Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Maver!ck

Legacy Member
Snoeckers zei:
Ale, na winst van de Champions League heeft de directie besloten om een nieuw stadion te bouwen... met de volle 28000 zitjes! :sop:

toch goed? meer dan verdubbeling

zijn die nieuwe stadions trouwens niet uitbreidbaar?
dacht ooit eens zoiets gekregen te hebben bij een oude save op fm 11

maar weet niet zeker

Runkle

Legacy Member
Maver!ck zei:
toch goed? meer dan verdubbeling

zijn die nieuwe stadions trouwens niet uitbreidbaar?
dacht ooit eens zoiets gekregen te hebben bij een oude save op fm 11

maar weet niet zeker

Als je van 11000 komt is een verdubbeling niet moeilijk, en 28000 is gewoon te weinig voor een club met zo'n reputatie.

Bonzo

Legacy Member
Snoeckers zei:
Als je van 11000 komt is een verdubbeling niet moeilijk, en 28000 is gewoon te weinig voor een club met zo'n reputatie.

Ik heb nu een stadion van 26659 zitplaatsen. Ik had een uitbreiding gevraagd (een kleine 2 jaar terug), maar toen besliste het bestuur om een volledig nieuw te bouwen. Aantal zitplaatsen dat het nieuwe stadion zal hebben: 34776...

Ik ga snel zagen voor uitbreiding vrees ik.

Sir.Killalot

Legacy Member
Oef! De groepsronde van de CL is achter de rug:

FC Barcelona 14 punten
Club Brugge 13 punten
Spartak Moskow 7 punten
Lech 0 punten


Club Brugge - Spartak Moskow 3-0
FC Barcelona - Club Brugge 6-1 (:cry:)
Club Brugge - Lech 2-0
Lech - Club Brugge 0-4
Spartak Moskow - Club Brugge 1-2
Club Brugge - FC Barcelona 3-3

Villa is echt ziek deze CL. Eikel heeft 8 keer tegen mij gescoord :D. In totaal heeft hij al 12 keer gescoord, en dit is dus nog maar na de groepsronde.. Barca heeft al 28 goals gemaakt. Toch blij met de 3-3 thuis! Al had ik wel kunnen winnen. Drie keer op de counter door Villa genaaid geweest. Die moest de bal maar aanraken en het was goal :(.

Bon, hopen op een doenbare tegenstander nu! Vorige keer tot de tweede ronde geraakt. Zou fijn zijn moest ik nu de kwartfinale kunnen halen :).

Sir.Killalot

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Bon, hopen op een doenbare tegenstander nu! Vorige keer tot de tweede ronde geraakt. Zou fijn zijn moest ik nu de kwartfinale kunnen halen :).

Manchester United :doh: :sad:

Finarfin

Legacy Member
Snoeckers zei:
Als je van 11000 komt is een verdubbeling niet moeilijk, en 28000 is gewoon te weinig voor een club met zo'n reputatie.

Ik: "Jongens, het zou fijn zijn als jullie het stadion konden kopen, dan kunnen we uitbreiden en de andere eersteklassers inhalen."
Zij: "Wij volgen die redenering volledig. We willen niet achterop raken. De nodige fondsen worden per direct gezocht."
(balans: 4M:woohoo:)

Duitsers...:love:

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Wauw Llorente is ook wel ne zalige spits, die scoort al 4 wedstrijden achter elkaar ne hattrick :D

GemaneDude

Legacy Member
In mijn eerste seizoen OHL ook meteen nieuw stadion gevraagd en meteen gekregen (van 8000 naar 16000). Alleen duurt het 4 jaar om te bouwen.

Svartálfar

Legacy Member
Net PSV uitgeschakeld in de CL, uit 1-3 thuis 4-0. Nu tegen Bayern :/. Dat wordt dus niks.

Quiller

Legacy Member
GemaneDude zei:
In mijn eerste seizoen OHL ook meteen nieuw stadion gevraagd en meteen gekregen (van 8000 naar 16000). Alleen duurt het 4 jaar om te bouwen.

wauw... dat spel is echt wel realistisch hé... ze houden blijkbaar zelfs rekening met de belachelijk moeilijke belgische administraties ;p

Anoniem06

Legacy Member
Vraagje, op welke manier spelen jullie Gregoritsch uit? Als welke rol?

Als enige in de spits?

Clouds&Cereals

Legacy Member
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel plaatsen je nieuwe stadion krijgt? Want ze zijn eraan bezig ( Chelsea ) en het duurt 3jaar maar kan nergens het aantal zitjes zien ...

Runkle

Legacy Member
Mau5 zei:
Waar kan je eigenlijk zien hoeveel plaatsen je nieuwe stadion krijgt? Want ze zijn eraan bezig ( Chelsea ) en het duurt 3jaar maar kan nergens het aantal zitjes zien ...

information -> facilities. Daar staat naar welk stadium je gaat verhuizen.

Waelvis

Legacy Member
Seizoen 2 met Lokeren zit er net op.
weer 3es geëindigd, 10 punten minder dan Anderlecht en 12 minder dan Standard.
Deze keer wel de beker gewonnen (finale 0-1 gewonnen van Brugge)

Lambrecht is ook op pensioen gegaan, en kheb nen nieuwe baas, enen da al gezegd heeft dat hij geen kapitaalsinjectie gaat geven om de schulden kwijt te spelen. :doh:

Kheb nu een transferbudget gekregen van ongeveer 3m, en loonbudget van 90k per week waarvan al 85k gebruikt.

Nu moet ik daarmee mn team zo goed mogelijk versterken. Elke linie is ongeveer evengoed/zwak, dus ik ga gericht aankopen moeten doen. Mn spits, Mokulu is topscorer geworden (25 goals), en er zitten massaal veel teams achter (hoogste bod is weliswaar 250k :cry:)

Kdenk dak vooral ga investeren in een nieuwe keeper (Copa wordt oud), een DC en een DM.


Edit: ondertussen ook manager geworden van DR Congo, in de kwalificatie voor de African Cup sta ik 1es met nog 1 match te spelen (enkel eerste gaat door). Ik heb 9 ptn, en South-Africa heeft er 8, en daar moet ik nog tegen. (Sierra Leone heeft 7 ptn, dus het kan zijn dat ik niet genoeg heb aan gelijkspel)

Bonzo

Legacy Member
Seizoen 2016-2017 met Standard zit er op. Wederom een topjaar, met winst in de competitie, beker, Champions League en Wereldkampioenschap voor clubs.
Ondertussen zijn we opgeschoven naar de 3de grootste club ter wereld.

Het nieuwe stadion met 34776 zitplaatsen is er in april dan uiteindelijk gekomen. De resterende matchen (competitie & champions league) was het constant uitverkocht, waarna het bestuur in mei besliste om het uit te breiden met nog eens 7745 zitplaatsen.
Ook het jeugdcomplex wordt onder handen genomen.

De club is sinds juni ook overgenomen door de zakenman Karel Maudens. Hij volgt Duchatelet op.

Naar volgend jaar al 1 versterking, Chamberlain. Had ik in het begin van het seizoen gehuurd van Arsenal, maar al snel voltijds vastgelegd. In de winterstop ook Balotelli kunnen huren, maar die viel wat tegen.
Nu zal het zaak worden om m’n 2 topspitsen (Nenê (31 matchen, 42 goals) en Coronel (32 matchen, 65 goals) te kunnen houden.
Fleck of De Bruyne ga ik proberen een mooie transfer te geven, er staat gewoonweg teveel jong geweld klaar die op z’n minst even goed of zelfs al beter zijn.

Bonzo

Legacy Member
Battista zei:
Screentje van die Coronel? lolz wat een beest lijkt me dat...

(sorry voor de slechte kwaliteit van de screens, geen idee hoe dit komt)

Coronel - juli 2017

Coronel2017.jpg


Nenê is eigenlijk nog een stukje imposanter. Is afgelopen seizoen een goeie maand geblesseerd geweest waardoor hij wat minder gespeeld heeft, anders had hij waarschijnlijk ook wel nog meer goals gemaakt.

Nene2017.jpg


Voor Coronel is er geen interesse, voor Nenê is Barcelona geïnteresseerd maar er is (nog) geen bod gekomen. Ik denk wel dat ik ze zal kunnen houden.

Tracktor19

Legacy Member
Weeral een drietal wedstrijden kunnen spelen met United of Manchester.
Stond voor de twee competitiewedstrijden op de 2-3de plaats op één punt van de leider in de League 2 na 15 wedstrijden.

Eerste wedstrijd was in en tegen Aldershot die 4de stonden, het was nauwelijks 3-3 geworden of die van Aldershot konden alsnog de 4-3 maken. daardoor zakte ik van automatische promotie naar de play-offplaatsen (eerste 3 promoveren automatisch, 4 tot 7 spelen play-offs).

Daarna wedstrijd tegen Grimsby (middenmotor), bij hen werd er snel een speler van het veld gestuurd , na een drieste tackle, maak dan de 1-0 , maar verlies uiteindelijk met 1-2 tegen 10 man, waardoor ik 5e word op 5 punten van de leider(s). Dit wordt dan samen met bovenstaande wedstrijd wel enorm frustrerend als je mee kan doen voor de titel/automatische promotie, want er is geen echte ploeg die er bovenuit steekt.

Dan de FA-cup wedstrijd tegen Gillingham (Blue Square Premier) , waar ik de wedstrijd naar mijn hand kan zetten, merendeel van de kansen krijg. Eerste doelpunt kwam er na een strafschop, daarna maakte mijn Italiaanse spits, die einde contract was bij Parma, 2 doelpunten. Dan de wedstrijd uit gecontroleerd en dus met 3-0 gewonnen.

Volgende wedstrijd in de League 2 is tegen Bradford en in de volgende ronde van de FA Cup moet ik thuis tegen Preston, die op dit moment 4de staan in de League 1.

Tracktor19

Legacy Member
Wat doen jullie als jullie vroeg een tegendoelpunt binnenkrijgen ? Bij mij is het dan meestal een hele wedstrijd geen enkel doelpunt terwijl het al 0-2 of zo staat, en als mijn team dan eens scoort is het heel laat in de wedstrijd. Ben het eigenlijk wel beu, want zo verlies ik vaak met 1-5 of juist nog met 1-4.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan