Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vedeco

Legacy Member
ranudero zei:
Ben ook eens begonnen met SC Dikkelvenne in 2de provinciale. Er zat wel geen enkele speelbare speler bij (allemaal grijze namen) dus mijn eerste taak was een 20-tal vrije transfers aantrekken :)

Eerste match in beker toch vlot gewonnen (5-0), twas wel tegen een 4de provinciale :)

Bij de aanvang van een game, op het moment dat je de competities selecteert, kan je een vakje aankruisen in de trend van 'Spelers toevoegen bij speelbare teams'. Dan krijg je onmiddellijk een team van regens. Niet dat je ze veel zal gebruiken :p

Met Olympia Gent kampioen gespeeld in 2e provinciale en de Beker van Oost-Vlaanderen gewonnen :) De helft van mijn kern vertrekt wel richting 3e en 4e klasse maar we vinden wel nieuwe vrije spelers zeker.

Sir.Killalot

Legacy Member
Ryan Giggs aangenomen als coach (4,5 sterren Ball Control)


Mijn ploeg is goed begonnen aan de voorbereiding. 10-0 tegen Chelsea :D. 61% balbezit (86% aangekomen passes) en 34 schoten waarvan 17 op doel (tegenover 1 schot waarvan 0 op goal van Chelsea :unsure:). Bakenga 5 goals en 2 assists.

Vedeco

Legacy Member
Wip ik zomaar even een 1e provincialer, twee 4e klassers en een 3e klasser uit de beker van België. Ronde 5 naar Eendracht Aalst (net gezakt naar 3e) :D

Hopen op een leuke recette.

EDIT: 3000 toeschouwers, we werden de hele wedstrijd zwaar gedomineerd MAAR winnen met 0-1 dankzij een strafschop in de 85e minuut :D

Volgende match thuis tegen Standard (de bekerhouder) :love:

Vorig seizoen haalde ik 6k aan inkomprijzen op. Nu na 2 maand al 25k :D

Runkle

Legacy Member
Seizoen 2018-2019 met Leganés is men beste seizoen tot nu toe, ik lig op alle vlakken te heersen.
Sta na 21 speeldagen eerstes met 63 punten, 60 goals voor en 5 tegen.
In de CL zat ik in een groep met Arsenal, Celtic en Maritimo. Groepswinnaar geworden met 18 punten, 20 goals voor en 1 tegen. 1e knockout fase mag ik de vloer aanvegen met Anderlecht.
Heb niks uitgegeven aan transfers en heb er 58 mil aan verdiend, daarom dat momenteel al men faciliteiten naar het maximum worden upgegrade.

Ook heeft men CAM (jeugdproduct) de gouden bal en speler van het jaar (wereld) gewonnen.

Met spanje ben ik tevens wereldkampioen geworden in een spannende 4-5 overwinning tegen Frankrijk.

jerre125

Legacy Member
ben benaderd door eendracht aalst nadat ik 2des ben geeindigd met jong geraardsbergen in 3de klasse en de finale verloren heb, voor te promoveren naar 2de, al mijn goede spelers werden verkocht door bestuur, dus heb ik aanbieding maar aanvaard :)

ranudero

Legacy Member
Vedeco zei:
Bij de aanvang van een game, op het moment dat je de competities selecteert, kan je een vakje aankruisen in de trend van 'Spelers toevoegen bij speelbare teams'. Dan krijg je onmiddellijk een team van regens. Niet dat je ze veel zal gebruiken :p

Bedankt voor de tip, zal ik onthouden voor de volgende keer. Intussen wat verder in de Belgische beker. 1 4de provencialer uitgeschakeld en 2 1ste provencialers en nog geen enkele tegengoal gekregen dus het gaat goed. Volgende tegenstander is Virton (3de klasser).

Darkgnome

Legacy Member
Net Chelsea verslagen na een spannende match waarbij we uiteindelijk met 2-3 wonnen met Liverpool. Dirk Kuyt was wonder boven wonder man of the match, hij is toch al 36jaar heeft nét een contract getekend als speler/coach. Eigenlijk vind ik hem nét te duur voor de wedstrijden dat hij speelt maar goed... De kern is niet zo dik gezaaid en ja dan krijgt hij toch speelkansen.

Bij de rode duivels ben ik ook dringend opzoek naar een vervanger voor Kompany.
Hij gaat het komende WK 32j zijn en dat zijn bij mij spelers die toch al ui de kern durven gaan... Dus als iemand een voorstel heeft.

Mikey_1

Legacy Member
ben u 3 dagen bezig en heb eindelijk (denk ik toch ) een goede taktiek gevonden.

==> Swansea Treble First Season (Sumthin's 4-2-3-1)


als ik zelf de wedstrijden leid, win ik met 3-0 of meer.
als ik op vakantie ga, en mijn ass. man. leidt de wedstrijden verlies ik, is het gelijk en win ik soms.. raar toch.


ik heb een goed talent (edit : rechtsback) nodig (max 3 milj euro) ik heb maxwell gekocht van 3,5 milj van barcelona en heb geen vervanger moest ie gekwetst geraken of vermoeid zijn.

Xavve

Legacy Member
Ziezo, ook begonnen. Ipv turorials te volgen heb ik wat guides gezocht om toch de belangrijkste veranderingen te weten. Begonnen bij PSG en gekozen om de hele club ondersteboven te gooien. Staff vernieuwd, faciliteiten laten upgraden en enkele youngsters gezocht :) Nu nog goeie taktieken zoeken en we zijn vertrokken.

Edit: vanavond eens de taktiek van Mikey bekijken. Had momenteel een 4-3-3 en een 4-2-3-1 als backup.

ranudero

Legacy Member
Mikey_1 zei:
ik heb een goed talent nodig (max 3 milj euro) ik heb maxwell gekocht van 3,5 milj van barcelona en heb geen vervanger moest ie gekwetst geraken of vermoeid zijn.

Probeer Carlos Fierro eens, is heel goedkoop aan te kopen en wordt een hele dikke speler. Hij is wel pas 16 in het begin van het spel dus je moet hem wat tijd gunnen om te groeien.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Mikey_1

Legacy Member
ranudero zei:
Probeer Carlos Fierro eens, is heel goedkoop aan te kopen en wordt een hele dikke speler. Hij is wel pas 16 in het begin van het spel dus je moet hem wat tijd gunnen om te groeien.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk


srry :$ heb vergeten te vermelden dat het een rechtsback moet zijn.

Fierro heb ik al gekocht maar komt maar pas eind juli 2012.

ranudero

Legacy Member
Mikey_1 zei:
srry :$ heb vergeten te vermelden dat het een rechtsback moet zijn.

Fierro heb ik al gekocht maar komt maar pas eind juli 2012.


Had ik eigenlijk moeten weten vermits je over maxwell bezig was :D
Als ik mij ni vergis zat er een hele goeie RB Romario genaamd in de Braziliaanse competitie. Hoeveel die koste weet ik wel niet meer.

Runkle

Legacy Member
Romário heb ik binnengehaald voor 450k in de spaanse 2e klasse. Zeker binnen halen.


Darkgnome zei:
Bij de rode duivels ben ik ook dringend opzoek naar een vervanger voor Kompany.
Hij gaat het komende WK 32j zijn en dat zijn bij mij spelers die toch al ui de kern durven gaan... Dus als iemand een voorstel heeft.

Boyata?


InimicaL` zei:
Edit: vanavond eens de taktiek van Mikey bekijken. Had momenteel een 4-3-3 en een 4-2-3-1 als backup.

Ik heb een paar pagina's terug ook een 4-2-3-1 gepost, moest het u intresseren.

Xavve

Legacy Member
Snoeckers zei:
Ik heb een paar pagina's terug ook een 4-2-3-1 gepost, moest het u intresseren.

Ah ik zal eens zoeken, bedankt! Romario en Fierro heb ik ook al gekocht.
Guilherme is m'n backup doelman en Joel Valencia is ook een goed tallentje. Doet het reeds goed tijdens z'n invalbeurten.

Mikey_1

Legacy Member
InimicaL` zei:
Ziezo, ook begonnen. Ipv turorials te volgen heb ik wat guides gezocht om toch de belangrijkste veranderingen te weten. Begonnen bij PSG en gekozen om de hele club ondersteboven te gooien. Staff vernieuwd, faciliteiten laten upgraden en enkele youngsters gezocht :) Nu nog goeie taktieken zoeken en we zijn vertrokken.



ben ook begonnen met PSG. (mooi budget om spelers te kopen)

gekochte spelers:
-Fierro (komt pas volgende zomer bij PSG)
-Badelj
-Vrsalkjo
-Maxwell

alle staf buitengegooid. (5 trainers 4* , 2 trainers 4.5* en 2 trainers 5*)
2 nieuwe fysios, en nieuwe scouts.
heb gisteren gevraagd om trainingsfaciliteiten te vernieuwen en is aanvaard

deze tactiek zal dus ook wel bij jou werken. ;)




ik weet niet wat ik heb vandaag :D, maar ik heb een linksback nodig (maxwell is een linksback).. (en geen rechtsback :lol:)

Mikey_1

Legacy Member
InimicaL` zei:
Guilherme is m'n backup doelman


hoeveel heb je moeten betalen?
hij kost bij mij, 4,2 milj (clausule in contract, en onmogelijk om minder te betalen),
welk kostelijk voor een speler die je niet direct kunt gebruiken (te lage stats)
ik zal hem volgend seizoen wel kopen (de keeper bij psg is wel ne goeie)

welke training gebruik je?

Xavve

Legacy Member
Mikey_1 zei:
hoeveel heb je moeten betalen?
hij kost bij mij, 4,2 milj (clausule in contract, en onmogelijk om minder te betalen),
welk kostelijk voor een speler die je niet direct kunt gebruiken (te lage stats)
ik zal hem volgend seizoen wel kopen (de keeper bij psg is wel ne goeie)

welke training gebruik je?

M'n training moet ik nog instellen. Was deze morgen nog bezig met het zoeken naar betere staffmembers :) Ik ga dan ook eens kijken wat ik moeten betalen heb voor hem. Ik weet wel dat ik iets van hun vraagprijs heb kunnen afdoen. Want ze wilden ook nog eens 40% van de doorverkoop.

Darkgnome

Legacy Member
Het zal Boyota worden waarschijnlijk. Straks mijn spelers nog eens allemaal uit de kern halen en dan eens zien wat hun prestaties zijn in de competitie. Courtois speelt niet bij Chelsea dus hopelijk vind die snel een andere club.

Mikey_1

Legacy Member
InimicaL` zei:
M'n training moet ik nog instellen. Was deze morgen nog bezig met het zoeken naar betere staffmembers :) Ik ga dan ook eens kijken wat ik moeten betalen heb voor hem. Ik weet wel dat ik iets van hun vraagprijs heb kunnen afdoen. Want ze wilden ook nog eens 40% van de doorverkoop.


je kunt hem kopen voor 4.2 milj (en zonder doorverkoop%), ze moeten hem laten gaan zoals in de clausule. (minder lukt me niet), is veel geld voor een talent die nog moet beter worden, vind ik

als je wilt, geef ik je de namen van mijn trainers die ik heb (heb er een tijdje achter moeten zoeken.

Xavve

Legacy Member
Mikey_1 zei:
je kunt hem kopen voor 4.2 milj (en zonder doorverkoop%), ze moeten hem laten gaan zoals in de clausule. (minder lukt me niet), is veel geld voor een talent die nog moet beter worden, vind ik

als je wilt, geef ik je de namen van mijn trainers die ik heb (heb er een tijdje achter moeten zoeken.

Zou tof zijn ja :) Want ik weet nog niet te best op wat ik allemaal moet letten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan