kon. Met mijn ploeg op volle sterkte had ik dit misschien zelfs kunnen winnen. Twee goals afgekeurd geweest omwille van buitenspel en een doelkans van Bacca eveneens afgestopt door een buitenspel dat er zeker geen was.

Ik zou blij moeten zijn dat ik zo ver ben geraakt en met een B-ploeg toch nog een 1-3 haal, maar de manier waarop ik verloren heb is gewoon teleurstellend.

Misterblort

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
1-3 verloren. Donk in de 70ste minuut geblesseerd waardoor ik maar met 10 voort kon. Met mijn ploeg op volle sterkte had ik dit misschien zelfs kunnen winnen. Twee goals afgekeurd geweest omwille van buitenspel en een doelkans van Bacca eveneens afgestopt door een buitenspel dat er zeker geen was.

Ik zou blij moeten zijn dat ik zo ver ben geraakt en met een B-ploeg toch nog een 1-3 haal, maar de manier waarop ik verloren heb is gewoon teleurstellend.

da maakt het spel zo episch e. Daje daar echt zo hard mee meeleeft enzo.. :)

Svartálfar

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
1-3 verloren. Donk in de 70ste minuut geblesseerd waardoor ik maar met 10 voort kon. Met mijn ploeg op volle sterkte had ik dit misschien zelfs kunnen winnen. Twee goals afgekeurd geweest omwille van buitenspel en een doelkans van Bacca eveneens afgestopt door een buitenspel dat er zeker geen was.

Ik zou blij moeten zijn dat ik zo ver ben geraakt en met een B-ploeg toch nog een 1-3 haal, maar de manier waarop ik verloren heb is gewoon teleurstellend.

Precies int echt :D

Sir.Killalot

Legacy Member
Misterblort zei:
da maakt het spel zo episch e. Daje daar echt zo hard mee meeleeft enzo.. :)

Inderdaad!

Svartálfar zei:
Precies int echt :D

Haha :D.

Bakenga dit seizoen 50 keer offside. Toch al een verbetering, ik geloof dat hij vorig seizoen boven de 100 zat... :p.

Misterblort

Legacy Member
K tis gelukt, het probleem was da er nen update is geweest en ge kunt kiezen of ge die gebruikt of de standaard.
ge moet dus de standaard pakken :)

Waelvis

Legacy Member
Hier gaat het goed..

- 1es, met 25/30, doelsaldo van +25 (41 gescoord, 16 tegen)
- De top 6 van "average rating" komen allemaal uit mijn team
- Topscorers: 1 (Ngadrira, 16) en 2 (Van Leeuwen, 11) zijn van mij.

Wel leuk als alles zo goed gaat...

Enige mindere is mn keeper, die is nogal zwak, in de winterstop eens kijken voor ne betern aan te schaffen

jerre125

Legacy Member
idd leuk als alles zo goed gaat
ik draai eigenlijk onverwachts goed mee in top van 3de klasse :)

na 10 wedstrijden sta ik gedeeld 2des met 4 punten achter op de 1ste

Maver!ck

Legacy Member
hup mertens op de transferlijst voor 2M :p

mss wel eens binnenhalen refa ga ik verkopen denk ik

een belg heeft weer voordelen, damn mijn ploeg ziet er al helemaal anders uit en ik zit nog maar aan de helft van het 2de seizoen :p

Darkgnome

Legacy Member
Net de computer moeten herstarten waardoor ik weer wat progressie verloren ben. Super frustrerend aangezien het al de derde keer is of zo dat ik een reeks wedstrijden opnieuw moet doen...

Runkle

Legacy Member
Darkgnome zei:
Net de computer moeten herstarten waardoor ik weer wat progressie verloren ben. Super frustrerend aangezien het al de derde keer is of zo dat ik een reeks wedstrijden opnieuw moet doen...

Dat en het feit dat de laatste patch er voor zorgt dat fm weer meer crasht, hebben er voor gezorgd dat ik voor elke match save.

Antwerp1

Legacy Member
Kampioen en beker gewonnen met Napoli in seizoen 1, seizoen 2 na 5 matchen eerst met 13/15 en 3/6 in de CL. Vorig seizoen was het Europees wat minder (3e plaats in de CLpoule en dan eruit in de 1e ronde na de poulefase in de EL tegen Sparta Praag), dus dit seizoen wil ik Europees beter doen :)

Ben er ook in geslaagd mijn goudhaantjes (Hamsik, Lavezzi, Inler, Cavani) te houden, hoewel ik heel veel aanbiedingen met heel grote bedragen heb gekregen. Van mijn basisploeg is niemand weg; enkele oude rotten gestopt en de overbodige jongens weggedaan en vervangen door Vladimir Weiss, Coutinho, Thorgan Hazard, Courtois en een stuk of 6 spelers die 17 of jonger zijn.
Ben dus eigenlijk niet echt versterkt gezien de basis nog hetzelfde is, maar mijn jongeren worden vrij snel beter en Weiss en Coutinho zijn wel mooie back-ups voor Lavezzi en Hamsik :)

ranudero

Legacy Member
Ben ook eens begonnen met SC Dikkelvenne in 2de provinciale. Er zat wel geen enkele speelbare speler bij (allemaal grijze namen) dus mijn eerste taak was een 20-tal vrije transfers aantrekken :)

Eerste match in beker toch vlot gewonnen (5-0), twas wel tegen een 4de provinciale :)

Svartálfar

Legacy Member
Snoeckers zei:
Dat en het feit dat de laatste patch er voor zorgt dat fm weer meer crasht, hebben er voor gezorgd dat ik voor elke match save.

Ik save sowieso voor elke match, heb het op fm2010 eens voorgehad dat ik een kwart seizoen opnieuw kon spelen. Never again :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan