Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Runkle

Legacy Member
Nacho Novo kan je proberen voor in de spits, LAM springt me niet direct iets te binnen.

GemaneDude

Legacy Member
GemaneDude zei:
1. Porto 13
2. OH Leuven 7
3. AC Milan 6
4. Bilbao 4

Dankzij een goal in de 92ste minuut. :bow:
Genk trouwens ook door naar de volgende ronde. :p

Eruit geknikkerd door Chelsea, Genk eruit door Lyon.
Na 30 speeldagen sta ik los op kop met 27 overwinningen en 3 gelijke spelen.

puni

Legacy Member
Dit suckt. In mijn derde seizoen werd er van mij Europees voetbal verwacht. Onrealistische verwachting terzijde, eindig ik vierde en wip ik Kortrijk, dat PO II won. Desondanks is mijn bestuur ontevreden omdat ik maar een respectabele positie in de JPL heb behaald (terwijl ik wel degelijk Europees voetbal heb gehaald).

Vedeco

Legacy Member
Ik ben in mijn 1e seizoen met Gladbach op een 7e plaats gestrand, op 4 punten van de 4e plaats. Geen Europees voetbal dacht ik maar de Fair Play loting dacht daar anders over :woohoo:

Arades

Legacy Member
Na mijn Westerlo game is overgeschakeld op een nieuwe save. Dit keer Atletico Madrid gekozen. Wil Barca en Real vd troon stoten. Sta halverwege het seizoen 3de achter de grote 2.

Zonet wel erg leuk nieuws gehad. Ik heb 70 milj € gekregen vd voorzitter om extra transfers te maken. Dus gaan we dat doen. Hulk, Sosa, Otamendi en Javi Martinez komen de rangen versterken in januari.

puni

Legacy Member
Net Austria Wien in de laatste voorronde van de EL vernederd in eigen huis met 1-4. Daarbovenop komt nog dat mijn talenten zich echt wel fantastisch ontwikkelen.

De eerste twee zijn eigen jeugd, screenshots van aan het begin van hun carrière en hoe ze er nu voorstaan.

o8z3a9.png

2s0iw43.png

2n8x2sn.png

2uihfu8.png

2d7v82d.png

2zgdkbd.png

puni

Legacy Member
Nice, congrats! Ik snap nog altijd niet hoe ge die hebt kunnen oppikken wel. :p

Ik heb eindelijk mijn tactiek geperfectioneerd denk ik. Het liep nog wat stroef, maar sinds ik mijn twee CM's van plaats heb gewisseld (en hun taak uiteraard ook), loopt het echt goed. CM's die 'tegen hun voet' spelen, draaien blijkbaar veel beter.

Runkle

Legacy Member
Goed op weg om mijn 3e landstitel op rij te winnen, ik sta na 29 matches eerstes met 78 punten. Barca staat 2es met 69 punten.
Heb in totaal 1 keer verloren (uit tegen Real) en 3 keer gelijkgespeeld. In het algemeen doen men spelers het wel veel beter dan vorig seizoen:
ligabbvastatsplayerstat.png

En ik heb ook 3 nieuwe talentjes binnengehaald (de spanjaard en argentijn zijn van mijn eigen jeugd)

enriquegutirrezoverview.png

arielgmezoverviewprofil.png

aminepetitoverviewprofi.png

In de Champions League zit ik in de kwartfinales, ben als groepswinnaar (16 goals voor, 4 tegen in een groep met CSKA moskow, OM en Omonoia) doorgestoten. En daarna met een 7-0 aggregate Shakthar eruit gekegeld. Nu mag ik het opnemen tegen Real (en daarna tegen City of Arsenal).

Lamsednav

Legacy Member
Ik krijg heel veel gele kaarten in wedstrijden die ik speel. (gemiddeld 4-5 de match)
Hoe kan ik het beste mijn spelers toespreken om minder kaarten op te lopen? (buiten de tactiek aanpassen ofcourse..)

puni

Legacy Member
Als er tijdens de time iets staat van 'in danger of being booked', lijkt iets kalmerend zeggen mij de beste oplossing (no pressure oid). Als dat niet het geval is, kunt ge alleen een tactische aanpassing doen, want dan is het gewoon duidelijk dat uw ploeg niet de tacklecapaciteiten heeft om aan uw tactisch aspect daarvan (waarschijnlijk more aggressive) te voldoen.

Runkle

Legacy Member
Het is ook altijd handig te kijken naar welke ref je krijgt, is het eentje die veel kaarten geeft kan je beter voorzichtiger zijn met het tackelen (en omgekeerd uiteraard).

puni

Legacy Member
Good point, Snoeckers. Daar had ik nog niet bij stilgestaan. :p

EDIT: Tis ook altijd handig om te gaan kijken bij de feedback van uw assistent tijdens een wedstrijd. Als daar staat dat uw spelers te veel fouten maken of te veel missers in de tackle, zou ik ook uw tactiek aan durven passen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Maar je moet daar natuurlijk ook mee opletten. Als je te voorzichtig speelt, kan het zijn dat uw spelers veel te makkelijk gepasseerd gaan worden.

Maver!ck

Legacy Member
2de seizoen bezig net met club brugge

wat moeilijk begin, maar sta nu toch eerste in de competitie

had CL groep: Bayern, Benfica, Dinamo NK, club brugge
eerst hard op me donder gekregen van bayern bij mij thuis (1-4)
toen verrassend met 2-3 gaan winnen in benfica
thuis een sobere 1-1 tegen nk dinamo
uit tegen nk dinamo een verpletterende overwinning (1-7!!!!!)
dan uit tegen bayern 0-1 gewonnen!!!!
en nu moet ik nog thuis tegen benfica, maar ik ben al zeker door naar volgende ronde :D

fierro scoorde al 22 keer in 21 matchen (competitie + CL)
mujangi bia doet het goed, speelt nu zelf meer dan dirar
fininho is zeer goed als links back :) en ook zargo toure is enorm goed bezig

makila en morel brengen nog niet wat ik ervan hoopte :/ maar morel is nog jong
makila mag van mij al weer weg :(

wil dit jaar toch weer kampioen worden, en hopelijk kwartfinale CL
voor de rest halve finale halen van de beker is genoeg

deze winter ga ik geen transfers doen, vadis gaat weg (contract), maar van acker moet het oplossen
enkel de jeugd mss wat aandikken

GemaneDude

Legacy Member
puni zei:
Nice, congrats! Ik snap nog altijd niet hoe ge die hebt kunnen oppikken wel. :p

Ik heb eindelijk mijn tactiek geperfectioneerd denk ik. Het liep nog wat stroef, maar sinds ik mijn twee CM's van plaats heb gewisseld (en hun taak uiteraard ook), loopt het echt goed. CM's die 'tegen hun voet' spelen, draaien blijkbaar veel beter.

Danke :p
Kreeg geen nieuw contract meer bij zijn ploeg, heb ik hem dan maar een aangeboden (2.400 de maand, wel serieus moeten schuiven met salarisbudget) en hij wou komen. :p

puni

Legacy Member
2400 de maand is wel belachelijk weinig. :p

EDIT: Ik haat blessures. Ik moet op dit ogenblik met twee verdedigende middenvelders centraal achterin spelen omdat ik gewoon geen verdedigers mee heb..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan