Archief - Football Manager 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misterblort

Legacy Member
Idd, dan kan ik mijzelf opstellen ook ^^ aah memories toen ik nog int spel zat :)
iemand ne goeien DB voor provenciale?

jerre125

Legacy Member
op fmbel vind je een goeie database bij download
momenteel van 4de provinciale naar 1ste klasse aan het werken
ik heb dus net promotie gemist van 1ste provinciale naar 4de klasse
3 keer op rij kampioen en nu 4de seizoen 2des geeindigd, nu dit jaar weer vol voor het kampioenschap

Mikey_1

Legacy Member
bij het starten van een nieuw spel, welk landen moet ik kiezen.

zijn dat de landen waar ik ooit bij een bepaalde club wil trainer worden?

of heeft dit ook een effect op de spelers die je kunt vinden om te kopen?

jerre125

Legacy Member
volgens mij heeft dit ook effectief een effect op de spelers die je kunt kopen

Mikey_1

Legacy Member
en heb juist een tactiek binnengehaald, waar moet ik dit bewaren.
ik heb het onder "tactics" geplaatst, maar ik vind deze tactiek niet terug als ik het spel speel
edit : gevonden

Maver!ck

Legacy Member
heb die diego costa gekocht van atletico, maar had wel een 30k p/w contract :p

en blijkbaar had almeback een match highest earner ding LOL
heb hem dan maar verkocht voor ~5M, veel ploegen wouden hem nog maar hij koos fenerbahce

maar kon ook naar chelsea of aston villa en nog paar leuke spaanse en duitse ploegen

theelement

Legacy Member
Mikey_1 zei:
bij het starten van een nieuw spel, welk landen moet ik kiezen.

zijn dat de landen waar ik ooit bij een bepaalde club wil trainer worden?

of heeft dit ook een effect op de spelers die je kunt vinden om te kopen?

je kan nog landen toevoegen/verwijderen maarja idd waar je trainer kunt worden.

Ik speel nu met rode duivels:
- kwartfinales EK 2012
- 3 WK 2014
- 2de op wereld ranking

not to bad !

wel nice dat er hier paar zo van provenciaal niveau beginnen, is toch serieuze uitdaging ? doelstelling CL winnen op termijn? :D pijs dade dan wel efkes bezig zijt

kingsodab0mb

Legacy Member
Iemand wat tips om scouts zich wat sneller te laten ontwikkelen?

jerre125

Legacy Member
er zitten er echte bij, maar niet allemaal onbegonnen werk denk ik :)

GemaneDude

Legacy Member
Nice, hier zocht ik al een tijd naar.

EDIT: Jammer, werkt niet voor Brabant, teams te kort voor bepaalde reeksen.

jerre125

Legacy Member
jammer voor je, playoffs systeem klopt ook niet in provinciale reeksen, maar het is wel nog leuk :)
zit nu in 4de klasse en ben begonnen met 4de provincialer
alleen stijgen je financien en je supporters niet mee

Waelvis

Legacy Member
Zalig, SV Zaffelare (waarvan mn pa voorzitter is) zit er in.
Maar er zit een miniem foutje in, het adres (persijzerstraat) is juist, meer Zaffelare is een deelgemeente van Lochristi, niet van Lokeren.. (Niet dat het veel uitmaakt, maar toch).

Eens proberen om in 1e klasse te geraken en mn pa de loef af te steken



Trouwens ook wel grappig dat er effectief echte namen tussenzitten.. Alhoewel niet iedereen, en bvb Tom Dieleman is int echt ne ML/AML, en int spel ne GK.
Maar daar gaan we niet over vallen e.


edit: hahah, grappig
lelg7.jpg

Vedeco

Legacy Member
Waarschijnlijk om aan zijn pa te gaan tonen :p

2e geworden in mijn 2e seizoen met Gladbach! Bayern is nog steeds een maatje te sterk, mede door een alles verslindende Cavani. Ik heb wel de EL op mijn naam geschreven in een finale tegen... Bayern :) In totaal zo'n 40 miljoen verdient aan dit seizoen (positie, TV en CL) maar ik doe geen zotte kosten. Ik wil eerst en vooral de beste training- en jeugdfaciliteiten bezitten en een stadion zonder staanplaatsen (meer inkomsten CL). Heb wel een volledige U23 ploeg samengekocht met jonge supertalentjes. screentjes volgen nog wel eens.

Mijn typeploeg:

Blandi
Hermann - Arango - Reus
Verrati - Cigerci
Wendt - Dante - Matos (regen) - Jantschke
Ter Stegen​

Bank: Batchuayi, Praet, G. Hubert (Belgische GK) en nog enkele regens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan