Sir.Killalot
Legacy Member
Sir.Killalot zei:Thuis 1-1 gelijk gespeeld. Altijd hetzelfde gvd, in de 90ste minuut tegengoal -_-. Nu moet ik al gaan winnen of met meer dan 1-1 gelijkspelen in Manchester...
2-2 gelijkgespeeld!
Al had ik zelfs kunnen winnen, in de 120ste minuut maken ze dus weer de gelijkmaker....Op naar de tweede ronde dus! Natuurlijk is de overwinning tegen Manchester een enorme prestatie, maar ze is niet zonder kosten geweest. Vadis twee maanden out en Figueras ook een zestal weken. Twee sterkhouders die voor de rest van het seizoen wegvallen met andere woorden. Daarbij zijn dan ook nog eens mijn twee backs (Digne en Da Costa) de volgende match geschorst.

. Alé, 't is te zeggen. Voor mijn backs roteer ik sowieso, dus heb ik nog twee goeie backs die ik kan opstellen (Iberia en Högli). Probleem is dat, gezien ik geen wingers heb, mijn backs alles moeten doen op de flanken (Ik heb Digne al 14km weten lopen op 1 match 
