Vedeco
Legacy Member
ranudero zei:Ben ook eens begonnen met SC Dikkelvenne in 2de provinciale. Er zat wel geen enkele speelbare speler bij (allemaal grijze namen) dus mijn eerste taak was een 20-tal vrije transfers aantrekken
Eerste match in beker toch vlot gewonnen (5-0), twas wel tegen een 4de provinciale![]()
Bij de aanvang van een game, op het moment dat je de competities selecteert, kan je een vakje aankruisen in de trend van 'Spelers toevoegen bij speelbare teams'. Dan krijg je onmiddellijk een team van regens. Niet dat je ze veel zal gebruiken

Met Olympia Gent kampioen gespeeld in 2e provinciale en de Beker van Oost-Vlaanderen gewonnen
De helft van mijn kern vertrekt wel richting 3e en 4e klasse maar we vinden wel nieuwe vrije spelers zeker.
. 61% balbezit (86% aangekomen passes) en 34 schoten waarvan 17 op doel (tegenover 1 schot waarvan 0 op goal van Chelsea
). Bakenga 5 goals en 2 assists.
heb vergeten te vermelden dat het een rechtsback moet zijn. 
)