Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Thuis 1-1 gelijk gespeeld. Altijd hetzelfde gvd, in de 90ste minuut tegengoal -_-. Nu moet ik al gaan winnen of met meer dan 1-1 gelijkspelen in Manchester...

2-2 gelijkgespeeld! :D Al had ik zelfs kunnen winnen, in de 120ste minuut maken ze dus weer de gelijkmaker....

Op naar de tweede ronde dus! Natuurlijk is de overwinning tegen Manchester een enorme prestatie, maar ze is niet zonder kosten geweest. Vadis twee maanden out en Figueras ook een zestal weken. Twee sterkhouders die voor de rest van het seizoen wegvallen met andere woorden. Daarbij zijn dan ook nog eens mijn twee backs (Digne en Da Costa) de volgende match geschorst.

Vedeco

Legacy Member
Dat vind ik net één van de leuke aspecten in FM, kijken hoe de invallers presteren. Als die dan de match beslissen is dat echt een zalig gevoel. :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Niet in de tweede ronde met rechtstreekse uitschakeling van de Champions League :unsure:. Alé, 't is te zeggen. Voor mijn backs roteer ik sowieso, dus heb ik nog twee goeie backs die ik kan opstellen (Iberia en Högli). Probleem is dat, gezien ik geen wingers heb, mijn backs alles moeten doen op de flanken (Ik heb Digne al 14km weten lopen op 1 match :unsure:.). Gezien ze geen al te hoge stamina hebben, is het niet evident om een hele match perfect uit te spelen (zeker geen meerdere matchen na elkaar). Nu gaan ze dus sowieso een hele match moeten spelen, want ik heb geen andere backs... Hoefkens is niet geregistreerd voor de CL en Vansteenkiste (of hoe hij ook noemt) opstellen is ook vragen om een afstraffing op dat niveau.

Figueras kan ik opvangen met Donk. Odjidja is lastig. Ik heb wel wat talentjes lopen, maar die zijn toch nog niet sterk genoeg voor een CL. En het is vooral het probleem van de wisselspelers weer. Op mijn middenveld moet ik vaak ook wisselen, omdat daar elke match wel iemand uitgeput of geblesseerd raakt.


Het is inderdaad wel cool als invallers goed presteren, maar meestal zorgen ze er wel voor dat ik (zeker of harder) verlies in zo'n match :p.

Mikey_1

Legacy Member
hoe kan instellen dat ik de vriendelijke wedstrijden niet leidt? (maar mijn ass. manager wel)

Sir.Killalot

Legacy Member
Geen sjans met de trekkingen deze CL...

In de groepsronde Barcelona, in de eerste ronde Manchester United en nu... Real Madrid.

Ergst van al is dat ik maar twee dagen rust heb. Eerst thuis nog tegen Standard spelen. En dat is geen match waar ik spelers kan laten rusten. Ik heb maar drie punten meer (wel met een match minder gespeeld) en Standard heeft zich in de winterstop een zeer goede ploeg bijeengekocht..


Edit: 1-1 tegen Standard. Nu de Koninklijke ontvangen!
Edit2: 3-1 gewonnen tegen Real Madrid! Wtf :D!


En Vedeco, mijn invaller (Iberbia) was man van de match :unsure:

Edit3: 1-1 gelijk gaan spelen in Madrid! We gaan door naar de kwartfinale, wie had dat gedacht?! Ongelofelijk eigenlijk dat ik daar even ga gelijk spelen. Ik had Iberbia laten starten omwille van zijn goede prestatie in de thuismatch, en natuurlijk suckte hij gigantisch nu. Wisselde ik tijdens de rust in plaats van hem per ongeluk mijn spelverdeler -_-. Andere middenvelder heeft de volle tweede helft aan 50% rondgelopen. Dat ik in de thuismatch nog gewonnen had, tot daar aan toe, want Ronaldo, Ozil en Ramos waren geschorst die match. Maar nu was Madrid op "volle kracht".

Ondertussen heeft Barcelona Bayern met 10-1 verslaan over de twee matchen heen (4-0 en 1-6) :unsure:.

Edit4: in de kwartfinale treffen we Tottenham... Na ManU en Real zouden die haalbaar moeten zijn. :p

Waelvis

Legacy Member
Man, kheb ne zotte speler te stekken gekregen:

Ex-rsca, Ex-mechelen:

dt8S



En da in vierde provinciale :p

Svartálfar

Legacy Member
Zit nu dus bij Bayern, zotte ploeg toch wel. Al presteren ze wel niet constant. De ene match winnen we met 5-0 tegen Dortmund de andere winnen we met meer geluk dan kunde met 1-0 tegen Standard (CL).

Waelvis

Legacy Member
Zotjes, nog nooit meegemaakt.

2-6 gewonnen, mn spits 5x gescoord, rating van 10.0

dtD0

Vedeco

Legacy Member
Ngadrira is echt een zotte speler voor in die lagere klassen.
Maar het is wel oplettten dat ze hem niet komen halen in de winter ;)

Sir.Killalot

Legacy Member
1-1 gaan gelijkspelen op Tottenham. Mooi resultaat, maar Zimling en Iberbia geblesseerd. Zimling geraakt hopelijk op tijd terug klaar voor de thuismatch.

Misterblort

Legacy Member
Ik krijg die database van provenciale ni in werking :/
Iemand die een klein gidske heeft hoe ge da juist doet? :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Thuis 2-0 gewonnen van Tottenham. In mijn derde seizoen Club naar de finale van de CL gebracht!

Het is wel tegen Barcelona, dus ik zal nu wss wel een pandoering vanjewelste krijgen, maar soit :unsure:

Waelvis

Legacy Member
Misterblort zei:
Ik krijg die database van provenciale ni in werking :/
Iemand die een klein gidske heeft hoe ge da juist doet? :p

Ga naar uw ...\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\

Van die databasefiles, kies een .dbc-bestand (ik heb de full gekozen), en plaats dat in een map "editor data" (desnoods zelf eerst aanmaken)

dan in de map "Belgian8Leveltree" zit een map Clubs, en een map Comps. Die plaats je in een mapje "graphics" (desnoods zelf aanmaken)

Misterblort

Legacy Member
Waelvis zei:
Ga naar uw ...\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\

Van die databasefiles, kies een .dbc-bestand (ik heb de full gekozen), en plaats dat in een map "editor data" (desnoods zelf eerst aanmaken)

dan in de map "Belgian8Leveltree" zit een map Clubs, en een map Comps. Die plaats je in een mapje "graphics" (desnoods zelf aanmaken)

k vanavond is proberen thanks :-)

Vedeco

Legacy Member
Gewoon een ploeg van gratis spelers bijeenrapen en je heerst over de provinciale reeksen :p Uiteraard is het een hele uitdaging om ooit kampioen te spelen in 1e klasse.

jerre125

Legacy Member
ik zit nu toch al in 3de klasse na 6 seizoenen, 1 keer op 2de plaats in 1ste provinciale, voor de rest altijd kampioen :)
ik denk wel dat ik dit jaar geen kampioen zal worden in 3de klasse

Vedeco

Legacy Member
Eens in 3e kan je al wat spelers losweken op leenbeurt bij 1e klassers. tegen dan hebben die al leuke talentjes verzameld :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan