Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BBQezel

Legacy Member
Ik probeer altijd zoveel mogelijk belgen te hebben in men team. Ben best goed bezig bij Club in men 3e seizoen voor zo ver het wel haalbaar is om goede belgen te hebben. Maar het is moeilijk om meerwaardes binnen te halen nu die belg zijn. Dus hoop ik dat mijn jeugdige brazilianen en talentjes overwegen belg te worden.

Maver!ck

Legacy Member
ik kan mss lombaerts terughalen naar belgië, zou wel tof zijn is ook nog een jeugdspeler van club dacht ik!

maar zal wel ongelooflijk duur zijn, zal eens kijken deze zomer

Mefke

Legacy Member
goede (=meerwaarde) belgen vinden is op de duur echt wel heel moeilijk. En wa ik ook klote regel vind is die 4 spelers opgeleid bij uw club + 4 Belgische spelers als ge europees wilt spelen. Met een belgische topclub is da zo geen probleem maar als ge met een derdeklasser begint en na een paar jaar promoveren europees behaald is uw op mars ook direkt gestopt. Moet ge daar paar slechte jeugdspelers in uw selectie steken om toch aan die 4 spelers bij uw club opgeleid te raken.

Maver!ck

Legacy Member
snel goeie 16 jarigen gaan scouten en kopen

heb je binne 3 jaar goede spelers
en nu even op je tanden bijten

Sir.Killalot

Legacy Member
Mefke zei:
goede (=meerwaarde) belgen vinden is op de duur echt wel heel moeilijk. En wa ik ook klote regel vind is die 4 spelers opgeleid bij uw club + 4 Belgische spelers als ge europees wilt spelen. Met een belgische topclub is da zo geen probleem maar als ge met een derdeklasser begint en na een paar jaar promoveren europees behaald is uw op mars ook direkt gestopt. Moet ge daar paar slechte jeugdspelers in uw selectie steken om toch aan die 4 spelers bij uw club opgeleid te raken.

Ik moest dat al in mijn eerste seizoen doen bij Club... :p. Het is inderdaad klote. De Belgen die goed genoeg zijn voor mijn ploeg zijn niet haalbaar. Ik heb Mignolet kunnen binnenhalen, maar verder is er niemand die wil of goed genoeg is.

Mijn scouts vinden Lombaerts trouwens minder goed dan Figueras/Almeback/Donk... :unsure:.

Bonzo

Legacy Member
Ik heb in m'n eerste jaren met Standard Buysse en Lombaerts teruggehaald, en Van Buyten die transfervrij was.
Van Buyten speelt nu niet meer (2017-2018), en Buysse en Lombaerts zijn back-ups. Hun plaats is ingenomen door talentjes die nu een stuk beter zijn, en ook homegrown zijn.

GianniK

Legacy Member
Lamsednav zei:
Wat was uw tactiek & opstelling?
Wat waren de resultaten tov Barca & Real?

Courtois
Silvio - Miranda - Dominguez - Filipe
Tiago
Mario Suarez - Arda Turan
Diego
Falcao - Marco Ruben

Resultaten tegen Barca: 2-1 winst en 2-2
Resultaten tegen Real: 0-1 verlies en 0-0

M'n aankopen voor het 2e seizoen: Javier Pastore, Eden Hazard, Iraola.
Moest wel aankopen doen want Diego was terug weg(en kon hem niet kopen). En ik had ook 62 miljoen transfergeld door m'n resultaten vorig seizoen. Momenteel leider in de competitie met 15 op 15 en Pastore topschutter met 7 goals. :)

Bosvos

Legacy Member
Exact een maand geen FM meer gespeeld, nu ga ik toch maar eens een nieuw spel starten. Eens kijken hoe ik het er vanaf breng zonder foefelen in de editor met KV Mechelen.

Vedeco

Legacy Member
Haha, ik had nog snel een backup spits nodig bij Gladbach wegens het uitvallen van De Camargo en de Argentijn Nicolas Blandi werd mij aangebeoden. Leek een leuke jongen van 22j en perfect als backup. Koop hem voor 500k en geen week later valt Hanke uit voor een half seizoen. Blandi dus als 1e spits en BANG, wat een speler :D

Scoort 32x in 44 matchen waarvan 22 in de Bundesliga en ook nog eens 16 assists ^^

Lamsednav

Legacy Member
VargasFan zei:
Courtois
Silvio - Miranda - Dominguez - Filipe
Tiago
Mario Suarez - Arda Turan
Diego
Falcao - Marco Ruben

Resultaten tegen Barca: 2-1 winst en 2-2
Resultaten tegen Real: 0-1 verlies en 0-0

M'n aankopen voor het 2e seizoen: Javier Pastore, Eden Hazard, Iraola.
Moest wel aankopen doen want Diego was terug weg(en kon hem niet kopen). En ik had ook 62 miljoen transfergeld door m'n resultaten vorig seizoen. Momenteel leider in de competitie met 15 op 15 en Pastore topschutter met 7 goals. :)

Ik kreeg amper 6 miljoen transfergeld aan het begin van m'n tweede seizoen.
Ik haalde 2e plaats in de competitie & won de Europa League :(

GianniK

Legacy Member
Lamsednav zei:
Ik kreeg amper 6 miljoen transfergeld aan het begin van m'n tweede seizoen.
Ik haalde 2e plaats in de competitie & won de Europa League :(

Tis van mij wel FM11, maar dat maakt niet veel verschil denk ik.

kingsodab0mb

Legacy Member
Kampioen gespeeld in 3e klasse Spanje met Sant Andreu, nauwelijks punten laten liggen. Had gehoopt op iet wat transferbudget, is er echter niet gekomen waardoor 2e klasse weleens een uitdaging zou kunnen zijn.

Al maakten we tot nu toe geen slechte beurt (4x winst, 3x gelijk), wel allemaal tegen ploegen die een voorspelling hadden beneden de top 10.

GemaneDude

Legacy Member
Ik denk dat dit mijn absolute topjaar gaat worden. Eerste drie wedstrijden nieuwe seizoen (2014-2015):

OHL - Club Brugge 5-1 (supercup)
OHL - Standard 5-0
Lierse - OHL 1-7

EDIT: terug met de voetjes op de grond: 2-2 in Westerlo
EDIT2: daarna weer 6-1 winst tegen Club :D

Sir.Killalot

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Manchester United :doh: :sad:

Thuis 1-1 gelijk gespeeld. Altijd hetzelfde gvd, in de 90ste minuut tegengoal -_-. Nu moet ik al gaan winnen of met meer dan 1-1 gelijkspelen in Manchester...

jerre125

Legacy Member
op laatste speeldag promotie naar 4de klasse gemist :(
nu nog een seizoen 1ste provinciale ownen :D

Bonzo

Legacy Member
En is 4de klasse eigenlijk speelbaar in FM 2012? Ik dacht dat derde de laagste was?

Tracktor19

Legacy Member
Als je helemaal naar 4de provinciale kunt gaan, lijkt me het wel eens leuk om met het plaatselijke ploegje helemaal naar eerste nationale te gaan, dat zou pas leuk zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan