Cpt. Caparzo
Legacy Member
Ik heb mijn eerste seizoen bij Trier in Duitsland als 2de afgesloten, jammer genoeg dat vanuit de Regionale klassen alleen de eerste overgaat naar 3de divisie. Ik heb dan een aanbod gekregen van een 3de klasser waar ik de naam nimeer van weet en ik heb er dik spijt van
en ik heb geen saves meer van voor dat ik de overstap maakte 
Weet er soms iemand hoe een netwerkspel juist in zijn werking gaat ?
en ik heb geen saves meer van voor dat ik de overstap maakte 
Weet er soms iemand hoe een netwerkspel juist in zijn werking gaat ?





