BBQezel
Legacy Member
Ik probeer altijd zoveel mogelijk belgen te hebben in men team. Ben best goed bezig bij Club in men 3e seizoen voor zo ver het wel haalbaar is om goede belgen te hebben. Maar het is moeilijk om meerwaardes binnen te halen nu die belg zijn. Dus hoop ik dat mijn jeugdige brazilianen en talentjes overwegen belg te worden.
. Het is inderdaad klote. De Belgen die goed genoeg zijn voor mijn ploeg zijn niet haalbaar. Ik heb Mignolet kunnen binnenhalen, maar verder is er niemand die wil of goed genoeg is.
.


ad: