Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ik heb mijn eerste seizoen bij Trier in Duitsland als 2de afgesloten, jammer genoeg dat vanuit de Regionale klassen alleen de eerste overgaat naar 3de divisie. Ik heb dan een aanbod gekregen van een 3de klasser waar ik de naam nimeer van weet en ik heb er dik spijt van :angry: en ik heb geen saves meer van voor dat ik de overstap maakte :p


Weet er soms iemand hoe een netwerkspel juist in zijn werking gaat ?

Svartálfar

Legacy Member
Net een aanbieding gekregen van corinthians. Kreeg daar een transferbudget van in de 20miljoen en een loonbudget van 650k :crazy:

Toch maar niet op ingegaan.

puni

Legacy Member
Waelvis zei:
Norwood is een ramp bij mij...
Hij was nog geen week bij mij als hij kwam zagen dat hij niet kon settlen, ik laat hem even terug naar huis gaan, en als hij terugkomt zegt hij da het nog steeds nie goe is.
Ik koop een speler waar hij naar vroeg (een DC), dan is het goed, maar dan komt hij zagen da hij wegwil omdat hij geen speelkansen krijgt...

Heeft 3 matchen meegedaan, rating van 5.8..


Maar mijn grootste probleem blijft mn middenveld, heel af en toe haalt eens een speler een rating van meer dan 7, maar da is dan als hij scoort op corner of vrije trap of zo. Normaal gemiddeld 6.5. En ik weet echt nie hoe da komt. Geef ik ze verkeerde rollen?
- Een Ball Winning Mid (Overmeire of Daerden), en dan een Deep Lying Playmaker en een Advanced Playmaker (Patosi, Leko, Norwood, Praet, Fevang...)

(Oorspronkelijk BWM en 2x gewoon CM)



En kben ook dringend op zoek naar een goeie AMC. Kheb een bod uitgebracht op: De Bruyne, Brüls, Yakovenko en Reynaldo. Allevier aanvaard, maar geeneen van die 4 wil tekenen.. (ik kan zelfs niks qua voorstel doen)

Bij mij draaide hij in het begin ook niet. Is er pas na een maand of twee echt doorgekomen. Ik speel hem uit als een advanced playmaker (attacking duty). Hij haalt wel vooral hoge ratings door zijn assists via vrije trappen of corners, maar dan nog.

EDIT: Hij wil wel niet bijtekenen. Hopelijk verandert dat als ik Europees voetbal haal.

puni

Legacy Member
Loting kon slechter. :p

Ik ben uiteindelijk vierde geworden in POI om dan Bergen te kloppen in de finale met de winnaar van POII. Europees voetbal dus, hopelijk haal ik de groepsronde. :)

Runkle

Legacy Member
Waelvis zei:
Ondertussen Stefano Giacomelli (AM-RLC) gekocht (voor 350k), haalde in zn eerste match een rating van 8.05, gescoord en assist (2-2 tegen Lierse) om in de 89e minuut eraf geschopt te worden.. (7 weken uit)


En felipe anderson heeft een waarde van 6M bij rsca blijkbaar.. Kvrees dak die nie ga kunnen betalen..


Kben trouwens nieuwe tacktiek aant uitproberen, mijn favoriete tacktiek eigenlijk, een 4-2-3-1, met aanvallende flanken, maar zelf gemaakt ipv te downloaden.

4-2-3-1 kan een heerlijke tactiek zijn, vooral als hem goed werkt. Heb er zelf eentje zeer lang gebruikt (nu even een 4-4-2 ruit aan het uitproberen) en men flankspelers haalden gemiddeld 20 goals per seizoen.

JTR90

Legacy Member
Voor in België haalbare spelers:
-Johansson (Kalmar)
-De Bock (Lokeren)
-Malcuit (AS Monaco)
-Batshuayi (Standard)

Zijn bij mij (Bij Gent) gewoon outstanding! :D

Alleen jammer dat RSCA Gunther Schepens is komen weghalen! :S
Dan maar Gunther Van Handenhoven weggehaald bij RSCA! :D

Sir.Killalot

Legacy Member
Nog 1 match te gaan van de reguliere competitie en ik heb iets van een 80 punten. Twintig punten meer dan eerste achtervolger Gent. Anderlecht trekt echt op geen kloten in dit spel. Vorig seizoen zijn ze met moeite in Playoff 1 geraakt, dit seizoen zullen ze het waarschijnlijk niet halen. Hebben lange tijd zelfs 14des gestaan. En die zijn in deze twee seizoenen al door 6 managers gegaan ofzo :p.

Tweedes geworden in de groepsronde van de CL. Zowel thuis als uit gelijk gespeeld tegen CSKA Moscow en 2-1 verloren uit bij ManCity. Net de eerste match gespeeld van de eerste ronde met rechtstreekse uitschakeling tegen Valencia en met 3-2 gewonnen. Was een gelijkaardige match als toen ik thuis tegen ManCity won. Zolang ik in balbezit was, domineerde ik. Maar bij het minste balverlies was het "OH FUCK". :p Al had ik echt wel met meer puntenverschil kunnen winnen tegen Valencia. Schoten op de paal of onbegrijpelijk naast, Almeback die de meest knullige owngoal maakt... De uitmatch zie ik me wel niet winnen. Bon, het is mogelijk, maar zal toch enorm veel geluk moeten hebben.

Sir.Killalot

Legacy Member
Ben doorgestoten naar de kwart finale na een 1-1 gelijkspel tegen Valencia. In de kwart finale ontmoet ik dan Marseille, op zich zeker een haalbare kaart na Valencia. Thuis win ik dan ook met 2-1. In Marseille hou ik 90 minuten lang de nul. Op de 91ste scoort Marseille dan na een domme fout van Odjidja... Fml.

Ondertussen ook in de competitie in een dipje terecht gekomen. Verloren tegen Westerlo en Standard. Eigenlijk allemaal door de blessure van Bakenga... Met Bakenga in de ploeg had ik nooit van Marseille verloren.

Svartálfar

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ben doorgestoten naar de kwart finale na een 1-1 gelijkspel tegen Valencia. In de kwart finale ontmoet ik dan Marseille, op zich zeker een haalbare kaart na Valencia. Thuis win ik dan ook met 2-1. In Marseille hou ik 90 minuten lang de nul. Op de 91ste scoort Marseille dan na een domme fout van Odjidja... Fml.

Ondertussen ook in de competitie in een dipje terecht gekomen. Verloren tegen Westerlo en Standard. Eigenlijk allemaal door de blessure van Bakenga... Met Bakenga in de ploeg had ik nooit van Marseille verloren.

Ah Bakenga bij u ook zo'n heerser? :D

Heb Vadis moeten verkopen, hij wou niet bijtekenen :(

Sir.Killalot

Legacy Member
Svartálfar zei:
Ah Bakenga bij u ook zo'n heerser? :D

Heb Vadis moeten verkopen, hij wou niet bijtekenen :(

Ja, hij is wel nog niet "top", maar scoort toch vlotjes. 31 goals op 38 matchen (waarvan 7 invalbeurten). Niet super super dus. Maar hij was wel topscorer dit seizoen met 25 goals :). En met zijn snelheid is hij ook gewoon gevaarlijk, waardoor hij kansen voor anderen maakt.


Tweede jaar op rij kampioen, maar toch een beetje teleurgesteld. Kwartfinales van de CL bereikt, maar er zat verdorie toch écht een halve finale in! En de finale van de beker verlies ik dan van Genk doordat zowel Jorgacevic, Coosemans als D'hoest geblesseerd zijn en ik een jeugdkeeper moest opstellen -_-.

Volgend seizoen staat Mignolet in doel! Heb ik in de loop van dit seizoen gestrikt omdat hij werd aangeboden.. Voor de rest weet ik nog niet goed waar ik me precies best nog versterk. Sowieso op de LB. Digne heerst daar wel, maar die kan ook niet elke match spelen. Vansteenkiste is misschien oké om tegen zwakke ploegen op te stellen, maar daar kan ik toch niet echt op rekenen. Stenman ga ik proberen te verkopen, want die is continue geblesseerd.
Voor de rest zal het wat afhangen van wie ik allemaal kan houden... Elke week moet ik weer gaan roepen dat "ze" met hun pollen van mijn spelers moeten blijven. :p

puni

Legacy Member
Ik heb een paar heerlijke regens op de kop kunnen tikken voor mijn OH Leuven. En dan nog drie Belgen uit de eigen jeugd die top zouden moeten worden in de JPL. :)

x6iyiu.png

e9i7mu.png

160q4yd.png

zwc3b.png

iykd2t.png

Waelvis

Legacy Member
Hier werd Emile Mpenza aangeboden.
Kheb hem contractje gegeven (2500€/w), en hij aanvaardde het :p
seizoentje mag hij spelen, en dan ga ik hem in mn staff proberen krijgen

GemaneDude

Legacy Member
GemaneDude zei:
AC Milan, Porto en Athletic Bilbao. Toch gaan voor een paar puntjes.

1. Porto 13
2. OH Leuven 7
3. AC Milan 6
4. Bilbao 4

Dankzij een goal in de 92ste minuut. :bow:
Genk trouwens ook door naar de volgende ronde. :p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
puni zei:
Ik heb een paar heerlijke regens op de kop kunnen tikken voor mijn OH Leuven. En dan nog drie Belgen uit de eigen jeugd die top zouden moeten worden in de JPL. :)

x6iyiu.png

e9i7mu.png

160q4yd.png

zwc3b.png

iykd2t.png

What the hell? :p

Ik zit in 2015 met Antwerp met dubbel geupgrade jeugdcomplex en een trainingsschema van op het internet en ik heb 0 bruikbare jeugdspelers. :p Laat staan dat ik er in andere ploegen al heb kunne scouten. Die in België zijn allemaal kut, in het buitenland peperduur enzovoort.

Kheb in 2012 een jeugdspeler uit de Franse tweede klasse gehaald van 15 jaar die nu een beetje meekan met de beloften. :D

Mattehh

Legacy Member
GemaneDude zei:
1. Porto 13
2. OH Leuven 7
3. AC Milan 6
4. Bilbao 4

Dankzij een goal in de 92ste minuut. :bow:
Genk trouwens ook door naar de volgende ronde. :p

Damn mooie resultaten!

puni

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
What the hell? :p

Ik zit in 2015 met Antwerp met dubbel geupgrade jeugdcomplex en een trainingsschema van op het internet en ik heb 0 bruikbare jeugdspelers. :p Laat staan dat ik er in andere ploegen al heb kunne scouten. Die in België zijn allemaal kut, in het buitenland peperduur enzovoort.

Kheb in 2012 een jeugdspeler uit de Franse tweede klasse gehaald van 15 jaar die nu een beetje meekan met de beloften. :D

Tis ook de eerste keer dat ik deftig Belgisch materiaal binnen krijg. :p

Die Cubaan heb ik trouwens transfervrij gehaald en de andere voor 40k ofzo. :D

kingsodab0mb

Legacy Member
Samen met een collega een game online aant spelen (ik Rennes, hij Montepellier)

Zoek dringend een linker aanvallend middenvelder en spits, aangezien ik daar wat averij heb opgelopen. Liefst niet te duur, tips?

kingsodab0mb

Legacy Member
Klein miljoen maximum ... transfer budget bij de start was 0, hier en daar wat overbodige spelers kunnen verkopen. Maar echt veel bracht het niet in het laadje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan