Finarfin
Legacy Member
Tracktor19 zei:Wat doen jullie als jullie vroeg een tegendoelpunt binnenkrijgen ? Bij mij is het dan meestal een hele wedstrijd geen enkel doelpunt terwijl het al 0-2 of zo staat, en als mijn team dan eens scoort is het heel laat in de wedstrijd. Ben het eigenlijk wel beu, want zo verlies ik vaak met 1-5 of juist nog met 1-4.
Vloeken, kijken wie de schuld krijgt van de tegengoal (meestal te zien aan de beoordeling) en dan overwegen om hem uit te schelden, vervangen of zelfs verkopen.
.
.
.
. Had het nu voor met Blondel. Andere spelers zou ik geweigerd hebben om ze terug van de lijst te halen, maar ik kan Blondel nu eenmaal wel gebruiken voor de HG-status.