Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. En natuurlijk zitten mijn beste spelers tussen die geblesseerden (Zimling, Digne, Elkeson, Vleminckx, Meunier). Vadis en Figueras zijn pas terug van een blessure van twee maanden, en geraken niet speelklaar (zeker Vadis niet). Donk, Vazquez, Hogli, Bacca en Bakenga zijn uitgeput
.
. Het wordt dus met een verzwakte B-ploeg een CL finale spelen tegen Barca 

Sir.Killalot zei:1-3 verloren. Donk in de 70ste minuut geblesseerd waardoor ik maar met 10 voort kon. Met mijn ploeg op volle sterkte had ik dit misschien zelfs kunnen winnen. Twee goals afgekeurd geweest omwille van buitenspel en een doelkans van Bacca eveneens afgestopt door een buitenspel dat er zeker geen was.
Ik zou blij moeten zijn dat ik zo ver ben geraakt en met een B-ploeg toch nog een 1-3 haal, maar de manier waarop ik verloren heb is gewoon teleurstellend.

Sir.Killalot zei:1-3 verloren. Donk in de 70ste minuut geblesseerd waardoor ik maar met 10 voort kon. Met mijn ploeg op volle sterkte had ik dit misschien zelfs kunnen winnen. Twee goals afgekeurd geweest omwille van buitenspel en een doelkans van Bacca eveneens afgestopt door een buitenspel dat er zeker geen was.
Ik zou blij moeten zijn dat ik zo ver ben geraakt en met een B-ploeg toch nog een 1-3 haal, maar de manier waarop ik verloren heb is gewoon teleurstellend.

Misterblort zei:da maakt het spel zo episch e. Daje daar echt zo hard mee meeleeft enzo..![]()
Svartálfar zei:Precies int echt![]()
.
.Darkgnome zei:Net de computer moeten herstarten waardoor ik weer wat progressie verloren ben. Super frustrerend aangezien het al de derde keer is of zo dat ik een reeks wedstrijden opnieuw moet doen...




Snoeckers zei:Dat en het feit dat de laatste patch er voor zorgt dat fm weer meer crasht, hebben er voor gezorgd dat ik voor elke match save.
